7 augustus 2025, 18:01:12

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

Lin

Hey Marlies,

Wat gaat het goed bij je goed hoor. Als je fotos naar mij stuurt wil ik ze anders wel uploaden mijn mail is wr16@hotmail.com Mocht het ondertussen nog niet gelukt zijn.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

antoine

hoi marlies,
fijn dat het zo goed gaat zeg!! ;D
jammer dat ik de foto's niet zien kan, hopelijk binnekort wel!!
hihihi, ben zo benieuwd, en blij, dat ik eindelijk een lutino geelwang heb gevonden!
hopelijk gaat het nog goed met alle jonkies daar he,
grtz antoine ;D :D ;D

♪ Marlies

28 mei 2005, 09:29:12 #47 Last Edit: 20 juni 2005, 20:18:01 by marlies
:D DAG 13     :D     DAG 13 :D

Het gaat nog steeds goed
Ik ga vanmiddag proberen om duidelijke foto's te maken .

Gr Marlies

♪ Marlies

28 mei 2005, 15:29:43 #48 Last Edit: 20 juni 2005, 20:17:34 by marlies
 Ik heb vanmiddag foto's gemaakt en opgestuurd naar Lin, zij wil ze voor mij uploaden. Dan kunnen jullie toch zien wat er hier aan valken volk zit.

♪ Marlies

28 mei 2005, 16:03:03 #49 Last Edit: 20 juni 2005, 20:18:18 by marlies
 Ben nog vergeten te vertellen dat Theo en Thea van mandy 2 cinnamonnetjes hebben ipv een cinnamon en een wildkleur.

Lin

Hey,

Hier zijn de fotos van Marlies.

Wat een mooie valkjes heb je. Pfoe ik ben jaloers. Als je er nog wat bij wil zetten bij de fotos. dan citeer je mijn bericht. dan kan je je eigen tekst erbij zetten en nog fotos verwisselen. Ik wis later dit bericht dan wel. En de volgende keer minder fotos sturen hoor!  ;) Als er nog iets mis stuur me dan een IM.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Yvonne_R

Hoi Marlies,

Wat een mooie valkjes zeg, zou wel handig zijn als je er inderdaad onder zet wat wat precies is. Maar ik heb geduld...
Ontzettend goed zeg zoals jouw koppel geelwangen het doet, ik word een beetje jaloers ervan :-[

Maar echt fantastisch hoor, ik blijf hopen dat dat mij ook nog een keer lukt. Maar mijn geelwangen zitten inmiddels buiten samen met nog 3 koppels en hebben zichzelf al een eigen nestblok toegeeigend. Verder voeren ze elkaar ook, iets wat ik vorige keer niet heb gezien bij ze. Dus wie weet......

Groetjes Yvonne

Yvonne's valkenparadijs!

♪ Marlies

28 mei 2005, 19:17:39 #52 Last Edit: 20 juni 2005, 20:18:36 by marlies
Leuk om te horen dat jullie zo enthousiast zijn over mijn valkjes. Ik weet alleen niet welke erop staan want ik zie ze niet. Kreeg wel een mailtje van Peter dat het weer werkt, maar het gaat nog steeds niet.

Groetjes Marlies

antoine

hooi marlies,
wat zijn ze mooi!!
hihi, en binnekort is daar mss 1tje vanvan mij ;D
ben oooo zo blij!!
grtz antoine

♪ Marlies

29 mei 2005, 12:45:05 #54 Last Edit: 20 juni 2005, 20:18:51 by marlies
 :'(    Helaas, het jongste lutino geelwangetje lag vanochtend dood (sorry Antoine).
De anderen worden nog steeds goed gevoerd.Ik hoop dat die het wel goed blijven doen

antoine

hoi Marlies,
owwww, ik ben er ff niet goed van :'( :'(
jammer hoor....
maar kan jij tuurijk niet aan doen......
tog bedankt voor het aanbod
grtz antoine :'(

Yvonne_R

Hoi Marlies,

Wat jammer zeg :'( :'(
Had dit jonkie zijn krop nog wel goed vol zitten dan?
Misschien gewoon toeval hoor, het hoeft niet perse aan de geelwangen te liggen natuurlijk. Al ben je er wel gewoon extra alert op dat er iets kan gebeuren.
Ik hoop toch echt dat het met de andere jongen verder wel goed blijft gaan.Ik zal voor je duimen.

Groetjes Yvonne

Yvonne's valkenparadijs!

♪ Marlies

29 mei 2005, 16:06:37 #57 Last Edit: 20 juni 2005, 20:19:08 by marlies
Het lutinootje wat dood is was degene die ik bij m'n andere koppel had gelegd. Ik heb net even bij de geelwangen gekeken en daar gaat alles nog steeds goed.

Anita1

:'( och antoine wat sneu voor je!
leef met je mee hoor!

wel goed dat de geelwangen zelf nog voeren.
ik duim mee dat het goed blijft gaan.
succes anita

♪ Marlies

29 mei 2005, 19:22:57 #59 Last Edit: 9 maart 2006, 21:59:12 by marlies