Zazou, Abu, Kiko en Stitch(Ik wil dit verhaal afsluiten)

Gestart door angelina, 8 mei 2005, 01:09:13

« vorige - volgende »

angelina

Hallo,

Bedankt iedereen voor de leuke reacties. :D
Das welleuk om ineens zoveel berichtjes te vinden. ;D

Goed nu ff over Kiko.
Ik heb hem in een apart kamertje staan.
De birdies roepen de hele dag naar elkaar. :P
Gelukkig niet heel de dag op volume 10 want anders zou ik knettertje gek worden denk ik. :-\
Toch kreeg ik de indruk dat Kiko zich niet happy voelt in dat kamertje. :-[
Ik heb hem nog niet zien eten alleen trosgierst uit mijn hand en drinken heb ik hem ook nog niet uit zichzelf zien doen.
Ik heb hem uiteindelijk net maar even naar de bodem van zijn kooi gedreven met zachte drang uiteraard. :-\
Toen vond hij zijn water en ging hij wel drinken. :)
Eten keek hij niet eens naar :(. Ik heb ook nog geen sporen gevonden van dat hij wel gegeten heeft.
Hij wilde weer zo snel mogelijk hoog zitten. :-\
Lijkt wel of hij een fobie heeft om op die bodem te komen.
moet ik nu dat eten tijdelijk hoog hangen of gewoon volhouden? ???
Als hij straks in de grote kooi mag staat ook alles laag.

Anyway ik heb hem ff verplaatst naar mijn slaapkamer en heb de radio aangezet voor hem.
Eens ff aankijken of hij zich hier happier voelt. ;)

Groetjes, Angelique ;)

Love birdies

Agnes

Hoi Angelique,

Kiko is een scheetje hoor!
Ben benieuwd hoe het gaat als ze de anderen gaat ontmoeten.

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Roosje

Ik zou het voer even hoog hangen. Hij moet al wennen aan zijn nieuwe omgeving dus ik zou het hem even zo makkelijk mogelijk maken. Als het straks laag staat is hij dan al meer gewend en zal hij waarschijnlijk wel naar beneden willen/durven. Dus verwen hem nog maar eventjes, dat heeft ie verdiend ;)

carco

Hoi Angelique

Bij mij had ik het eten aan de tralies die ene dag en heeft hij wel gegeten.
Ik zou als ik jou was de bakjes gewoon op de grond laten staan en als extra toch een bakje wat hoger hangen.
Nog een tip wat ik bij Irene haar Pino ook had gedaan en bij Derrick van mij die wilde ook niet op de grond zitten.
Hang het trosgierst met een knijper op aan de kooi. Knijper door het dak van de kooi zeg maar en de trosgierst eronder zodat het lekker hoog hangt zo dicht mogelijk bij de stok.
Trouwens wel goed dat hij al trosgierst uit je hand eet ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

valkchico

hallo Angelique,

wat een lieverd is Kiko hij komt straks helemaal los bij jou!
dat kan niet missen.

heb even een paar blz gelezen want was heel benieuwd waar hij heen gegaan was ;D.

Heel veel plezier met je aanwinst (want dat is het zeker)
En het eten komt vast wel goed hoor hij vind het vast wel!

gr Esther

angelina

hallo allemaal,

ik had te vroeg een conclusie getrokken.
Hij zit nu wat relaxter op zijn stok in die andere kamer.
Gezellie met de radio aan.
Hij klom vlak nadat ik geschreven had naar beneden en ging lekker drinken en een beetje spitten tussen zijn houtsnippers want daar had ik ook voer gestrooid.
Om vervolgens met een houtsnipper in zijn snavel naar boven te klimmen en een showtje weg te geven hoe goed hij iets in zijn pootje kan vast houden.
So Sweet :-*
Daarna ging meneertje met zijn spiegeltje/belletje aan de slag en kwam steeds dichterbij toen ik tegen hem zat te kletsen.

Nee dit komt wel goed ik laat het even voor wat het is en alleen als ik naar bed ga zet ik hem terug in het andere kamertje want hij weet die volumeknop goed te vinden.

Vanavond nieuwe foto's.

Greetz, Angelique

Love birdies

Riny

Hoy Angelique
De krant in je handtekening wordt steeds dikker.
Groetjes Riny :D

bobbie

Citaat van: Riny op 22 december 2005, 18:35:46
Hoy Angelique
De krant in je handtekening wordt steeds dikker.
Groetjes Riny :D

Whahahahaha.  :D :D :D

Hoi Angelique,

Dat klinkt goed allemaal, al uit je hand gegeten en al.

Het beestje weet niet wat hem allemaal overkomt, denkt zeker de lotto te hebben gewonnen ;)

groetjes, Nel :)

angelina

Hoi Riny.

Inderdaad die krant wordt steeds dikker :-\
Heb nu een programmatje om foto's te bewerken dus ik ga eens kijken of ik daar iets leuks mee kan. :P

Hoi Nel,

Hij weet idd niet waar hij hetzoeken moet alleen qua ruimte al. :o :P
Hij zit veel op dezelfde plaats maar dan heeft ie wel lekker zicht op de gang en als ie de andere kant op kijkt kan ie naar buiten kijken. Vind ie wel wat. ;D :o
Ik ben er nu achter hoe ik zijn geluidje moet omschrijven.
Het lijkt wel op het geluid wat Abu maakte toen hij  net een beetje ging fluiten/piepen. :-*
Het geluid van een jonge valk dus. Of van een piepbeestje waar je in moet knijpen hihihi ;D

Goed zoals beloofd de foto's. ;)

Hallo ik ben Kiko een mooie ietwat kale lutino :-\  ;)

Hier ben ik net verhuisd naar een andere kamer en die bevalt me veel beter. :D

En dat laat ik mijn nieuwe lieve bazinnetje zien door me eens flink in de was te zetten zonder te plukken. :D

En toen liet ik daarna ook maar eens mijn kunstje zien. ;D

Knap he?ik eet uit mijn pootje. En nu is mijn nieuwe bazinnetje helemaal verliefd op mij. :-*

Greetz, Angelique ;)

Love birdies

marilyn

hoikes angelina

mooie foto's en zoals kiko uit zijn pootje eet !!! dat heb ik nog niet veel bij valkjes gezien . kiko ziet er erg goed uit en nu hij verhuist is bevalt het hem beter en zal het plukken misschien ook ophouden. hij is in elk geval een lieverd zo te zien  ;)

groetjes marilyn

carco

Hoi

Geluid van een piepbeestje zeg jij??
Zou goed kunnen, ze heeft toch ook een hondje? Misschien daar een speeltje van??
Ik ben heel blij dat het goed gaat,en ook al eet. en lief hè met dat pootje ik had dat hier ook gezien.
Ik kwam trouwens nog een foto op mijn mobiel tegen die ik was vergeten met 3 valken op visite en hier zijn ze helemaal niet nieuwsgierig hoor :P
Trouwens je krijgt zeker een mooie krant zo, lekker gevuld en met veel nieuws.

angelina

Hihihihi grappig gezicht zo die valkjes op dat kooitje. Net of ze met z'n drietjes in een doosje zitten te gluren.

Love birdies

carco

Hoi

Da's waar Melanie was vanavond een spin, was ik even vergeten.
Dus het was in ieder geval leuk.
Is het filmen ook nog gelukt voor opa en oma?

carco

Hoi Angelique

Hoe gaat het daar?
En dan natuurlijk vooral met Kiko??

Petra en Cheeky

Hele fijne kerstdagen & Gelukkig Nieuwjaar toegewenst, hier vanuit Amersfoort:

Veel liefs van Cor & Petra