18 juni 2025, 08:53:22

Valkennieuws uit America

Gestart door Riny, 8 mei 2005, 15:40:40

« vorige - volgende »

marga

hoi riny
goh wat zijn die mooi zeg
en zo te horen is bink wel een boefje
groetjes marga

Riny

13 november 2005, 13:08:41 #1351 Last Edit: 18 november 2005, 01:06:23 by Riny
Hoy marga
Kun je wel zeggen,toen ik vanmorgen in de voliere kwam vroeg ik om een kus.
Hij kwam met zijn kopje naar voor en pakte zo mij de bril van mijn neus.
Daarna zat hij heel triomfantelijk te kijken van ''kijk eens wat ik kan''
Het wordt tijd dat hij ze eens van Bo op zijn donder krijgt want hij wordt veel te brutaal en speelt de baas in de voliere.
Groetjes Riny :D :D :D

Christine

Binkie en Bo zijn jullie alletwee zo een uitspokertjes of alleen één van jullie twee?? Jullie zijn echt prachtig! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marga

hoi riny
het is er ook wel een we lagen hier krom van het lachen
ze zaten hier al van zal wel leuk staan bink met riny  haar bril op
groetjes margs

Riny

13 november 2005, 13:25:11 #1354 Last Edit: 18 november 2005, 01:07:26 by Riny
Hoy Christine
De boosdoener is Bink maar hij weet het op zo'n manier te doen dat je er bijna niet boos om kan worden.

Dit is Bo en die is eigenlijk een beetje te bang.
Maar dat komt omdat ze uit een voliere komt waar ze bijna geen mensen zag.
Ze werden er keurig verzorgd maar er werd gevoerd door een luikje.
Ik denk dat ik dit er ook nooit uit krijg.
Als ik de voliere in kom wordt ze heel onrustig en als Bink en ik aan het kroelen zijn kijkt ze echt zo van ''Die twee zijn gek"
Groetjes Riny

Christine

Zo was dat met fien ook! ik kon alles met flutty doen op stokje laten zitten enzo van handen heeft hij sowiezo schrik! nu sinds dat fientje tammer en tammer aan het worden is merk ik dat flutty schrik heeft van mij :o maar ja ik bekijk het gewoon want als ik bij peter woon gaan flutty en fien toch in een voliere!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hoi riny

Wat een super mooie foto's van bink
En bink jij mag niet zo brutaal doen hoor.
Je moet je moeder niet pesten, maar juist erg dankbaar zijn
anders was je er nu niet meer geweest hoor ;)

Groetjes Trienke

Riny

Citaat van: Christine op 13 november 2005, 13:27:35als ik bij peter woon gaan flutty en fien toch in een voliere!

Hoy Christine
Heb je al plannen dan??

Christine

Eerst studie's en dan thuis weg! Zou blij zijn als ik men eigen gangetje kan laten gaan! Ik geniet om bij men ouders te zijn en met momenten wil ik er gewoon niet bij zijn! zoals nu mis ik ze als ik bij hun ben gaat dat wel! nu ook die steun die ik de hele week gekregen heb van men mama en papa zijn niet te beschijven! Met men nek tja dat zal wel beter gaan als ik woensdag terug moet gaan naar die man! die gaat me dan ook bachbloesems geven omdat het zo niet meer verder kan!

Riny

Hoy Christine
Ik hoop dat jij je dan veel beter gaat voelen,maar ik vermoedt van wel.
Het duurt wel even voor je het merkt ,tenminste bij mij wel.
Maar dan voel jij je stukken beter ,zul je wel eens zien.
En dat je op een gegeven moment op je zelf wil wonen is alleen maar goed.
En dat heeft niets te maken met het al of niet houden van je ouders.
Dat is gewoon de leeftijd,en het zou niet gezond zijn als het anders was.
Misschien kom ik dan wel eens op de koffie als het zo ver is,dan breng ik Trienke mee.

Christine

Ik zal wel zorgen dat ik meer dan voldoende kamers heb!! zodat er meer mensen kunnen komen ;D

marianca.

Hallo Riny,

Wat zijn ze moooooooooooooooooooooi,WAUW!
En je schrijft er zo leuk verhaal bij  :) :)Die arme Bink...Is toch leuk kwarteltjes bang maken...ik doe ze toch niks.. ;D :D

groetjes
marianca

Riny

Hoy Marianca
Ik heb een idee!!
Volgend jaar gaan we samen op'' volieretienertour''
Dan kom je bij mij alles bekijken en daarna zakken we af naar het zonnige Belgie om bij jou alles te bewonderen.
Dan vraag ik mijn computervriendje of die mij hier komt vervangen ;D ;D
Groetjes Riny

Christine

Riny zak jij dan nog verder af naar mij??????? als je wilt!!!!!! :-*

marianca.

Hallo Riny,

Een meer als leuk idee ;DMaar OHHHHHHHHHH zo gevaarlijk voor marianca.Ik denk dat als ik bij jou ga kijken met een vrachtwagen vol mooie valken etc terug kom in Belgie 8).
Kijk,Bo en Bink gaan ooit babytjes krijgen,toch?Daar marianca en haar man die schoonheden van Koningsparkieten deze week in levende lijve heb gezien is dat al gevaar zone 1 ;D
Daar jij 2 pracht van Geelwangen hebt die ook Babytjes gaan verwekken is dat gevaarzone 2..tja,ga zo maar door :) :) :).

Maar zonder kwats..lijkt me leuk meis :-*Motten we uns doon
Ik praat dialect maar schrijf het volgens mij niet ;D :) :)

groetjes
marianca