4 augustus 2025, 14:06:59

Valkennieuws uit America

Gestart door Riny, 8 mei 2005, 15:40:40

« vorige - volgende »

Petra op het werk

Wat een mooi popje, Riny! Hoe gaat ze heten? Yellow?  :P ;D

Het wordt wel spannend hoor, 's nachts op de bezem naar jou toe! Is voor mij wel goed, want dan heb ik wat minder last van hoogtevrees! ('t is toch donker)!!!
Ankie, is 3 maximaal op 1 bezem? Hoeveel bezems heb je?

Groetjes,
Petra

Ankie

Hoi

Prachtig popje erbij Riny!!!!!

en Peet ,ik heb bezems genoeg hoor!!!! ;D ;D ;D.

Groet van Ankie

Christine

riny wat een mooi popje!!!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Hoi Riny

Wat het je toch weer een mooi pop gekocht zeg je houdt zeker veel van de mutatie bont en witmaskerbont ;)

Groetjes trienke en een pootje van lucky

gonnie

25 augustus 2005, 13:30:59 #229 Last Edit: 25 augustus 2005, 13:41:26 by gonnie
Hoi Riny
wow een pracht popje heb je er weer bij , als ik buiten de voilere heb verbouwd kom ik zeker een jonkie bij je halen, maar dat duurt helas nog even.

Nel ik houd jou hand wel vast , als we door de lucht zuizen naar Riny toe, ene heeft er iemand liever bosche bollen die breng ik dan mee , dan deel ik mee in de onkosten voor Riny.
heb je plaats genoeg voor ons Riny ,anders breng ik wel een tentje mee. ;D ;D ;D
en anders gaan we zo  ;D ;D

Groetjes gonnie

Riny

Hallo allemaal
We lusten wel een Bosche Bol en een stuk vlaai Gonnie.
Plaats heb ik genoeg eigenlijk is het huis veel te groot voor 2 personen ,om over de tuin maar niet te spreken.
En ik hou inderdaad veel van bonte valkjes Trienke.
En Petra namen geven daar begin ik niet aan,het zijn er teveel.
Alleen de valkjes waar afstand van gedaan is en het valkje wat ik heb van Mandy,die hebben een naam.
Groetjes Riny :D :D :D

gonnie

Hoi Riny
we waren nog tegelijk bezig , ik had nog een ander vervoers middel gevonden om te komen en heb ik bij mijn vorige berichtje nog toegevoegd ;D
groetjes gonnie

Riny

Hoy Gonnie
Mag ik de baby dan houden??

bobbie

Hoi Riny,

Jeetje, waar haal jij van die schitterende valken vandaan  :o

Echt een heel mooi popje en meneertje doet niet onder voor mevrouwtje.

Ik ga even kijken of mijn reispapieren in orde zijn. Moet ik ook nog even een spoedcursus limburgs volgen?

groetejs, Nel :)

Riny

Hoy Nel
Nergens voor nodig die spoedcursus.
Wij spreken of zingen ook abn alleen met een zachte ggggggggggggg.
En heel veel van mijn valkjes heb ik van een handelaar hier uit de buurt.
Alleen jammer dat je geen splits weet van je valkje en ook geen leeftijd,maar ze zijn spotgoedkoop.

bobbie

..................... EN SCHITTEREND!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Nel :)

Agnes

Hoi Riny,

Heb ik eindelijk je verhaal gevonden, is het broedseizoen afgelopen :-[
Maar zijn je valkjes mooooooiiiii!!! :-*
Je houdt nu toch niet op met schrijven he?
Ik blijf het zeker volgen.

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Riny

Hallo Agnes
Een ding is in ieder geval zeker ,ik zal veel minder te melden hebben wat met valkjes te maken heeft.
En het is een valkparkieten forum,dus!!
Maar nu heb ik wel meer tijd om jullie dagboeken te volgen.

Lin

Hey,

Jij bent zeker iemand die in een dip zit nieuwe valkjes koopt??  ;)

en je hobby is treintje spelen? Of is het al geraden?

Maar mooie pop hoor leuk dat randje nog in haar nek. Had je al een naam voor haar?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Ha Riny,

Nou, er valt vast genoeg te schrijven hoor, met zo'n prachtig nieuw popje erbij! En anders, ach... je ziet het in de andere dagboeken, er wordt ook vaak genoeg over andere dingen geschreven... Zolang er maar een valkje in je handtekening zit, is het goed hoor!  ;) ;D

Ik hoorde dat je je valkjes geen namen geeft, maar hoe doe je dat dan als je ze tam wilt maken? Dan is het juist zo leuk als ze op een gegeven moment naar hun naam luisteren! Of heb je alleen buiten valkjes in de voliere? (misschien staat het antwoord al elders in je dagboek, maar ik volg je nog maar sinds kort...)

Groetjes,
Petra