4 augustus 2025, 07:41:52

Valkennieuws uit America

Gestart door Riny, 8 mei 2005, 15:40:40

« vorige - volgende »

trienke

NOu jammer genoeg heeft mijn geliefde dat niet :(.

Waar heb je die eigelijk gevonden :D hihi grapje ;)
Ben blij genoeg met me vriendje

groetjes trienke

Christine

daar zeg je zo iets als ik men vriend moet horen staat er later een grote voliere bij hem :D :D hij maakt me al mooi zot van beesten dus ja ik vraag me af of ik nog zotter kan worden als die er echt staat wie weet maar dat zal pas voor binnen een paar jaar zijn :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

♪ Marlies

28 augustus 2005, 11:32:57 #257 Last Edit: 28 augustus 2005, 11:47:00 by marlies
Mooi valkje hoor Riny.
Ik vrees dat ik straks ook een mannen overschot heb, want ik heb de laatste tijd alleen mannen bij gekocht. Dit allemaal voor Nemo, een cinnamon bont geparelde witmasker, maar ze is zo kieskeurig. Ik heb nu gezegd dat ze er een moet kiezen anders vliegt ze eruit.

Riny

Hoy Marlies
Kun je haar niet eens een tijdje apart zetten met een man.
Ze heeft tijd zat gehad om te kiezen.
Misschien dat het dan wel lukt.
Groetjes Riny :D :D :D

gonnie

hoi Riny
Mijn Indy is maar net 4maanden geweest , dus nog super jong.
Fransje beschermd indy ,als een van de catharina`s naar haar pikt dan komt ie haar soms helpen . soms kan ze het alleen af maar meestal wint kira(blauwe catharina) en gaat indy er vandoor.
groetjes Gonnie

Riny

28 augustus 2005, 12:14:12 #260 Last Edit: 29 augustus 2005, 09:08:08 by Riny
Hoy Gonnie
Dan is ze inderdaad nog heel erg jong .
Soms weet je het toch niet wat het is,en het ene valkje is ook sneller met alles als de ander.Ik heb 2 mannen in quarantaine zitten ,de een fluit de sterren van de hemel,de ander geeft geen kik.
Afwachten dat is ons lot.

hippysuus

Jeeee ben ik een paar dagen niet in je dagboek en dan heb je er weer zo'n bjoetie bijgehaald :o

Boh Riny, wat een prachtstel is dat samen zeg...ik verheug me er nu al op om te zien wat eruit gaat komen bij die 2. Dat worden prachtvalkjes!! Daar ga je zeker geen afstand meer van doen ;D

Is er nu al een datum gezet wanneer iedereen bij je op visite gaat? Ik ben vrijdag en zaterdag bij mijn zusje in Horst...moet haar computer (en haar) redden...die heeft dringend een upgrade nodig ;D

Ik zal naar je zwaaien...hahaha misschien zie je het wel? Wel gewoon met de trein hoor...al dat vliegen met de bezem. Daarna ben je uren bezig om alle bugs uit je haren te halen ::)

08+ <- persoonlijke boodschap van Billy, heeft ie zelf getiept  ;D

Hoie wah!
Suus

Riny

Hoy Suus
Ik zal maar met het slechte nieuws beginnen,het mooie popje waar ik zo blij mee was lag vanmorgen dood .
Vraag me niet naar het hoe en waarom ,ik weet het niet. :'( :'(
En over die datum wanneer ze komen ???ik kan me vergissen maar volgens mij is dat gewoon gekheid.Zoniet dan zijn ze van harte welkom.
Als je graag naar me wil zwaaien als je naar je zusje gaat zul je toch over Eindhoven moeten reizen,hahahaha
Laat maar weten hoelaat je hier langs komt ,dan sta ik buiten te zwaaien met het grootste laken wat ik heb.
Geef Billy een dikke   :-* van mij voor het typen.
Hoye wah!!Riny :D :D :D

hippysuus

Oh gatsie Riny...wat akelig van het valkje :'( Het is zo vreselijk naar om een dood vogeltje te vinden..he bah!

Jee wat treurig...en ze ziet er zo mooi en gezond uit op de foto. Is dit niet het tweede primrose valkje dat nu dood is gegaan? Bij dezelfde kweker?

Toch raar he? Heel veel sterkte!!

Riny

Hoy Suus
Dit was geen primrose,maar een gepareld bont popje.
Ik had haar niet van een kweker maar van een handelaar hier uit de buurt.

trienke

hoi riny

Wat jammer nou van dat valkje, hoelang had je dit valkje nou?

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Vorige week donderdag heb ik haar gekocht.
Het is een zalige troost maar ik ben wel 4 dagen heel blij geweest met haar.
Groetjes Riny :'(

Agnes

Gut wat sneu nou :( :( :(

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

♪ Marlies

Jammer Riny,  :'(
Het was een heel mooi valkje.

Citaat van: Riny op 28 augustus 2005, 11:57:43
Hoy Marlies
Kun je haar niet eens een tijdje apart zetten met een man.
Ze heeft tijd zat gehad om te kiezen.
Misschien dat het dan wel lukt.

deze winter laat ik ze nog maar even in de volière zitten en dan volgend voorjaar idd maar apart zetten met een van de mannen.

Groetjes Marlies

Riny

29 augustus 2005, 17:16:46 #269 Last Edit: 29 augustus 2005, 17:23:54 by Riny
Hoy Marlies
Ik heb dat gehad met een valkje van Mandy die wilde ook voor geen meter.
Na 14 dagen in America zat zijn nieuwe vrouwtje op eieren in de quarantaine kooi.
Soms moet je ze geen ruimte laten om te kiezen ;D Er zijn valkjes die alle popjes mooi en lief vinden.