29 maart 2024, 02:30:54

[Gezocht] foto van vliegende valk

Gestart door Kenay, 11 mei 2005, 15:05:47

« vorige - volgende »

Kenay

Hallo allemaal,

ik ben al een paar dagen opzoek naar een foto van een vliegende valk. nu heb ik er enkele gevonden op de foto pagina's. maar deze zijn jammer genoeg erg onscherp of te dicht bij ofzo. ik zou graag willen weten of iemand misschien een foto heeft van een vliegend valkje (kleur maakt niks uit) ik wil graag een soort van Vliegbrufet maken voor 1 van mijn valkjes...

Groetjes Desire

KoosjeTweety

Er staat bij mijn verhaal eentje ..... Bibi Bobbie en Parel......
Misschien heb je daar iets aan?
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Lique

Valkje van Roxanne:


Valkje van Roxanne:


Chico van mij:

KoosjeTweety

Hihi ja daar kan ik niet tegen op hoor :)
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Kenay

WOW, ik kan hier gewoon niks op zeggen! het resultaat zal ik hier posten, dank je wel lique!

Valerie

Die laatste is een hele mooie foto Lique!!
Hoe doen jullie dat toch zeg? Ik ben steeds te laat of ze vliegen weet te snel. Het lukt mij gewoonweg nooit.



~Natas~

Hoi

WAUW zeg
Schitterend
meer kan ik niet zeggen.
Hoe doen jullie dat?
Ik ben altijd te laat of Joepie van mij blijft gewoon zitten of hij w8t af tot dat ik niet kijk en dan vliegen maar, en dan ben ik weer TE LAAT.

Groetjes,

Natas

Mandy

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kenay

wat vinden jullie van deze? vindt hem zelf wel mooi geworden,ben alleen nog niet tevreden over de tekst aan de onderkant.... ideeen?


Kenay

hij wordt niet goed weergeven :( doe ik iets fout?

KoosjeTweety

Ik vind het er mooi uit zien hoor.
Wat bedoel je met niet goed weergegeven/?
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Kenay

zo heel klein.. je ziet amper de bewerking op de achtergrond (achter de vogel) toch is de foto niet zo klein als dat ie hier is weergeven... zal wel een instelling van het forum wezen dat foto's niet groter weergegeven mogen worden dan dat.

Ankie

Hoi Kenay

Ik lees jammer genoeg nu pas je oproep :P.
Maar als je nog meer foto's van vliegende valkjes wilt zien,kan je kijken bij het Dagboek van Zazou.
Ik vind het nl. het leukst om Zazou te fotograferen als hij vliegt en dat lukt af en toe heel aardig, ook al zeg ik het zelf.
Succes met het maken van je vliegbrufet.
Groeten,  Ankie

dodo

dat zijn pas mooie foto's.
vast geen weg werp camera. :) ;) :)