3 juni 2024, 07:22:39

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

Caroline

Hoe is het met je oma .... heeft ze het vandaag nog een beetje meegekregen dat het vandaag Pasen is??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Met oma gaat het nu weer goed. :D
Haar toestand van afgelopen maandag kwam door de overdosis morfine, nu dat allemaal weer op orde is gaat het geestelijk gelukkig ook weer goed met haar. Het was echt niet leuk om haar zo te zien. :-\

Donderdag middag was ik met m'n jongens op bezoek bij oma en toen ging het goed met haar. Het vocht raakt ze nu ook makkelijker kwijt, en haar eetlust is ook weer een stuk beter. Een oom en tante hadden gebak bij omdat m'n oom jarig was en ze snoepte toch een half gebakje op. De rest bewaarde ze voor 's avonds.

In het bejaardentehuis kijken ze het nu 2 weken aan en anders moet ze naar de verpleegafdeling. Ik hoop dat ze op haar kamer mag blijven, want ik heb ooit stage gelopen op zo'n verpleegafdeling en daar wordt je dus niet vrolijk van. :'(



De valkjes !! :D

Met de valkjes gaat het goed. Ik heb nog geen eitjes geteld, maar ik denk niet dat er nog veel bijgekomen zijn, in elk geval niet bij de koppels die nog niks hebben.

Nu maar afwachten wat er in de laatste week van april uit gaat komen. :P


Fijne dag nog allemaal !!

Groetjes Marlies ;)

☺ Pita ☺

Gelukkig gaat het beter met je Oma , mss hoeft ze daarom ook niet naar de verpleeg afdeling!!
Jij ook nog een fijne dag he!!
Groetjes Petra.

Caroline

FIjn te lezen dat het beter gaat met oma.

Ik duim voor jullie dat ze op haar eigen kamertje kan blijven.

Fijne Paasmaandag.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Marlies,
Fijn dat het beter gaat met je oma.
Hopelijk mag ze lekker op haar eigen kamer blijven.

Fijn ook dat het goed gaat met de valkjes, op naar donsjes nu :D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey Marlies, ik vind het super dat het beter gaat met je oma e,n ze geen pijn heeft he! Ik heb een pb gestuurd , haha! Grtjs Ann



☺ Pita ☺

Heeej Marlies hoe gaat het met je Oma?
En piept er wat bij jou?
Groetjes Petra.

♪ Marlies

Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes. :-*

Met oma gaat het naar omstandigheden goed.
Ze kan jammer genoeg niet meer uit bed, zelfs niet om te plassen.
Op de po ging ook niet geweldig, omdat het bij haar stuitje helemaal kapot is en er ook niet veel vlees meer op de botten zit. :-\
Daarom hebben ze nu een katheter geplaatst zodat ze alleen nog maar voor een grote boodschap op de pop hoeft.

Het vocht in haar lichaam neemt wel langzamerhand toe, het zit nu tot aan haar borst en zal waarschijnlijk nog hoger komen.
Dat zal dan ook de reden zijn dat ze sterft, haar hart kan het allemaal wat minder aan.

Geestelijk is ze gelukkig weer de oude en ze kan om sommige dingen ook nog lekker lachen.
Tweede paasdag zijn Martin en ik nog op bezoek geweest en toen Martin haar even lekker vast pakte fleurde ze helemaal op. :D
Martin heeft altijd al een potje kunnen breken bij haar.

Gisteren ben ik vanuit m'n werk nog even langs geweest, je kunt wel zien dat ze achteruit gaat, maar het gaat langzaam. :-\
Toen m'n nichtje en ik weg gingen riep ze nog : dag schatjes naar ons. :P

Op zo'n manier is het goed te doen om op bezoek te gaan, gelukkig allemaal niet zo dramatisch.
Ik ga dan ook zo'n 2 keer per week even langs.
Er zijn ook kleinkinderen die helemaal nog niet zijn geweest.....onvoorstelbaar, maar het zij zo. :'(



De valkjes !!

Het gaat goed met alle valkjes. Degene met eitjes zitten nu lekker vast te broeden. Ik heb al gezien dat er een aantal bevrucht zijn. :D
Hoeveel dat weet ik niet precies, dat zie ik wel als ze uit gaan komen.

Ik heb vandaag wel 2 koppels veranderd.
Het klikte niet echt tussen de witmasker dom. pastel man en de witmasker pop. Ik heb nu een bleekmasker popje dat nog buiten vloog erbij gezet.
Het bleekmasker mannetje buiten heeft nu het witmasker popje als maatje. Misschien klikt dit wel.

Qua jongen scheelt het niet zoveel, ik kan nu nog steeds witmasker dom. pastellen kweken en ook bleekmasker dom. pastellen. :D

De lutino geelwang ( ? ) man zat ook z'n best te doen tegen het wildkleur popje bij hem, maar ook hier nog geen eitjes. Misschien is het popje nog een beetje aan de jonge kant. Geduldig afwachten dus. ::)

Dierenfreackske

Hoi hoi, veel succes met de eitjes Marlies, grtjs Ann
(Heb je mijn pb niet gehad?  ???)   :D :D



♪ Marlies

Citaat van: Dierenfreackske op 18 april 2009, 16:00:07
Hoi hoi, veel succes met de eitjes Marlies, grtjs Ann
(Heb je mijn pb niet gehad?  ???)   :D :D


Ik heb al geantwoord. :P

Caroline

Fijn dat je je oma nu nog steeds redelijk aantreft .... verschrikkelijk lijkt het me om haar toch steeds meer af te zien takelen. Steeds minder zelf te kunnen moet voor haar ook zwaar zijn.

Geniet nog maar lekker tijdens je wekelijkse bezoekjes nu je nog kunt.

FIjn weekend.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Whhhhhaaaaaaaauuuuuuw  37  :) :), hey Marlies, thx voor je antwoordje, fijn dat het de goede kant op gaat met je oma
Grtjs Ann



☺ Pita ☺

Ooow gelukkig dat het redelijk goed gaat met je Oma  :D
Enne eitjes genoeg daar bij jou!!
Heb je wat te doen straks  ;D
Groetjes Petra.

♪ Marlies

Vandaag gezien dat er een eitje aangepikt is bij koppel 1 ( bonte man x cinnamon opaline pop ). :D

Voor de rest nog weinig veranderingen hier.

☺ Pita ☺

Ooow wat leuk , bijna je eerste donsje van de uuuuuuh hoeveel er nog gaan komen :P
Ben benieuwd Marlies leuk ook grut bij jou!!
Ik ben foto's aan het uploaden en een kort filmpje :P
Groetjes Petra.