4 augustus 2025, 18:14:00

Valkennieuws uit America

Gestart door Riny, 8 mei 2005, 15:40:40

« vorige - volgende »

Rianne

Haha Riny, ik vond het beter om m'n eigen naam te gebruiken, dat praat wat makkelijker.

♪ Marlies

Hoi Riny,
Hun broedkooi is +/- 1 meter breed, 60 cm diep en 50 cm hoog. Het broedblok hing er in. Zorg in elk geval voor een "back-up" koppel. Je weet maar nooit.

Een paar berichtjes terug had ik een foto geplaatst, maar dat was mislukt en ik kon toen ook ineens niet meer op internet want de verbinding lag eruit :'(.
Vraagje, als ik die ene in jouw handtekening bekijk dan lijkt deze van mij er wel heel veel op. Is dit dan ook een primrose?

groetjes Marlies

Riny

19 augustus 2005, 12:18:42 #152 Last Edit: 19 augustus 2005, 13:34:29 by Riny
Hoy Marlies
Dan is mijn kooi nog eens zo groot ,dus die voldoet aan de eisen.
Ik laat ze ook pas broeden als mijn andere koppels buiten weer "mogen''.
Dan heb ik back-up koppels genoeg.
Heb je ergens een foto staan van die valk die zoveel op die van mij lijkt?dan kan ik eens kijken.
Groetjes Riny :D :D :D

♪ Marlies

Riny

Hoy Marlies
Die lijkt er sprekend op.
Maar ik moet eerlijk zijn volgens mij moet een Primrose alleen op de vleugels bont hebben.En die van jou maar ook die van mij hebben het ook in de nek.
Ik ken een kweker die er heel veel verstand van heeft,die zal ik eens een foto sturen.
Is die van jou een man of een pop?Ik vind hem/haar prachtig.
Is ze niet te koop?

Henry

he riny

kijk eens bij verhalen en dan de berichten van moonwitch.die heeft een primroos zitten.zelfs 2 stuks.1 hield ze zelf en de andere was voor mandy.

henry

♪ Marlies

Hoi Riny,

Het is een man, maar hij is niet te koop hoor. ;D

bobbie

Hoi RIny,

Ik vind je een "topwijf" 8) :D ;), oeps wat zeg ik nu als oma uit Zuid-Holland. Maar goed dat mijn oudste kleinzoon het niet hoort.

Groetjes, Nel ;)

bobbie

Hoi Riny,

Toch wel een grove uitdrukking! :-[
Ik begin opnieuw:

Hoi Riny,

Je bent een vrouw naar mijn hart.  :-*

groetjes, Nel :)

Gerda

Riny

Hoy Nel
Ik zal niets verder vertellen aan je kleinzoon ,maar ben met allebei de berichtjes blij.

trienke

Ben blij voor je dat alles nu goed gaat

groetjes trienke en kusje van lucky terug ;D

Valerie

Zeg, willen jullie niet van die zulke prachtfoto's van prachtvalkjes posten? Ik wordt daar helemaal verliefd en jaloers op.  ;D
Mooie popjes!!!

Riny

Hoy Valerie
Volgend jaar hoop ik van deze twee jonkie's te krijgen.
Dan mag je ze allemaal komen kopen. ;D

trienke

Ik ben ook verliefd op je valkjes zoals die ene jonge witmasker bonte mannetje, helaas woon je te ver voor me weg. :'(

Dan maar blijven genieten van je foto's ;D ;D

groetjes Trienke en lucky