15 mei 2024, 12:28:11

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

Gerda


Hoi Marlies,

Wat een mooie jongen!! Die geparelde witmasker man is wel prachtig. Jammer dat hij zijn pareltjes verliest, maar hij kan het wel weer doorgeven aan zijn kinderen. Maar hij heeft voor een man een mooi parelpatroon!!

Bedankt nog voor de baby swift in mijn dagboek!!
Waren ze maar niet zo snel ... 

Groetjes, Gerda


♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Dat zijn ook zo'n beetje mijn favorieten, maar eigenlijk vind ik alles wat jong is wel leuk. :-\ ::)


Hoi Manja,  ;D

Zoveel valkjes zijn het niet hoor. 6 koppels en 2 vrijgezellen, die niets in elkaar zien. :-\   Maar misschien zijn het wel 2 mannen. :P


Hoi Caroline ( Carco)


Een popje is gereserveerd, samen met een split mannetje. De andere twee zijn nog op zoek.


Hoi Arno, ;D

Dat zijn dan twee van de split geelwangetjes, ik weet alleen niet meer welke. :-\

Alles goed met je koppel ?


Citaat van: Rianne op 25 mei 2006, 10:59:46
Wat een lieverds weer. Hopelijk hebben we zaterdag nog tijd om ze te bewonderen. :)




Hoi Rianne, ;D

Daar maak je dan maar tijd voor. ;D ::) :P



Hoi Sylvia, ;D

Van het nestje van Nemo is de kleinste al gereserveerd, de rest is nog vrij.
Als je zo gauw je van Bonnie de uitslag hebt laat weten welke je wil, dan zal ik wel plukken :P ( veertjes)



Hoi Gerda, ;D


Vogens de vererving moet het een mannetje zijn, maar als je de parels ziet....
Ze zijn inderdaad mooi verdeeld over z'n lijfje.

Komen ze nog een keer Gerda ;D
















Vandaag nog naar Slagharen geweest om een mooie witmasker bonte man met heeeeeeeeeeeel veel wit. Beetje primrose achtig.
Hoezo valken gek, 235 km heen en 235 km terug. :-\ ::) :P ;D

Ik heb nog geen foto's :P

Groetjes Marlies ;)

leoni

hoii,

leuk dagboek en leuke foto's
nu kan ik de geparelde man volgen die ik heb gereseveert :D
ik vind hem echt schattig ;D

groetjes leoni

*Sylvia*

Hoi Marlies!

Is het misschien ook een optie om ze alle drie te laten testen en dan aan de hand van welk geslacht ze hebben te bepalen welke in aanmerking komt?
Ik kan namelijk niet zo goed kiezen :P
en stel dat ik maar één jong laat testen dan is de kans natuurlijk kleiner dat hij het juiste geslacht heeft en twee jongen testen,tja dan kan de derde net zo goed ook gelijk mee,toch  ;)
Je moet het maar even zeggen of je dat wilt.

Als je ze niet alle drie wilt laten testen,ik ben helemaal gevallen voor het tweede cinnamon jonkie ;D wat een lief koppie,allemaal hoor,maar deze springt er echt uit vind ik.

Moet ik het geld trouwens van te voren naar je overmaken,of regelen we dat later met ophalen?

groetjes,

Sylvia





Rianne

Hey Marlies,

je bent net zo valkengek als Lin en ik ;D

Arno

Hoi Marlies
Met het koppeltje gaat het goed hoor
Het eerste eitje was zeker een ongelukje want daar is het bij gebleven ,wel zijn ze druk de boel aan het verkenen
Groet  Arno.
Arno Hobbykweker van Valkparkieten
www.arnohobbykweker.nl  meer info over mutaties : http://www.valkparkieten-benelux.tk/

•=Bonnie=•

Hoi Marlies,

Ik las dat je een albino split bonte pop zoekt. Ik verwacht die dadelijk weer van Perlan en Robijn. Omdat de albino's nogal snel besproken zijn en het geen roodoog koppel is (witmasker gepareld split cinnamon lutino x bont geparelde witmasker pop) moet je wel tijdig reserveren vrees ik. Waarschijnlijk zoek je een broedrijpe pop maar ik dacht ik laat het even weten :)

♪ Marlies

Hoi Bonnie, ;)

Ik had het al gelezen op die andere site.  :P
Ik zoek inderdaad een broedrijpe pop. Zal wel niet mee vallen.
Ik heb ook nog de kans dat ik er zelf een kweek uit m'n oude bonte, dan houd ik die gewoon. ;D

Groetjes Marlies ;)

♪ Marlies

Vandaag weer maar eens wat foto's gemaakt. de kleintjes worden al flinke valkjes. :o

Van m'n jonge bonte vliegen ze alle drie al rond in de volière.
Van Nemo alleen de oudste nog maar.
In de tweede volière vliegen er twee van m'n oude bonte uit.

