5 mei 2025, 01:34:23

Alweer een lutino vraag :-)

Gestart door Lin, 12 mei 2005, 21:17:17

« vorige - volgende »

Lin

Hey,

sommige van jullie hebben misschien de berekeningen gelezen van mijn koppel. Nog even voor de duidelijkheid. Er kan dus uitkomen: lutino gepareld pop, lutino man. witmasker man, witmasker gepareld pop. albino, wildkleur. Maar nu heeft de oudste Princess net zulke vlekken als die van anita en die zegt dat haar jonge eerder een bonte is dan een geparelde.

Ik begin nu heel sterk te twijfelen wat nu Princess is maar ook de moeder. Als een lutino niet gepareld of bont is dan is ie toch helemaal wit op de vleugels? Of kan daar ook wat zitten als het een gewone lutino is? Princess heeft namelijk in het midden van haar rug geel en op de rand van haar vleugels.

Hier even de moeder die is van 23 september 2003. Wat denken jullie een gewone lutino of een bonte of een geparelde? Heb helaas geen fotos van de rug kunnen maken.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Tara

Da's geen geparelde lutino hoor, maar een bonte lutino ;).
Mss split gepareld, maar zeker geen geparelde, tenzij ie ze al kwijt is.

Groetjes, Tara

Lin

toen ik haar kocht was ze vrijwel wit. Dus het is een echte bonte?? Ze is echt zo veranderd. Ik dacht misschien gepareld omdat ruby die naar ria is gegaan en Grisha die nu bij paul zit gepareld zijn. Maar dan heeft een van de ouders toch een split voor parels.

Groeten, Lin

Tara

Als ze een vrouwtje is kan ze dus niet split gepareld zijn, maar dus wel werkelijk bont hoor, moest ze gepareld zijn zou je dat ook mooi zien nog!

Groetjes, Tara

Rianne

Weer een extra split! Ik ben het ff kwijt allemaal... snap er niks meer van!

Lin

Jeetje ik kom nu helemaal niet meer uit de berekeningen die ik bij het topic verrassingsmutaties heb.

Weet jij of Princess dan bont is? fotos kan je vinden in mijn dagboek en de recente in Riannes dagboek. want die heeft geel aan de onderkant van de vleugels en dus in het midden.

Als de moeder bont is dan hoeft dat toch niet te betekenen dat ze dat ook aan haar jongen kan geven?

Groeten, Lin

Tara

Hoi,

als de ma bont is, kan ze dat als split doorgeven aan de jongen, dus moet de paps ook split bont zijn of zelf bont zijn wil je bonte jongen...

In elk geval, Princess lijkt me niet bont in elk geval..
Heb je geen foto's met goede lichtinval, zodat je alles duidelijk ziet?

Groetjes, Tara

Lin

Je bedoelt van princess? Dan moet rianne dan even doen. Ik had al een nieuwe berekening bij verrassingsmutaties gemaakt.

Groeten, Lin

Lin

Hey,

Hier even fotos van Princess

De ruggen. de linker is princess de ander een gwone lutino

zoals je kan zien zijn dit oude fotos. rianne zal probere fotos te maken zoals Princess nu is. Of kunnen jullie nu al zien wat Princess is?

Groeten, Lin

Joyce28

13 mei 2005, 11:09:15 #9 Last Edit: 13 mei 2005, 11:11:43 by -Joyce-
Ik heb ook een lutino,die ook gevlekt is,geel overgoten noem ik het.
Dit is um:

Lin

Hey,

Princess is niet zo geel op haar lichaam volgens mij.

groeten, Lin

Lin

Of denkt de rest ook overgoten?

Rianne

Ik hoop dat je hier wat op kunt zien. Princess is wat lichter als de moeder nog. Maar misschien wordt ze na de rui wel donkerder.

Lin

Hier weer even nieuwe fotos van Princess. Ze is wel nat maar het geel is nu wel wat duidelijker,

Wat denken jullie?

Groeten, Lin

Tara

Hoi,

ik blijf bij m'n gedachte dat dit een gewone lutino is hoor, misschien split bont, maar geen bont...

Groetjes, Tara