12 mei 2024, 15:33:14

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

Gerda

31 oktober 2005, 20:20:32 #600 Last Edit: 31 oktober 2005, 20:54:18 by Gerda
Hoi Marlies,

Geweldig dat Nemo eindelijk overstag gaat!!!

Voor iedereen, Marlies had perongeluk haar dagboek op slot gezet en toen weer geopend. Misschien heeft ze een paar keer geklikt om te zien hoe het werkt.
Ik kreeg 3 keer een notificatie! Maar er is niets aan de hand hoor!!!

Groetjes G

Rianne

Ik vond het ook al zo raar dat ie op slot stond... :-\

♪ Marlies

Hoi allemaal, ;D

Ik zag gisteren of vandaag  een slotje achter m'n dagboek staan en had geen idee wat het betekende.  ??? Het was ook de eerste keer dat ik het zag, dus ik heb er inderdaad een paar keer op geklikt om te kijken wat er zou gebeuren ::)
Ik zag niks veranderen, tot ik een mailtje van Gerda kreeg :P

En toch ben ik niet blond hè Gerda.  ;D ;D

Het is maar goed dat Nemo eindelijk overstag gaat, want anders had ze haar koffertje kunnen pakken. :-\

Groetjes Marlies

Riny

Citaat van: marlies op 31 oktober 2005, 20:54:33

Het is maar goed dat Nemo eindelijk overstag gaat, want anders had ze haar koffertje kunnen pakken.

Hoy Marlies
Meen jij dat??
groetjes Riny :D :D :D

Roosje

Citaat van: marlies op 31 oktober 2005, 20:54:33
Het is maar goed dat Nemo eindelijk overstag gaat, want anders had ze haar koffertje kunnen pakken. :-\


Agossie dat klinkt wel heel vertederend. Ik zie d'r al gaan, met d'r koffertje in haar pootje en een verdrietig koppie :'(

Hihi gelukkig gaat het nu goed :)

Rianne

Nou mocht je Nemo ooit weg willen doen, IM Lin of mij maar! We vinden haar zo mooi! :)

♪ Marlies

Hoi Riny,  ;D

Ja dat meen ik.  :-\
Ik wil wel graag jonkies van m'n valkjes, en het is nou ook niet zo dat we zo heel veel ruimte hebben. En het is zo'n knappe meid.
Ze heeft nu de keuze uit 4 mannen.
Wie van ons heeft die luxe :-\  :P

Maar ze heeft goed naar me geluisterd toen ik haar  even bij me heb geroepen voor een goed gesprek.

Nou Rianne, voorlopig staat haar koffertje nog op zolder.

Groetjes Marlies

Caroline

Nu snap ik het, bedankt voor de uitleg, ik begreep het al niet, 12 x was erg overdreven, ik heb even nageteld in de prullenbak van de mailbox, maar heb er toch 8 gehad, komt denk ik omdat ik ze steeds bekeek en weer vergooide.
Maar hij is weer geopend, gelukkig ik dacht al.  ;)

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Hoi Marlies,

Is was je helemaal vergeten te feliciteren. En dat terwijl ik op de dag zelf nog tegen Rianne zei dat je jarig was. Maar ik had in Avifauna geen pc tot mijn beschikking.

Dus alsnog van harte gefeliciteerd.
Je bent weer even oud als ik!!!!

Groetjes Gerda

♪ Marlies

Hoi Gerda, ;D

Dank je wel hoor.  Beter lat dan nooit zeggen ze wel eens. :P
Leuk dat we nu weer even oud zijn.

Met de valkjes gaat alles prima. De witmasker man is dolverliefd op Nemo.
Als ik voor de volière ga staan komt hij naar me toe, legt z'n kuif plat en dan gaat hij hele verhalen tegen me vertellen.
En dat voor een niet tam valkje. ;D

De pastelmasker zoekt ook steeds meer de lutino (van Bonnie) op, dus dat zit ook wel goed.

