5 mei 2024, 01:56:35

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Het is jammer dat het hier niet gewoon een heel jaar door goed weer is, dan konden we lekker een heel jaar door met de valkjes kweken. (Wel steeds andere koppels natuurlijk)
Ik zou  al wel twee oudere koppels apart kunnen zetten,  ::) maar grote kans dat ze dan in het voorjaar door blijven gaan en dat wil ik niet. Het zijn geen legkippen.

Dan knuffel ik over een tijdje maar met de catharina's en de aga's, da's ook wel leuk. In ieder geval bij gebrek aan jonge valkjes. Martin zal dan af en toe wel mopperen dat ik ze met rust moet laten, maar hij draait toch ploegendiensten, dus hij is niet altijd thuis als ik thuis ben. :P

Gerda


bobbie



Gezellige feestdagen en een gezond en vruchtbaar 2006.

Groetjes, Nel :)

Riny

                                                     
Hoy Marlies
Bij deze wil ik jou ook graag fijne feestdagen wensen en alle goeds voor 2006.
Natuurlijk ook voor je valkjes.
Groetjes Riny

imv

Hoi Marlies,



En een speciale kerstgroet van Lilo

Irene

♪ Marlies

Ik wens iedereen een heel gelukkig en vooral gezond 2006




Groetjes Marlies ;D ;D

Roosje

En natuurlijk wens ik jou precies hetzelfde toe!

Riny

             

                Hallo Marlies
                Ik wens je een jaar zonder verdriet en               
                tegenslag.
                Moge de dagen ,weken,maanden gevuld zijn met
                liefde en een lach.
                Prettige jaarwisseling.
                Groetjes Riny

Karin

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Gerda


♪ Marlies

Net even snel naar m'n valkjes gaan kijken. Gelukkig zitten ze allemaal gezond en wel op de stok. :D
Gisteravond ging het toch nog even flink tekeer met het vuurwerk. :-\
Meestal viel het bij ons wel mee, omdat wij in een straat wonen waar over het algemeen nogal wat oude mensen wonen, en aan de achterkant staan bejaardenhuisjes.
Vorig jaar zijn er nogal wat huizen verkocht in de buurt en ik denk dat daar wat jongere mensen in zijn komen wonen.
Maar het belangrijkste is natuurlijk dat de vogels er zonder kl(v)eerscheuren vanaf zijn gekomen. ;D

Nu maar even lekker douchen, de jongens wakker maken en dan de familie langs.
Martin gaat niet mee, want die sukkelt met een griepje, net als vorig jaar. Hij weet het ook altijd wel te plannen hoor. ::)


Nog een fijne dag allemaal,
Marlies

Rianne

Hoi Marlies,

hoe is het bij jou? Iedereen weer gezond?
Ik heb nog een nieuwe foto van Ayko voor je:



:)

♪ Marlies




Heey leuke foto van Ayko. :o

Alles prima hier. Iedereen is weer opgeknapt en alles gaat weer gewoon z'n gangetje.

Ik heb momenteel niet veel te melden, maar ik lees wel heeeeeeeeeeeel veel dagboeken. :D

Bij ons zijn de eerste catharina's geboren, het zijn er nu 9 waaronder 1 lutino en 1 crème-ino. Er staan nog veel eitjes op uitkomen dus binnekort jonkies genoeg om mee te kroelen.

Ik kan bijna niet wachten tot het voorjaar is, want ik wil ook weer jonge valkjes. :-\

Groetjes Marlies ;D



Roosje

Ik ga misschien ook wel meedoen dit jaar :D

♪ Marlies

Hoi Roosje, waar ga jij mee meedoen ? ;D


Vandaag niet zo'n leuke vondst gedaan.  :-\
Vanmiddag ging ik in de kooi kijken naar de aga's en de catharina's en toen zag ik een dode catharina liggen.
Het was de crème-ino lacewing  :'(  die we na een tip van Karin (bonte bende) hebben gekocht. Arm beest, we hebben niets in de gaten gehad. Hij vertoonde helemaal geen ziekte symptomen zoals bol zitten en op twee poten slapen. :-\
Even de rest goed in de gaten houden.


Groetjes Marlies