18 juni 2025, 12:36:12

Valkennieuws uit America

Gestart door Riny, 8 mei 2005, 15:40:40

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Riny,

Ook dat vond ik al vreemd. Ik zag het al voor me ook  ::).
Ook dacht ik nog: wat weinig fantasie voor het geval je een knobbeltje op je buik zou hebben  ;D

Ik zeg verder niets  :-X

groetjes, Nel :)

Valerie

Citaat van: bobbie op 24 oktober 2005, 16:29:06
Hoi Riny,

Ook dat vond ik al vreemd. Ik zag het al voor me ook ::).
Ook dacht ik nog: wat weinig fantasie voor het geval je een knobbeltje op je buik zou hebben ;D

Ik zeg verder niets :-X

NEL TOCH...

Riny

Hoi Riny,

Ook dacht ik nog: wat weinig fantasie voor het geval je een knobbeltje op je buik zou hebben  ;D

Nu moet ik echt aan de TENA LADY.

Valerie

Citaat van: Riny op 24 oktober 2005, 16:33:14
Hoi Riny,

Nu moet ik echt aan de TENA LADY.

Je kan misschien even een proefpakketje aanvragen bij de apotheker... is vaak ook voor niks.  ;D

Riny

24 oktober 2005, 16:54:45 #784 Last Edit: 24 oktober 2005, 20:07:27 by Riny
Hallo allemaal
Zijn jullie niet bang dat ik zo een keer van het forum verwijderd wordt?? Dadelijk krijg ik nog een rode kaart,en dat terwijl ik onschuldig ben
Want de moderatoren zullen wel zeggen ''het is altijd bij het dagboek van de Limburgers waar zulke taal gebezigd wordt''
Maar dan neem ik Suus mee .
Het is misschien maar goed dat Peter en Lique in de wittebroodsweken zijn.
Hopelijk komt Suus me snel helpen.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Valerie

Nou, als jullie rode kaart krijgen, dan gaan wij flink protesteren hoor. Als je dat maar weet!
En trouwens, Angelique en Peter zien vast ook wel de humor hier van in.  ;D
Heb je nu al een tena, Riny?

Valerie

Mariska

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nou Meiden ik heb weer wat gemist zie ik!!!!
Evengoed heb ik even heerlijk in een deuk gelegen.
Ik had eerder van die mooie tena's moeten weten.
zitten volgens mij veel lekkerder dan die pampers van Peet ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Valerie

Dan moet je ook even bij Nel gaan kijken. Die heeft nu ook Broekies van Tena.  ;D

Mariska

Hoi Val,

Heb ik net gedaan zodoende wist ik dat ;D ;D ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Christine

Oke heb weer ff moeten bijlezen maar toch wel grappig hoor! vooral van die bult maar ik wist wel dat het de bult was van het valkje! denk ik toch ;D dan nog van die TENA LADY is ook weer super goed gevonden! maar je zal daar voor wel geen rode kaart krijgen hoor want hier wordt tenminste nog heel goed gelachen!

ff over je valkjes: ze zijn prachtig vooral dat mannetje is zo mooi! je krijgt er iig veel mooie kleintjes uit als ze koppelen!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

geweldig hahaha

groetjes Trienke

Riny

25 oktober 2005, 10:07:58 #792 Last Edit: 25 oktober 2005, 10:09:44 by Riny
Hallo allemaal
Hoe vinden jullie mijn mooie handtekening??
Ze is gemaakt door een lieve vriend van mij.
De achtergrond is een afbeelding uit Sidney Australie omdat  de valkjes oorspronkelijk uit Australie vandaan komen ,en Finding Nemo staat er voor dat dit koppel zo moeilijk te vinden is .
Lieve vriend bedankt dat jij een avond gewerkt hebt om voor mij een handtekening te maken,ik ben er erg blij mee.
Groetjes Riny :-*

gonnie

Hoi Riny

Het ziet er erg gaaf uit , heel apart , net een anzicht kaart.

Volgens mij gaat de koffie in Almere niet door ik lees er niks meer over , maar ons potje koffie gaat wel door hè.

Groetjes Gonnie

Riny

Citaat van: gonnie op 25 oktober 2005, 10:18:06
Volgens mij gaat de koffie in Almere niet door ik lees er niks meer over , maar ons potje koffie gaat wel door hè.

Hoy Gonnie
Dat gaat zeker door!!
Laat het me maar weten wanneer, en dan gaan wij samen lekker vogeltjes kijken.
groetjes Riny :D :D :D