19 april 2024, 18:14:41

Pita ons nieuwe valkje

Gestart door cisca, 29 augustus 2002, 19:53:30

« vorige - volgende »

cisca

29 augustus 2002, 19:53:30 Last Edit: 15 mei 2003, 17:27:11 by Angelique
 :D :D Hoi allemaal vandaag kunnen jullie kennismaken met valkje nr 8 haar naam is Pita zij is een van de kleintjes van peter en angelique en als ze groot genoeg is komt ze ons gezelschap houden. ::) ::) Wij zijn erg blij dat ze bij ons komt en zullen haar alle liefde geven die ook onze andere valken krijgen.
groetjes allemaal en nog veel leesplezier op het forum.
Joop en Cisca.
Hallo hier ben ik nog even om te vertellen dat Pita,s broertje ook bij ons komt Wij hebben hem Peter gedoopt.

 groetjes.

jaimy (weer op school)

15 mei 2003, 13:18:51 #1 Last Edit: 15 mei 2003, 17:27:20 by Angelique
hallo,

dit bericht is best lang geleden..en niemand had er op gereageert!! dus ik dacht..ff een berichtje achter laten.ik was namelijk wel nieuwsgierig hoe het nou was met Pita..er is nu ongeveer een jaar voorbij...dus er zou wel wat veranderd zijn..laat me nog weten hoe het gaat... :)

groetjes jaimy en viggo

Lique

Hoi Jaimy,

Wat doe jij op school? valkparkiet.com bekijken hahahahha.

Maar Pita zit bij de dochter van Cisca.
Cisca, schrijf je zelf nog een stukje over hoe het met pita gaat?


Groetjes Angelique

cisca

Hoi Jaimy.
Zoals angelique al vermelde zit Pita bij mijn dochter ik zie haar zitten want ze staat bij het raam .
Het gaat heel goed hoor met Pita en ook haar broertje Peter en zijn vriendinnetje zitten even Bij mijn dochter ze gaan hier breken volgende week en ik denk niet dat al dat stof en kalk goed voor ze is maar als alles hier klaar is komen ze terug en dan hebben ze een hele grote ruimte om te vliegen.nou groetjes en bedankt dat je alsnog greageerd hebt op iets van een jaar terug.