11 mei 2024, 19:37:27

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

Rianne


Lin

door witmasker zal de gele wang wel wegvallen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

♪ Marlies

Nooit van gehoord, maar ben wel heeeeeeeeeeeeeel benieuwd hoe die er uit gaat zien.
Hebben we over twee jaar een nieuwe mutatie bij Lin ;D

Christine


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

♪ Marlies

Hoi Rianne,

Leuk koppeltje die twee zo samen . Ik hoop dat er volgend jaar mooie valkjes uit komen. :o

Hoi Christine,
Wij hebben vorig jaar bij een oud vrouwtje gezien hoe ze het geslacht bepaalde van swift parkieten. Thuis gekomen hebben we bij alle catharina's waarvan we zeker wisten wat het was gependeld, en het klopte precies.  :-\
Dit is ook het enige wat ik van pendelen ken hoor.
Wij hebben een touwtje met een moer eraan, die houd je boven je valkje en als het moertje rondjes gaat draaien is het een popje en gaat hij op en neer dan is het een mannetje.


Hoi Lin,

Je geelwang is vanmiddag uit gevlogen, samen met z'n nestmaatje. ;D

Rianne

Eigenlijk moet je toch met een ring van jezelf aan een touwtje pendelen?

♪ Marlies

heb ik toch van de week ook niet gedaan bij de geelwang, of heb je dat niet gezien

♪ Marlies

Ik heb vandaag besloten dat m'n wildkleur en m'n fallow koppel verkocht worden. Het wildkleur koppel had ik als back up voor de geelwangen, maar dat is niet nodig gebleken. Ik ga er maar van uit dat ze het volgende nest ook zelf groot brengen en anders zijn er nog wel andere koppels die het over kunnen nemen.

De fallows gaan weg omdat ik merk dat er deze kant van Nederland geen vraag naar is, en om nou te kweken voor handelaars, dat zie ik niet zitten.

Dus als er iemand interesse heeft laat maar wat horen.
ik zou het heel leuk vinden als ze naar iemand van het forum zouden gaan. Dan kan ik ze nog volgen.

Christine

ah dat moet ik dan is proberen bij ricky want dat blijft een raadsel

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey Marlies,

dan moet je even fotos plaatsen van ze. Misschien dat iemand ze ziet. en wat wordt je volgend koppel dan? Of wacht je totdat ik jongen heb  ;)


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Klopt Marlies, je hebt het mijzelf ook laten doen. Bij Lin d'r geelwang, en toen draaide hij ook. :)
Mijn vader heeft het eens bij een zwangere kennis gedaan, met z'n eigen ring. Toen ging ie heen en weer. En ze kreeg ook een jongen. :)

Christine

ah dus als het rond draait is het een vrouwtje en als het heen en weer gaat is het een mannetje???

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Citaat van: Christine op 12 augustus 2005, 20:17:39
ah dus als het rond draait is het een vrouwtje en als het heen en weer gaat is het een mannetje???

Precies andersom ;)

Christine

ik kan net niet volgen men hersentjes blijven steken bij het geslacht van ricky en jazzy :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

bobbie

 :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Oeps Marlies, wat ben ik lang niet bij je wezen buurten.

:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Stom stom stom, want ik mis weer allerlei leuke dingen. Al is bloedluis natuurlijk baaaaaaaaaalen.

Wat een schitterende foto's heb je weer staan. Ik hoop ook dat de geelwang een man is, kunnen we die weer bij Lin verder volgen.

Ik denk dat ik ook maar eens ga pendelen voor mijn birdies. Het kan toch ook als je je in je hoofd concentreert op die bepaalde valk? ??? Als ik het mis heb hoor ik het wel.

Wanneer heb je de uitslag van de opgestuurde veertjes van de geelwang?

Ik kom gauw weer hoor, kan het nu niet vergeten want ik heb een paar vragen gesteld dus kom ik sowieso.

Groetjes, Nel :)