22 juni 2025, 15:42:30

Valkennieuws uit America

Gestart door Riny, 8 mei 2005, 15:40:40

« vorige - volgende »

Riny

5 oktober 2005, 17:37:26 #555 Last Edit: 18 november 2005, 00:23:18 by Riny
Hallo allemaal
Op de foto zullen jullie toch nog even moeten wachten .
Bo is zo vreselijk bang dat ik haar dat nu niet aan kan doen.
Ze komt uit een voliere waar ze bijna geen mensen zagen
alleen met voeren.En als ze gevoerd werden ging dat door een luik.
Ze is dus helemaal niet gewend dat er mensen zo dichtbij komen.
En of het nu een hij of een zij is weten we ook niet zeker.
Het is toch ook de goden verzoeken om een beestje een naam te geven die voor beide sexen kan.
We wachten het maar af.
Mijn vingers zijn me te dierbaar om haar nu veertjes uit te trekken voor DNA onderzoek.
Bink die kijkt zich de ogen uit,die snapt er natuurlijk niets van waar dat grote ding vandaan komt.
Want groot is.
Zo jullie zijn weer op de hoogte.
Groetjes Riny :D :D :D

bobbie

Ach, arme Bo.

Als Bo door krijgt hoe lief jij bent, is het zo over.

Succes, Nel :)

Ed

Hoi Riny,

Nou gefeliciteerd dan maar he het heeft niet lang geduurt om er een bij te nemen. Dus er bestaat ook een koningsvirus  ;D  ;D wie volgt.

Groetjes
Ed

Ivy

Hoi!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Jammer dat je niet weet of het zeker een meid is, zometeen moet je nog twee popjes zoeken! Wanneer weet je het zeker? Gaan ze ook in de rui pas laten zien wat ze zijn ;D
Arme Bo. Als ze nou wist hoe goed zij het gaat krijgen, zou zei meteen rustig worden. Wie weet, misschien wordt ze een beetje tam als ze Binky zal zien...
Groetjes, Ivy
PS Dan maar wachten op de foto :P

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Rianne

Ik hoop toch dat het lukt om Bo wat tammer te krijgen, als 'het' ;) steeds zo bang is, is ook niet zo leuk.

~Natas~

Hai Riny,

Nou dan is het afwachten he wat zijn geslacht is.
Des te spannender het is.
Maar 1 ding scheelt de naam kan bij allebei zowel bij de man als bij de vrouw  ;D
Maar tis wel erg jammer dat het zo bang is voor mensen, dus als het een pop is heb je je handen zeker wel vol aan het tam maken van Bo.
Succes ermee,

Natasja

Riny

6 oktober 2005, 15:57:36 #561 Last Edit: 18 november 2005, 00:24:15 by Riny
Hallo allemaal

Het lijkt op deze foto of ze al de beste vriendjes zijn maar dat is niet zo.
Onze Bink is tamelijk kattig tegen Bo,maar dat zal wel bijdraaien. 
Natasja het is niet de opzet om Bo tam te maken hoor.
Mijn valkjes zijn dat ook niet,op een paar afstandsvalkjes na die wel tam zijn.
Ik streef het na dat ze op elkaar gericht zijn en leven in een grote valkenfamilie.   

~Natas~

Hoi,

Wauw zeg wat een mooie vogels zeg.
Oh nou gelukkig gaat het jou niet om dat ze tam worden, maar dat ze het naar hun zin hebben  ;)
De voorste is zeker Bink en de achterste is zeker Bo (of niet)
Mooie foto hoor

Groetjes,

Natas

Riny

Hoy Natasja
De achterste is Bink,die is ook feller van kleur.

marga

hoi riny
nou ze ziet er prachtig uit en samen is het een mooi stel
ik hoop voor en voor bink dat het een vrouwtje is
groetjes marga

Riny

6 oktober 2005, 19:46:37 #565 Last Edit: 18 november 2005, 00:25:12 by Riny
Hallo allemaal
Vanavond was onze Bink spinnijdig op me toen ik hem in de voliere ging halen.
Ik heb hem met veel gesoebat zijn pap gegeven en met zijn jockkooi in de voliere gezet.
Wel in de kooi want zo in de voliere durf ik nog niet 's nachts omdat hij nog niet goed vliegt.
Mijn Bink wordt groot of??? misschien is hij wel verliefd aan het worden.

hippysuus

Hoi Riny,

Pff, 8 pagina's :-X

Ik zit hier met een big smile de hele Bink & Bo soap te lezen en ik geniet ervan!

Wat een opgewonden standje is die Bink van je zeg....zit liever lekker buiten in de kooi met kleine valkjes als binnen bij zijn liefhebbende mama en de lekkere hondenbrokjes!  ;D

Bo is erg mooi om te zien, ze lijken best veel op elkaar zo. Maar ik kan inderdaad aan de felle kleur wel zien wie Bink is hoor!

Zeg, tis niet meer dan fair he? Ik liet mijn nasi koud worden om een verhaaltje te tiepen en jij de soep om het te lezen...limburgers  ;D ::)

Hoi je!
Suus

bobbie

Hoi Riny,

Lachen. Terwijl ik zat te lezen dacht ik: als ik haar was zou ik zijn kooi in de voliere zetten. Maar dat heb je inderdaad gedaan.

Die Bo, mooie dame hoor.

Wordt vervolgd hoop ik?

Groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Twee zielen, een gedachte? Nel en Riny?  ;) ;D

Wat een mooie foto zeg van Bo en Bink! Ze is inderdaad heel anders van kleur?! Hopelijk vinden ze snel elkaar aardig genoeg om een stelletje te gaan vormen!

Groetjes,
Petra

Rianne

Wat een mooi gezicht, zo met z'n tweeen in de voliere. We gaan er maar van uit dat Bink verlegen is en zich geen houding weet te geven tegenover zo'n prachtige dame! ;)