7 mei 2024, 23:16:19

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Hoi allemaal,

Helaas is jonkie nr 4 vanochtend dood gegeaan.
jonkie 5 heb ik over gelegd naar een ander koppel dat ook jonkies van 1a2 dagen heeft. Dat is jouw lutino geelwang Antoine.Dus als zij het overleeft dan is ze voor jou.
De andere 3 gaan nog steeds goed

Ik wil best een dagboek beginnen, maar fotos uploaden dat gaat om een of andere reden niet meer. Weet iemand hoe dat komt.

Hoe verplaats je dit naar een dagboek?

Groetjes Marlies

Anita1

 ;D wauw dat gaat al niet slecht zeg!
nou antoine..ik hoop en duim voor je mee dat het jonkie het gaat halen.een goede kans bij de pleegouders in ieder geval.
heel spannend.

hoi marlies.ik geloof dat je kunt vragen aan peter of lique of ze dit naar dagboek willen verplaatsen.
succes verder. gr anita  :D

♪ Marlies

25 mei 2005, 07:44:02 #32 Last Edit: 20 juni 2005, 20:14:48 by marlies
  :D :D :D Hallo  allemaal,
Dag 9 vandaag en het gaat nog steeds goed.  Ik heb wel begrepen dat er koppels zijn die met zo'n dag of tien stoppen met voeren. Dat word dus extra goed opletten. We  hebben gelukkig nog twee koppels met jongen die zowat even oud zijn, dus ik zou ze over kunnen leggen. Hopelijk hoeft dat niet.

Groetjes marlies

Lin

he je bent overgeplaatst. Wat jammer van dat ene jong. Ik hoop dat ze bloijven voeren en dat je niet hoeft over te leggen.Maar fotos uploaden doe je door te reageren en dan boven in naar de link upload te gaan de rest spreekt voor zich.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

♪ Marlies


♪ Marlies

Hallo allemaal,

Vanmiddag had ik het idee dat ze wat minder aan het voeren waren gegaan, maar net zag ik dat de kropjes toch weer goed vol zaten.
Elke keer als ik ga kijken is het weer spannend. Ik hoop zo dat ze het goed doen. Het zal toch een keer goed moeten gaan met die geelwangen.

Ik heb al een paar foto's van ze, maar ik krijg de upload pagina niet open en weet niet hoe ik dat kan verhelpen.
De  tip van Lin lukte ook niet.
Het ging goed tot een paar dagen geleden en toen ging het niet meer.



Groetjes Marlies

♪ Marlies

26 mei 2005, 08:18:49 #36 Last Edit: 20 juni 2005, 20:15:16 by marlies
Vanochtend eerst even bij de jonkies gekeken .  :(  Drie kleintjes met lege kropjes. Ik hoop toch niet dat ze vanaf vandaag stoppen met voeren. Het ging zo goed. We wachten nog maar even af. Pa en ma zaten net volop te eten dus misschien gaan ze zo voeren.

Ria

Hoi Marlies,

Ik duim voor je dat ze door blijven voeren. Hier voerden de ouders pas echt goed later in de morgen en de middag.

Groetjes,
Ria

♪ Marlies

26 mei 2005, 23:16:21 #38 Last Edit: 20 juni 2005, 20:15:50 by marlies
 ;D   moest vandaag lang werken en was pas om kwart voor 6 thuis.Ben direct gaan kijken hoe het er bij stond. Gelukkig lagen ze alle 3 met een goed gevulde krop lekker tegen elkaar aan te slapen. Pa en ma zaten buiten het broedblok, het zal wel te warm geweest zijn met z'n allen  binnen.

Ik schrijf nu wel alleen over de geelwangen, maar hier zitten nog 6 koppels met valken.
Voor het eerst fallows gekweekt en die beginnen nu al aardig op een valkje te lijken.
Ik heb ook Theo en Thea van Mandy over genomen en die hebben twee jonkies, 1 wildkleur en 1 cinamon.
Verder heb ik dan nog een bonte man en een bont geparelde pop  waar zeker een lutino bijzit en nog 3 waar ik het nog niet van kan zien.
Als laatste heb ik nog een geparelde witmasker pop (kampioene van Mandy van vorig jaar) met een bont geparelde man met heel veel geel. Deze hebben twee jonkies van zichzelf, een witmasker (wit donsje) en een waar ik de kleur nog niet van kan zien. Ook brengen ze het kleinste geelwang jong groot.
Zoals je ziet valken zat.

Yvonne_R

Hoi Marlies,

Die geelwangen van jou maken het wel spannend zeg. Ik kan me voorstellen hoor dat je daar zo enthousiast over bent dat je vergeet over je ander valkjes te vertellen. Het gaat mij eigenlijk net zo. En dat terwijl er nog zoveel meer mooie valkjes rondvliegen in mijn voliere. Vandaar dat ik toch ook maar besloten heb een dagboek bij te gaan houden van al mijn valkjes. Heb je inmiddels al meer foto's gemaakt van je valkjes?? 1 van je fallows zou ook leuk zijn.

Succes verder.

Groetjes Yvonne


Yvonne's valkenparadijs!

♪ Marlies

Hoi Yvonne,
Ik heb foto's maar als ik op de upload knop klik dan krijg  het bericht dat d server de pagina niet kan vinden. Dit is nu al een aantal dagen zo terwijl ik wel gewoon op het net kan. Een aantal dagen geleden lukte het nog wel Ik kan ook niet al jullie foto's zien, snap er niks van.

Groetjes Marlies  ??? ???

Yvonne_R

Ik ben ook niet zo'n computerwonder wat dat betreft. Weet 1 van de moderators geen oplossing voor je??? ??? ??? ??? ???


Yvonne's valkenparadijs!

♪ Marlies

27 mei 2005, 16:13:53 #42 Last Edit: 20 juni 2005, 20:16:16 by marlies
Hallo allemaal,
Het begint een beetje eentonig te worden, maar alles gaat nog steeds goed. Ze worden goed gevoerd en groeien lekker.
De lutino had net een oogje open.

De fallows beginnen goed in de veren te komen nu en gaan al een beetje op vogels lijken.

Bij de bonte zit er een met een beginnend geel kuifje en een met een grijs kuifje. Ben benieuwd wat het worden.

Geelwang koppel twee heeft weer 6 eieren, deze keer ga ik ze overleggen bij Theo en Thea. Deze hadden ook weer twee eieren.


♪ Marlies

27 mei 2005, 16:19:52 #43 Last Edit: 20 juni 2005, 20:16:32 by marlies
 :-[ Was nog een koppel vergeten, deze geparelde witmasker heeft haar derde jonkie sinds vandaag. Ze brengen ook nog een geelwangetje groot. Alle kleintjes zien er goed uit

♪ Marlies

27 mei 2005, 16:54:27 #44 Last Edit: 20 juni 2005, 20:16:57 by marlies