Nemo heeft de smaak te pakken, die was weer al aan het wipwappen. :-[

kijk maar. Onbeschaamd deden ze hun best. :-\ :-[ :-[





Oudste jong van m'n jonge bonte, zat met studie naar Nemo & co te kijken.



Tweede jong van hun.




Mijn trots. ;D ;D




Mijn nieuwste aanwinst. ;D ;D



Nestje split geelwang mannen van m'n oude koppel. ;D
Alle drie gereserveerd.



Mannetje 1




Mannetje 2















Rob S

Citaat van: marlies op 29 mei 2006, 19:41:23

Mijn trots. ;D ;D




Mijn nieuwste aanwinst. ;D ;D



Mannetje 1





Wat een schitterende valkjes :o. Je Lutino Pastelmasker, ja dat mag met hoofdletters getypt worden ;), is echt prachtig. Echt gigantisch mooi. Je bonte witmasker is ook super, ik ben ook op zoek naar zo een. En de geparelde man is ook geweldig, schitterende parels, echt heel erg mooi verdeeld ;D

♪ Marlies

Mannetje 3



Nestje geelwang popjes en 1 split mannetje. ;D
allemaal gereserveerd. ;D ;D




Popje 1




Popje 2



Popje 3




Split mannetje voor Leonie.






De gele kleur van dit nestje lijkt wel neon geel, zo fel, als je ze live ziet.


Oudste bont geparelde mannetje van m'n oude bonte ( gereserveerd)



Tweede jong van hun.



De jongste twee van hun.( zoeken nog een baasje)



Witmasker gepareld mannetje ( zoekt nog een baasje)



Het wildkleurtje met geel kraagje. ;D



Het tweede wildkleurtje van hun (zoekt nog een baasje)



Oudste cinnamon bonte jong van Nemo. ;D








Samen met pa. ;D


Tweede van Nemo



Derde van Nemo.



Vierde van Nemo





Oudste bonte jong van m'n jonge bonte.



Tweede jong van hun.












Roosje

:D Leuk om te zien al die verschillende kleurtjes :D

Rianne

Leuk om weer foto's van ze te zien. Je geparelde split geelwang mannen zijn idd prachtig gepareld! :D

♪ Marlies

Geplaatst door: Rob S  geplaatst op: Vandaag om 19:55:58  


Wat een schitterende valkjes . Je Lutino Pastelmasker, ja dat mag met hoofdletters getypt worden , is echt prachtig. Echt gigantisch mooi. Je bonte witmasker is ook super, ik ben ook op zoek naar zo een. En de geparelde man is ook geweldig, schitterende parels, echt heel erg mooi verdeeld  

Hoi Rob, ;D

Snap je nu waarom ik om jouw popje vroeg :-\

Hoi Roosje  ;D

Ik vind het dit jaar eigenlijk nog wat weinig kleurtjes.
Hopelijk de tweede ronde. :P

hoi Rianne,  ;D
Jammer dat je ze zaterdag niet kon zien, toen was het ook al van dat lekkere weer. :-\


Vanavond lekker alle broedblokken schoon gemaakt, zodat ze met de tweede ronde allemaal weer fris en fruitig kunnen broeden. ;D
Vorig jaar was ik te laat, yoen hadden ze eerder eitjes dan ik gedacht had. Dan wordt het op het laatst wel een smeerboel hoor. :-\

Net op tijd klaar, nu giet het weer. ::)

Groetjes marlies ;)

Rianne

Ja, was idd jammer van het weer. Ook hadden we niet zoveel tijd, wat niet te merken was aan m'n vader en Martin ;) Die bleven maar praten. ;D M'n vader had het idee dat hij hem ergens van kon, raar he? :)