10 mei 2025, 01:48:23

foto

Gestart door mona32, 21 april 2003, 17:42:16

« vorige - volgende »

mona32

hoi hoi

ik wil een foto uploaden van mijn nieuwe valkje maar het lukt me nie ....snik snik  :-/ :-/ weet iemand hoe het wel moet????
groetjesssss

Paul

Hoi Mona,
De foto mag in elk geval niet groter zijn dan 100 kb dan kan je hem uploaden.
Klik dan bij het forum op upload foto en daarna op bladeren.
zoek dan de plek waar de foto staat op je computer en open die.
Daarna klik je onderaan op "verstuur het plaatje naar valkparkiet.com" en dan heb je hem geupload.

Groetjes,  Paul

mona32

hoiiiiiiiiii

hij is geupload maar staat nu ergens in een directory tussen andere foto's maar wou um hier op het forum hebbuh ....  :P :P.....
de foto heet twinky jpg misschien dat je er dan effe naar ken kijken ... op de foto issie 6 weken oud ......mannetje vrouwtje ken je nog nie zien zeker???
groetjessssss mona

Paul

21 april 2003, 20:25:48 #3 Last Edit: 21 april 2003, 20:35:34 by Paul
Hoi Mona
Als je dan een foto op het forum wilt zetten dan klik je op voeg afbeelding toe, vierde icoon van links.
dan komt er te staan img]URL[/img  en op de plaats van url zet je de plek van de foto en dat is http://www.valkparkiet.org/forumupload/twinky3.jpg
als je dat doet zie je dus in het forum de foto.

Ik heb de foto ook wat verkleind want hij was erg groot op het forum :-)
Het is nu nog moeilijk te zeggen of Twinkie een man of een popje is maar dat is even afwachten hoe zijn gedrag is.

Groetjes,  paul

mona32

heee paul
dank je wel voor de foto .... hij of zij is wel lief e  ;)
en tja tis maar weer afwachten wat het wordt maar eigenlijk maakt het ook nix uit ze zijn gewoon lief
zal binnekort eens een foto van ze allebei maken .... kijken of het mij dan lukt om ze hier  te krijgen ...hihihiih
groetjesssssssss mona

Barbara

Hoi Mona,

schattig vogeltje hoor! Ben benieuwd hoe zij/hij er met compleet verenpak uit zal zien.

Groetjes,

Barbara