Voor de rest ga ik de kweek volgend jaar natuurlijk in met m'n bestaande koppels.

Martin heeft ook een spannende week voor de boeg, want die heeft gisteravond z'n vogels weggebracht voor de tentoonstelling hier in het dorp. Vrijdagavond prijsuitreiking. ::)

Groetjes Marlies

Rianne

Nu ik het lees, weet ik het wel weer, dat Gerda zei dat je jarig was... Nog gefeliciteerd! :)

Bianca

Citaat van: marlies op  8 november 2005, 07:41:26


Als ik voor de volière ga staan komt hij naar me toe, legt z'n kuif plat en dan gaat hij hele verhalen tegen me vertellen.
En dat voor een niet tam valkje. ;D



Leukis dat he?!
ik heb er hier zelfs eentje in de voliere zitten en die is zo brutaal, die komt gewoon op mijn hand zitten als ik trosgierst vast heb!! :o
Dat is zoooooooo gaaf!
maar tegelijkertijd houdt ik dan mijn adem zowat in en probeer niet te veel te bewegen, hihihi

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Valerie

Citaat van: Bianca op  8 november 2005, 19:41:46
Citaat van: marlies op  8 november 2005, 07:41:26
Dat doet me denken....
Naambordje bij de volière: Als de valk naar je toevliegt, ga dan op de grond liggen en beweeg vooral niet. Hij is gevaarlijk. ;D

Als ik voor de volière ga staan komt hij naar me toe, legt z'n kuif plat en dan gaat hij hele verhalen tegen me vertellen.
En dat voor een niet tam valkje. ;D



Leukis dat he?!
ik heb er hier zelfs eentje in de voliere zitten en die is zo brutaal, die komt gewoon op mijn hand zitten als ik trosgierst vast heb!! :o
Dat is zoooooooo gaaf!
maar tegelijkertijd houdt ik dan mijn adem zowat in en probeer niet te veel te bewegen, hihihi




Riny

Hoy marlies
Heb je een leuke verjaardag gehad met mooie cadeautjes??
Bij mij begint het komende broedseizoe  weer een beetje te kriebelen,maar zal nog een paar maanden moeten wachten.
Kweek jij ook in de winter??
Groetjes Riny :D :D :D

♪ Marlies

Hoi Riny, ;D

Ik heb een leuke verjaardag gehad hoor ;D. Wat ik gekregen heb zijn niet echt kadootjes, maar kado bonnen. Vind ik ook heel leuk. :P
Van Martin krijg ik een armband naar eigen ontwerp, daar zijn ze nog mee bezig. Is wel weer te laat, maar dat ben ik ondertussen al gewend van hem :-\ Maar beter laat dan nooit zeg ik dan maar.

Kweken zit er voor mij nog niet in, ik zal moeten wachten tot het voorjaar (valt niet mee). Ik heb wel de mogelijkheid om twee koppels binnen te laten kweken, maar deze zijn nog te jong. Gewoon even geduld dus ::)

Gisteravond eindelijk de uitslag van de TT bij ons.

1 x algemeen kampioen met een pallid aga 93 punten

3 x kampioen van een hoofdgroep met een pallid aga 93 punten, een crème-ino catharino 92 punten en een wildkleur aga 90 punten.

5 x eerste prijs met een lutino aga 92 punten,
een pallid aga met 92 punten,
twee donkergroene aga's met 91 punten.

Voor de rest nog drie wildkleur aga's met 90 punten.
Een crème-ino catharina met 89 punten.
Een donker zeegroene catharina met 89 punten.
Een licht zeegroene catharina met 88 punten.
En een wildkleur aga met 88 punten.


En last but not least, :o  een bondskruisje, dit is echt een ere medaille waar gisteravond menig kweker stinkend jaloers op was. Vooral de wat oudere garde die al tientalle jaren aan het kweken zijn. ;D

Dus ons weekend kan niet meer stuk. ;D

Groetjes Marlies