17 juni 2025, 22:55:12

Valkennieuws uit America

Gestart door Riny, 8 mei 2005, 15:40:40

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Wat heerlijk Riny dat je man al zo bezig is voor Bink en Bo! Dan kunnen ze deze week al lekker samen zijn! Ben heel benieuwd of het hen bevalt! Vast wel!

Groetjes,
Peet

Gerda

Hoi Riny,

Volgens mij heeft Bink je man een beetje behekst. Zoveel heeft hij voor hem over!!!! Geweldig hoor!!

Groetjes Gerda

Christine

Wat leuk dat je man dit wilt doen! ik denk wel dat Peter dat ook voor mij zou willen doen als je veel voor een dier geeft gaat je partner er ook veel voor geven en zou die alles doen om het dier en jou gelukkig te maken! :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Citaat van: Christine op 17 oktober 2005, 19:47:05
als je veel voor een dier geeft gaat je partner er ook veel voor geven en zou die alles doen om het dier en jou gelukkig te maken! :-* :-* :-*

Hoy Christine Gerda Petra en Nel
Dat heb je mooi gezegd Christine!!
En ik zal Jan straks voorlezen wat jullie reactie's waren,hij kan het zelf niet lezen want hij is visueel gehandicapt.
Groetjes Riny :D :D :D

Christine

Citaat van: Riny op 17 oktober 2005, 19:54:01
Citaat van: Christine op 17 oktober 2005, 19:47:05
als je veel voor een dier geeft gaat je partner er ook veel voor geven en zou die alles doen om het dier en jou gelukkig te maken! :-* :-* :-*

Hoy Christine Gerda Petra en Nel
Dat heb je mooi gezegd Christine!!
En ik zal Jan straks voorlezen wat jullie reactie's waren,hij kan het zelf niet lezen want hij is visueel gehandicapt.

Bedankt voor compliment! maar visueel gehandicapt?? wat wilt dat zeggen?? als je hier op wilt antwoorden maar hoeft niet! :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine                                                                     
Visueel gehandicapt ben je als je heel erg slechte ogen hebt.
Jan ziet nog geen 20% .
Je mag alles vragen hoor als het maar geen geld is.

Christine

Dat is pech hebben *neen hoor geintje geld heb ik*
maar dit wist ik nog niet echt ik heb er wel eens van gehoord maar dat is alles!

Petra en Cheeky

Des te knapper als hij zelf die voliere in elkaar zet! Als je slecht ziet, lijkt me dat niet eenvoudig!

Ik heb zelf aan 1 oog een afwijking van -8,75, dus zonder bril (en nu dus lenzen) zie ik geen bal! Ik heb ooit verstoppertje in een zwembad gespeeld, maar ze hoefden zich voor mij niet eens te verstoppen! Lang leve de contactlenzen voor mij!  ;)

Groetjes,
Peet

Riny

Hoy Petra
Fijn dat jij je daar nog zo goed mee helpen kan.
Jan heeft Macula degeneratie en daar is helemaal niets aan te doen .
Hij kan best knutselen maar heeft wel vaker hulp nodig.

bobbie

Hoi Riny,

Nou, een dubbele compliment aan Jan. Ik sla al met bril op mijn vingers bij het klussen, laat staan als ik heel slecht zou zien.

Gaaf gaaf gaaf, dat Bo en Bink al zo snel kunnen hokken met elkaar  ;).

En Jan, hou Riny in de gaten hoor, ze pikt dadelijk al je volieres in. Als je ons als hulptroepen nodig hebt om haar tegen te houden geef je maar een gil.

Groetjes, Nel :)

Riny

Citaat van: bobbie op 17 oktober 2005, 20:57:31

En Jan, hou Riny in de gaten hoor, ze pikt dadelijk al je volieres in. Als je ons als hulptroepen nodig hebt om haar tegen te houden geef je maar een gil.

Zeg Nel gaan we stoken???

bobbie

Nee natuurlijk niet Riny, was maar een geintje   :-[ :P

Riny

Hoy Nel
Je neemt mijn woorden toch niet serieus hoop ik.
Dat is Limburgse humor,vraag maar eens na aan Suus.

Valerie

Hoever zit ie al met de volière? Wel lief dat ie dat zo voor je doet en knap dat ie dat kan met zijn ogen. :)
Geef hem maar een dikke pakkerd, want dat heeft ie nu wel verdiend, dacht ik! :)

hippysuus

Hahaha ja dat was limburgse humor....ik snapte hem dan ook direct!

Ik zal je zeggen, ik heb van de zomer een bril gekocht. Als ik te lang achter de laptop zit van het werk dan heb ik op een gegeven moment last met het lezen...nu moet ik wel zeggen dat de resolutie van de laptop belachelijk hoog is maar dan nog.

Ik heb zelf links een lui oog waar ik geen ene je-weet-wel mee kan zien. Rechts is ok maar ik moet zeggen dat ik altijd bang ben geweest dat mijn goede oog straks achteruit gaat als ik ouder wordt en dat ik dan straks niks meer kan zien...brrr niet te veel bij stilstaan!

Hoie,
Suus