11 mei 2024, 08:54:00

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

Ed

Hoi Marlies,

Echt mooie jonge valkjes hoor ziet er allemaal top uit mag ik wel zeggen.

Groetjes
Ed

*Sylvia*

Hoi Marlies.

Ik heb er nog over nagedacht en ik vind het eigenlijk toch niet zo nodig om een tweede valkje te laten testen.
Ik wacht gewoon het cinnamon bonte jonkie af :P
Ik kan altijd nog verder zoeken naar een man en anders hou ik haar gewoon samen met Piña,het is nu ook min of meer een koppel ;)

♪ Marlies

Hoi Sylvia, ;D


Ik stuur dan gewoon de veertjes van de tweede van Nemo op.

Groetjes Marlies ;)

*Sylvia*

Oké ;)
Veel succes met plukken.Ik hoop dat hij/zij er niet teveel last van heeft.Geef hem/haar maar een dikke :-*

♪ Marlies

Vandaag heb ik slecht en goed nieuws. :-\

Ik begin maar met het slechte, ben ik dat maar kwijt.

Vanochtend om 11.00 uur kwamen er mensen kijken voor twee valkjes.

Ze wilden graag een mannetje en een popje. Omdat ik van de jonkies die binnen zitten de geslachten weet, besloot ik om daar een mannetje uit te vangen.
Helaas ontsnapte er eentje en die vloog met een rotgang tegen het raam aan. Dood. :'(
Hij bloedde uit z'n bekkie, gaf nog een paar stuiptrekkingen en het was gebeurd. :'( :'(
Ik voel me daar zo rot over, ik zie hem nog op z'n stokje zitten lekker bij de rest van de familie. Twee tellen later was het gebeurd .Dag valkje. :-\

Ik ga nu dadelijk eerst naar de bouwmarkt om aluminium profieltjes, zodat Martin er gaas tussen kan doen en voor de ramen zetten.





Het goede nieuws. :D

Martin zat vanochtend wat te zoeken op allerlei sites en toen kwam hij een advertentie tegen met bonte witmaskers. Wij gebeld en er naar toe gereden, deze keer was het gelukkig dichtbij. :P

Daar aangekomen bleek het om een witmasker bont gepareld mannetje te gaan.







Maar er zat ook nog een heel wit popje bij met wat cinnamon
op de vleugels.



Ik heb ze allebei maar meegenomen. :-\
Ik  de hoop nu dat het popje met de man uit Slagharen een koppeltje gaat vormen. De witmasker bont geparelde man weet ik nog niet hoe of wat.


Groetjes Marlies ;)

*Sylvia*

Wat sneu voor het valkje :(

Het zijn wel mooie valkjes die je opgehaald hebt zeg,veel plezier ermee ;)


Roosje

Oh wat rot zeg van het jonge valkje. Dat is iets waar we allemaal wel eens bang voor zijn denk ik, en het lijkt me dan ook vreselijk om te zien gebeuren :-\ Pff...Denk er maar niet teveel aan, dat heeft ook geen zin meer.

Gelukkig had je ook goed nieuws, ze zijn echt prachtig :o!

•=Bonnie=•

kl0te van dat valkje zeg. Ik ben daar ook zo bang voor nu ze allemaal binnen zitten, ze mogen hier dan ook niet los want ik heb het al eens zien gebeuren. Gaas voor mijn enorme glazen huiskamerpui vind ik geen optie en gordijnen oid hangen er evenmin.

Prachtig stelletje heb je aangeschaft!!

ManjaV

Hoi Marlies,

Wat een vervelende en verdrietige gebeurtenis zeg  :'( ik leef met je mee...

Het goede nieuws is idd dat je er twee mooie valkjes bij hebt.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

caro

Hoi Marlies,

Wat een rot nieuws zeg :'(. Veel sterkte ermee.

Maar je 2 nieuwe valkjes zijn echt plaatjes. Supermooi zeg, die zal je niet vaak tegenkomen.

Probeer er maar lekker van te genieten, en ik hoop dat je het voorval met het jonge valkje snel kan verwerken en kan vergeten. Het zal niet makkelijk zijn, in ieder geval veel sterkte ermee.

Groetjes

Caro


Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

imv

Hoi Marlies,
Getsie wat een naar bericht van de dode valk  :'( :'(

En jeee  :o wat een mooie valkjes heb je gekocht!
Ik heb nog wat voor je  ;D





Groetjes, en een pootje van Reggie en Róbin

Irene



Saar

jeetje wat  :censuur :censuur :censuur dat je valkje zich heeft doodgevlogen :'( heel veel sterkte
groetjes Saar :-*

carco

Hoi Marlies


Jeetje wat erg van dat valkje zeg :'( Kan me heel goed indenken dat je er kapot van bent.
Je hebt wel weer 2 hele mooie  erbij aangeschaft.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




♪ Marlies

Hallo dames, ;D

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Dat was inderdaad geen leuk gezicht en dat proberen we maar snel te vergeten. :-\

Martin heeft al twee frames van alu profielen gemaakt en z'n broer komt zo gaas brengen. ;D
Hij komt trouwens ook de bont geparelde witmasker man ophalen die ik gisteren gekocht heb. Hoeze besmettelijk. ::)

Hey Irene en Róbin,

Dat gaat super daar bij jullie.
Zie wel dat catharina's makkelijke vogeltjes zijn. ;D


Groetjes Marlies ;)