28 maart 2024, 12:16:06

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Nou zo te lezen gaat bij jou nu ook alles gelukkig wel weer goed.  ;D
Beetje jammer dat er nog geen gaaieneitjes zijn,maar wat niet is kan nog komen.  :D
Helaas kan ikje niet van je valkjes af helpen,maar welke zijn het dan ?
Als het bonte witmaskers zijn weet ik misschien wel iemand.
Maar ik denk dat ze dat niet zijn.  :)

Jullie ook een hele fijne vakantie waar die ook zal zijn en
tot de volgende updeet !!  ;D

Groetjesssssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Hey, wat leuk weer eens een update!!

Jammer geen gaaien jongen dit jaar, kan me voorstellen dat het erg rustig is zonder eitjes en jongen.

Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe kaketoes ... foto's!!!!  ;D

Bedankt voor je berichtje in mijn boekje over Chuck, onze Summer zijn ze er nog niet uit wat ze heeft, een hersenbloeding of een nekhernia.

Een fijne vakantie ook voor jou en beterschap voor je enkel.

Groetjes van Caroline, knuffie van Jim, Giorgio en Nina ... van de laatste heb ik 2 hele mooie kinderen gehouden.  ;)


Valentino (links) die een lutino bleekmasker partner krijgt en Lilly waar ik nog een ventje voor zoek.









Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Hier was het ook wennen vorig jaar, het eerste jaar zonder vakjes. Maar ik heb mijn hart kunnen ophalen aan de kippen die wel kuikens kregen :)

Nu heb ik de broedmachine vol kippeneitjes voor mijn schoonzus, kan ik toch nog wat knuffelen. Onze grijzen hebben na hun eerste jongen geen blok meer gekregen, de meiden worden dit jaar 2 en tot nog toe zijn de ouders goddank niet meer in de broedstemming gekomen. Ze zitten nog allemaal samen en dat gaat heel erg goed.

Ben benieuwd hoe dat volgend jaar gaat als de meiden geslachtsrijp worden... Maar mocht het mis gaan hebben we een grote back-up volière dus dan zien we wel verder :)

Hoe gaat het nu bij jullie, tegen dit jaar zouden jullie grijsjes wel eens wat kunnen gaan proberen :)