7 mei 2025, 04:50:40

Nieuwe valkjes

Gestart door Dick_R., 3 mei 2005, 03:23:44

« vorige - volgende »

Dick_R.

3 mei 2005, 03:23:44 Last Edit: 3 mei 2005, 03:59:48 by Dick_R.
Na  heb bouwen van een extra volière, had ik eindelijk de ruimte om er twee valkjes bij te nemen. Nu heb ik er vier.

Mijn nieuwe rakkers heten Spider en Bumper. De naam Spider kreeg hij omdat hij graag aan het plafont hangt van de volière, en Bumper omdat hij zo nodig zijn waslaagje moest beschadigen bij het transport.

Om het moment van dit schrijven heb ik ze slechts enkele uren ik huis, dus ze zitten nog niet helemaal in de door mij gewenste verenkleed.

De extra volière:

Valkparkiet Spider:

Valkparkiet Bumper:

Mooi he? Ik ben er zo trots op!

Mijn andere twee valkjes Salty en Pepper maken het ook uitstekend en vinden het nieuwe duo gezellig.

Salty:

Pepper:

Dick.

trienke

Sorry maar ik kan de foto's niet zien, saat overal een kruisje

Groetjes Trienke

gonnie

Ja ,ik zie ook alleen maar kruisjes.
Gonnie

margreet

hallo Dick,

Wij zijn gek op foto's, maar we zien ze niet!!!!!!!
probeer het nog eens.

groetjes Margreet

Dick_R.

Mijn provider / domeingever zit weer eens enorm te  klungelen. (Heel netjes gezegd)  >:(

Misschien tegen de tijd dat jullie dit bericht lezen is het probleem al opgelost en zijn de foto's van mijn geliefde valkjes zichtbaar, anders nog heel even geduld.

Op het moment van dit schrijven kan alleen Aruba (waar ik woon) op mijn site / webruimte komen, daarbuiten niet. De foto's staan immers daar opgeslagen.

Sorrie voor het ongemak...eventjes geduld!

Dick.

kok_roy

Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's, wanneer kunnen we ze verwachten ongeveer?

Groeten Roy ;)

Dick_R.

Als het goed is zijn de bovenstaande foto's nu zichtbaar!

Mooi he? Wat vinden jullie ervan?

Dick.

Gerda

Ja ik kan ze zien!!!!!!!!!!!!!

Wat een prachtexemplaren!!! Maar Pepper blijft mijn favoriet hoor!!! Hoewel ik Spider ook erg mooi vind. Wat zit ze elegant op de foto ;)

Groetjes Gerda

margreet

hallo Dick,

Ziet er goed uit hoor, duidelijke foto's, leuk dat het gelijk klikt tussen de valkjes, Spider is net een fotomodel, maar de anderen mogen er ook wezen. Veel plezier met ze.

groetjes Margreet

Dick_R.

De nieuwe valkjes Spider en Bumper doen het prima bij de andere twee. Ze zijn nog een beetje schrikachtig als ik de volière komt schoonmaken, maar daar komen ze wel overeen.

Hier een foto waar ze alle vier lekker bij elkaar zitten.

Van lings naar rechts: Spider, Salty, Bumper en Pepper.

Leuk toch?

Karin

Wat een prachtige valkjes heb je erbij gekregen Dick ! Veel plezier ermee !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves