28 maart 2024, 22:07:59

Voor Speedy, Valkie en Orli

Gestart door Speedy, 12 mei 2005, 22:33:56

« vorige - volgende »

Speedy

Al heel lang niks meer laten horen van mij.
En dan ineens kom ik hier op Memoriam, opmdat ik iets wilde vertellen en als eerste lees ik dan, dat Stormy dood is... ja weer een traantje weg moeten pinken en nog niet weten hoe ik mijn zegje hier moet zetten.
Zucht))) het is zo moeilijk.....

Wat niet iedereen weet, is... dat wij plots begin februari zijn verhuisd, ik al een poosje bezig was om een groot deel van de valkparkieten weg te doen.
Dit lukte pas nadat we al verhuisd waren, de voliere met 4 valkparkieten gingen naar iemand die op mijn advertentie had gereageerd.
Ik had Speedy en Valkie hier samen in een andere kooi zitten.
Ze leken het wel naar hun zin te hebben.
Het was schrikken voor mij, toen ik Speedy dood zag liggen.
Een paar dagen later ook Valkie.
Waaraan weet ik niet, aandacht tekort? te kleine kooi? omdat ze altijd in een grote voliere hebben geleefd? toch niet voldoende gevoerd? ja klintk gek, maar we hebben elkaar de vragen steeds gesteld hier thuis.
Net een verhuizing achter de rug en alles was hectisch hier.
Was ie ziek? niet door de rui gekomen? vragen vragen vragen, ik weet het niet.
Valkie misschien dood door eenzaamheid? geschrokken van dat ze Speedy heeft zien liggen?
Het blijft nu ook maar weer door me hoofd spoken.
Ineens geen valkparkiet meer, dat is gek hoor.
En daarna ook nog eens de lievelings cavia van mijn oudste dochter, plotseling ziek en dezelfde dag dood.
Veel verdriet hier in huis.

Speedy, Valkie en Orli, we missen jullie vreselijk.
En als het iets is wat mogelijk onze schuld blijkt te zijn, dan is sorrie niet genoeg.
Jullie zijn niet te vervangen, zo lief als jullie waren zo apart.
We missen jullie.....

:'(




Tara

Hoi Trudie,

wat erg zeg..

Ik had het idd al opgemerkt dat je al een hele tijd niet gekomen was, en nu gelijk hier...

Jeetje wat erg :(.

Ik heb er niet echt woorden voor..
Veel sterkte in elk geval :(.

Groetjes, Tara

Marianne

Hoi Trudie,

Veel sterkte.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Rianne

Wat erg Trudie... Zo plotseling, dat is toch raar? laat je de valkjes nog onderzoeken voor de oorzaak?
Ik wens je er veel sterkte mee. :'(

moonwitch (diana)

Hoi Trudie

Ik vroeg me al af wat er met je gebeurd was, maar dit vind ik echt heel erg voor je.
Speedy was je grootste schat. Ik wens je alsnog heel veel sterkte met het verlies van je valkjes en cavia van je dochter.
Groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

~Natas~

Hoi Trudy,

Jeetje zeg wat verschrikkelijk.
Alles op 1 dag nog wel, lijkt wel een vloek.
Ik wens je veel sterkte met het verlies.

:'( Natas :'(

Lique

Hoi Trudie,

We hebben elkaar al op msn gesproken over deze nare gebeurtenis.
Ik wil je alsnog veel sterkte toewensen.

groetjes Lique

bobbie

Hallo Trudie,

Wij kennen elkaar niet geloof ik. Toch wil ik reageren.

Wat verschrikkelijk wat er allemaal is gebeurd zeg. Het lijkt wel een nachtmerrie.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie huisdieren. Wat zal het stil zijn. :'(

Sterkte, Nel

Suzanne

Jeetje wat erg voor je Trudie! Veel sterkte.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Anita1

 :-\ ik wil je ook heel veel sterkte wensen met jullie enorme verlies zeg!
meer kan ik er niet van zeggen.dit is echt schrikken zeg!
sterkte anita ;)

Valerie

Ik lees dit nu pas.  :'(
Sterkte zeg!!
Alsof je na een verhuis nog niet moe genoeg bent, moet dit er nog bijkomen ook.  :'(



eer

heel veel sterkte toe gewenst groetjes erika