4 augustus 2025, 14:03:43

Valkennieuws uit America

Gestart door Riny, 8 mei 2005, 15:40:40

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Wat ontzettend fijn voor je, Riny, dat je Binkie kunt houden! Tja... alle discussies hier over de voor en nadelen... Binkie dacht gewoon: ik gooi mijn charmes in de strijd! En het heeft geholpen!  ;) ;D

Groetjes,
Petra

Christine

wat leuk dat bink mag blijven  ;D :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

vriendin

;D gefeliciteerd met je machtige mooie bink !!
ik heb alles even gelezen bij je,en ik kan wel zeggen dat ik zeer trots op je ben.
een dikke kus van je vriendin!!
:-*

Riny

Hoy
Wat vindt ik dat lief dat jij hier even reageerd en dat je mijn Bink zo mooi vind.
Heel veel groetjes Riny  :-* :-* :-* :-*

margreet

hallo Riny,

Wat gaat alles toch snel, van pleegmoeder tot eigenaresse van Binky, Gefeliciteerd, hoop dat je er heel veel plezier aan beleefd.

groetjes Margreet

margreet

hallo Riny,

Te koop, jonge koningsparkieten, van 2005, eigen kweek, in Friesland. Toevallig tegengekomen op marktplaats. Al gezien?

groetjes Margreet

Riny

Hoy Margreet
Lief dat je met ons meedenkt, maar dat ligt wel erg ver uit de richting.
Wij zijn in contact gekomen met mensen uit Limburg en die hadden de jonge koningsparkieten net verkocht.
Die mensen kennen hobbykwekers hier in de buurt en doen daar navraag voor ons.
Groetjes Riny :D :D :D

Rianne

Wauw, wat een geweldige man heb je Riny! Waar heb je die opgedoken? ;D

Riny

19 september 2005, 18:42:43 #443 Last Edit: 18 november 2005, 00:00:49 by Riny
Hallo allemaal
Met onze Bink gaat het prima,die wordt iedere dag ondeugender.Samen met Bailey rond de tafel rennen.

Ook heeft hij het voerbakje van Bailey ontdekt,heerlijk hondebrokken.

Nu dacht ik heel slim te zijn en ben pellets gaan kopen voor Bink.Mooi niet dachten die twee nu eet de hond pellets en Bink is in de weer met hondebrokjes.

marga

hoi riny

ja dat krijg je met zo n slim binky

groetjes marga

Riny

Hoy Marga
Zeg maar tegen die Bink van jou dat hij een bouwtekening gaat maken voor een nieuwe voliere.
Voor als Bink jonkie's krijgt ,dan komen jullie er hier een kopen.

marga

hoi riny
ja je weet maar nooit maar dat duurt nog een  jaar kan die sparen voor een kooi
groetjes marga

Petra en Cheeky

Wat een onwijs lieve foto van Bailey en Bink! ;D

Dat zal ik met Gizmo en de valkjes helaas nooit mogen beleven, al is de afstand soms wel gelijk... :-\ ;) ;D

Groetjes,
Petra

Gerda

Hoi Riny,

Nou je hebt wel een stelltjes clowns in huis met Bailey en Bink. Je kunt altijd nog gaan optreden in het circus met ze  :D :D
Wat een ondeugden!!!
Maar ze zijn schattig bij elkaar. Straks wil Bailey bij Bink in de voliere spelen.
Houd je Bink deze winter nog binnen?? Het is net een beetje de overgang nu he?? Er is nu al nachtvorst en hij is niets gewend.
Je koppeltje dat je had gekocht heb je al voorbereid voor de overgang naar de voliere, toch?? Wanneer mogen zij bij de anderen?? Ik ben benieuwd hoe ze daar op reageren, heerlijk al die ruimte.

Groetjes Gerda

Riny

19 september 2005, 20:37:18 #449 Last Edit: 18 november 2005, 00:02:20 by Riny
Hoy Gerda
Da is een probleem met Bink ja ,het zit net tussen 2 jaargetijden in.
Het ligt er ook aan wanneer we een pop voor hem vinden,maar 2 zo'n grote vogels kun je ook niet in een papegaaienkooi houden.
En die ander is niet tam ,dus dat wordt nog leuk.En dan moeten we het nog afwachten hoe het gaat als die begint te vliegen in huis.Of we zouden ze moeten kortwieken.Ik weet niet wat het beste is.
Die 2 van de broodfokker staan met papegaaienkooi en al sinds vandaag 3 voliere's verder als de valkparkieten van mij.
Zo kunnen ze vast aclimatiseren en volgende week mogen ze vrij.Dan begint voor hun het goede leven.