19 maart 2024, 04:49:43

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

♪ Marlies

16 mei 2005, 17:11:22 Last Edit: 10 april 2011, 09:43:26 by ♪ Marlies
 Eindelijk, m'n eerste geelwang is geboren. Ze hebben ze zelf uit gebroedt, nu maar kijken of ze de kleine ook zelf gaan grootbrengen. ;D ;D ;D

Marlies


pa geelwang met jonkies  ;D

 

Bianca

Ow wat leuk voor je!
Het zou mooi zijn als ze het zelf zouden doen he?!
Heb je daar ook weer een zorg minder aan. :D
Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

♪ Marlies

16 mei 2005, 17:27:16 #2 Last Edit: 28 mei 2005, 17:00:24 by Lique
Hoi Bianca, laten we hopen dat ze het zelf doen.
Ik heb wel een koppel zitten met twee jongen van een dag of twee oud dus ik zou ze over kunnen leggen.
Ik heb ergens gelezen dat ze stoppen met voeren als de jongen een dag of twaalf zijn ,maar ik weet niet of dat klopt.
Nou we zien wel, ze moeten toch een keer zelf jongen gaan groot brengen.
Gr marlies

trienke

hoi

Gefeliciteerd met je eerste geelwang jong

Veel succes, ik hoop voor je dat ze het goed blijven doen

Groetjes Trienke

Yvonne_R

Gefeliciteerd Marlies! ;D ;D ;D

Nu inderdaad maar hopen dat ze ze ook groot zullen brengen. Dag 10 is meestal de cruciale dag bij geelwangen is mij verteld, zowel de 10e dag van het broeden als de 10e dag van het voeren. Ik zou het in ieder geval goed in de gaten houden. En als je denkt dat het niet goed gaat zou ik ze denk ik wel overleggen voor de zekerheid.

Ik heb inmiddels al 5 jonge geelwangen waarvan in ieder geval 3 geparelde geelwangen. De andere 2 kan ik nog niet zien. Deze worden dus helaas niet door de ouders grootgebracht, maar door 3 verschillende andere koppels.
Misschien dat deze jongen het dan volgend jaar wel goed gaan doen.

Groetjes Yvonne


Yvonne's valkenparadijs!

♪ Marlies

hoi yvonne
wat goed zeg 5 jonge geelwangen. Hier liggen nog 6 eitjes ,ik hoop dat er nog meer uitkomen. De kans op geparelden is bij ons ook groot, want ma is gepareld en pa ook. pa is ook split lutino, dus heb ik ook kans op lutino geparelde geelwangen, tenminste als ik goed gekeken heb op die site.
ik ga ze in elk geval goed in de gaten houden.
Gr marlies

bobbie

Hoi Marlies,

Zo, dat is superspannend allemaal zeg. Gefeliciteerd met de eerste jongeling. Ik blijf je volgen, ben benieuwd.

Succes, Nel :)

Yvonne_R

Hoi Marlies,

Lutino geparelden zijn ook heel erg mooi zeg, als je die krijgt zijn het wel allemaal popjes. Maar dat weet je vast al wel.
Die van mij zijn in ieder geval split voor bont en de mannetjes (sommige) ook nog voor cinnamon. Als ik het goed heb hoor.

Groetjes Yvonne


Yvonne's valkenparadijs!

♪ Marlies

17 mei 2005, 16:17:13 #8 Last Edit: 20 mei 2005, 17:36:38 by marlies
Geelwang nr 2 lag vanochtend in het blok. Ik ga zo nog even kijken of er nog meer uit zijn gekomen. het is allemaal wel spannend hoor.
Gr marlies

♪ Marlies

Net even gekeken, ze  zijn heel beweeglijk en hebben lekkere volle kropjes. Pa en ma gaan niet van het nest af, ik moet ze echt opzij duwen om de jonkie's te kunnen zien. Nr 2 heeft rode ogen dus dat wordt een lutino geparelde geelwang pop

KoosjeTweety

He leuk!
Dus jou paps en mams geelwang voeden ze ook!
Super joh, nu maar hopen dat ze er mee doorblijven gaan!
Leuk hoor gefeliciteerd! En heel veel succes..... blijft spannend toch wel he kweken met de geelwangetjes!
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

trienke

wow dat lijkt me een hele mooi mutatie marlies.

gefeliciteerd en ik hoop dat ze door blijven voeden

Veel succes

Groetjes Trienke

♪ Marlies

hoi Trienke,
Bedankt. Het is zeker een mooie mutatie, ik heb hem alleen nog maar op een plaatje gezien. ik zal wel proberen om het plaatje op het forum te krijgen.

gr Marlies

~Natas~

Hoi Marlies,

GEFELICITEERD[/color][/b]Wauw zeg geweldig.
En de 2e geelwang jong zal wel heel bijzonder worden zeg, een mooie geparelde lutino.
Ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat met je geelwangen.
Veel succes ermee

Groetjes,

Natas

♪ Marlies

18 mei 2005, 15:42:50 #14 Last Edit: 20 mei 2005, 17:37:06 by marlies
Het gaat nog steeds goed met die twee. Er zijn er geen meer bij gekomen, maar het zou nog kunnen. Ze worden goed gevoerd, ik zag net weer twee volle kropjes.
gr Marlies