18 juni 2025, 02:45:12

Valkennieuws uit America

Gestart door Riny, 8 mei 2005, 15:40:40

« vorige - volgende »

Marianne

Hoi Riny,

Mooie handtekening joh!
Een schitterend koppel.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Riny

26 oktober 2005, 14:49:48 #826 Last Edit: 18 november 2005, 00:48:03 by Riny

Hallo allemaal
Vanmiddag werd onze Bink zo kwaad op mij toen ik hem naar binnen wilde halen voor zijn pap,dat hij me gebeten heeft.
Na hem eens ernstig toegesproken te hebben heb ik hem in de houdgreep genomen en zo de pap erin gewerkt. 
Toe ik naderhand in de naastgelegen voliere bezig was zat hij heel de tijd te kijken.
Hij zal wel gedacht hebben ''Wat een kreng van een ....''
Maar daar geef ik niets om.
En als hij slim is laat hij het morgen wel uit zijn mooie groene kopje, om het weer te doen.
Groetjes Riny :D :D :D

Roosje

Zo! en Riny heeft gesproken :P. Ik denk dat Bink het wel zal laten de volgende keer ;)

gonnie

Hoi Riny

Zo is dat , meteen goed opvoeden die bink .

groetjes gonnie

Christine

Groot gelijk heb je! Bink die moet nog eten om een sterk vogeltje te worden!! ;) :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

26 oktober 2005, 20:57:19 #830 Last Edit: 26 oktober 2005, 21:20:26 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Ha Riny,

Eindelijk weer eens bij die gezellige Tena-Limburgse langs! Werd weer hoog tijd! Tjee...! Meteen nieuwe valkjes! Van harte!

Prachtige handtekening heb je nu zeg! Heb je goed uitbesteed! Geef hem/haar de complimenten maar!

Verder moest ik hartelijk lachen om jouw verhaal over de eigenzinnige Bink die je getemd hebt! Gewoon volhouden hoor, JIJ bent de baas! Ik denk dat hij dat nog niet gewend is, maar dat komt vast snel... vandaar die verbouwereerde blikken van hem!  ;) ;D

Groetjes,
Peet

~Natas~

Hoi Riny,

Ten eerst wat een mooie handtekening zeg.
En die koppels zijn geweldig om te zien.
Haha geweldig die gemene Bink, hij dacht ik heb geen trek in pap dus bijten maar  ;)
Dus Riny je moet kleine Bink toch beter opvoeden.
Ik heb wel gelachen om je verhaal over die tena haha.
Ik heb niet alles kunnen lezen want das ff teveel van 2 weken, maar ik blijf je zeker volgen.

Groetjes,

Natas

patty_dordtse valkjes

Hoi riny,

Kom ook weer is kijken bij jouw.
Maar wat lees ik nu BINKIE TOCH!!!
Ik hoop dat die het onthouden heeftin dat Koppie   en morgen dus extra lief zal doen  ;D

Liefs mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Gerda

Hoi Riny,

Geen nieuws uit America vandaag?? Was Bink een beetje lief??
Of heeft hij zo in je vinger gebeten dat je niet meer kunt tikken  ;)

Groetjes Gerda

bobbie

Hahahaha, Die Bink.

Zit pit zat in dus. Riny, je hebt er teveel van jezelf ingestopt  :P

groetjes, Nel ;D

Rianne

Hoi Riny,

ik heb nog niks van de kweker gehoord, maar het lijkt mij sterk hoor. Tiara ziet er ook lichter uit als een wildkleur maar is niet cinnamon. Ergens hoop ik het niet want een cinnamon lutino vind ik niet zo 'puur' als een echte lutino.

Mariska

Hoi Riny,

Ik maak me toch een beetje zorgen nu.
Je bent al ruim anderhalve dag niet meer online geweest en dat zijn we niet van je gewend.
Ik hoop dat alles goed is en we gauw iets van je horen :-\

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

trienke

hoi riny

goed van je dat je bink zo aanpakt.
HIj zal het moeten leren dat hij niet mag bijten.

ja bink je hoort het goed. je mama niet meer bijten.

Riny laat je snel iets van je horen.

Groetjes Trienke

Petra en Cheeky

Riny.... ik mis je Limburgse humor! Suus laat zich ook al niet meer zien in de afgelopen dagen! Zijn jullie er samen op uit, of liggen jullie met de griep in bed? Hopelijk in ieder geval niets ernstigers?

Groetjes,
Peet

Gerda

Hoi Riny,

Ik zag je weer staan als ingelogd. Gelukkig maar, we werden (echt) al ongerust!! Zomaar anderhalve dag niet op het forum!!!
Ik had zelfs een raadsel voor je staan!!! Maar ondertussen heeft Paul het al geraden  ;)

Groetjes Gerda