9 mei 2025, 19:18:12

foto onder mijn berichten

Gestart door Mariska, 5 september 2005, 15:15:34

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Allemaal,

Weet iemand hoe ik een grote foto onder mijn berichten krijg zoals bij bijv Riny. Ze was mij aan het helpen, maar is nu offline en dat geeft ook niks. Misschien dat iemand anders het ook weet. Ik hoop het, want ik ben al uren bezig en krijg en niet voor elkaar.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kolkkie

5 september 2005, 16:03:03 #1 Last Edit: 5 september 2005, 16:05:32 by Kolkkie
Hoi Mariska,

Als je een leuke foto hebt, dan kan je hem uploaden op de site. De foto mag dan niet groter zijn als 60 kb.
Ook mag de afmeting niet te groot zijn (max. 15x10 cm) o.i.d.,dat weet ik niet precies.

Als je de foto hebt geupload, dan kopieër je de link die je dan ziet verschijnen in je venster.

Vervolgens ga je naar je profiel (deze button ) bovenaan, in het midden.

Als je daar op geklikt hebt, dan ga je naaar Forum Profiel informatie.
Dan scroll je naar beneden totdat je het vakje voor je handtekening tegenkomt.
Je plakt dan het gekopieerde link in dat venster, daarna klik je op verander profiel. Als het goed is moet je foto daarna onderaan al je berichten te zien zijn.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Mariska

Hoi Kolkkie,

Dus dat is het geheim. Het plaatsen op de plek van je handtekening. En weet jij ook of ik daar ook 2 foto's naar toen kan zetten.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Hoi Kolkkie,

Ik heb het gedaan maar nu staat alleen de link daar en niet de foto. heb ik het dan fout gedaan?

Groetjes Mariska

Mariska

Je had gelijk hoor. ik ben af en toe echt een doos. Zoals je kan zien is het gelukt. Ontzettend bedankt.
En Ik wil Riny bij deze ook bedanken voor alle duidelijke informatie. Heb ik een hoop aan gehad.

Groetjes Mariska

Riny

Hoy Mariska
Graag gedaan.
Wat een mooie foto van je valkjes.
Groetjes Riny :D :D :D

Mariska

Hoi Riny,

Zoals je had gezien heb ik die grote foto er nu staan en nu krijg ik die kleine niet meer op ze plek. waar jij dat hondje heb staan. Als ik die link kopieer en ik ga naar de plek waar ik die moet kopieren dan staat daar al http://. Moet ik dat weghalen of laten staan. Ik heb het allemaal al geprobeerd maar het lukt niet. Al een aantal keren komt er een vierkantje te staan met een rood kruisje. Wat betekend dat?
Anderen die het antwoord weten mogen natuurlijk ook reageren.

Groetjes Mariska

Riny

Hoy Mariska
Dat HTTP moet er wel staan voor dat kleine fotootje maar je moet dat [img] weghalen.
Dan zou het moeten lukken.
Succes Riny :D :D :D

Mariska

Hoi Riny,

Je bent mijn reddende engel. Ik werd er gek van. Nu is hij helemaal naar mijn zin dus ik val niemand meer lastig met dit onderwerp.

Groetjes Mariska

Riny

Hoy Mariska
Dat is geen lastig vallen.
Wie weet waar ik jou nog een keer voor nodig heb.
Groetjes Riny :D :D :D

Mariska

Hoi Riny,

Vind ik fijn dat je dat zegt. En als ik jou ooit ergens mee kan helpen doe ik dat graag.

Groetjes Mariska :)