Zazou, Abu, Kiko en Stitch(Ik wil dit verhaal afsluiten)

Gestart door angelina, 8 mei 2005, 01:09:13

« vorige - volgende »

Bianca

In mijn dagboek vroeg je of ik al wist welk valkje van jou wordt.
Jij wilde graag een witmaskertje, nou het worden plaatjes kan ik je wel vertellen.
Je mag kiezen uit 2 jongen
De oudste van romeo en julia.(9 juni)
of de jongste van wizzie en woppie.(11 juni)
Ik moet er wel bij zeggen omdat de één de oudtse is krijgt die wat meer eten en ontwikkeld iets sneller als de jongste van wizzie en woppie.
het zal dan ook bij de wteede iets langer duren voordat ie weg mag.

Je ziet het al aan de foto's.

Dit is de oudste van romeo en julia




en dit de jongste van wizzie en woppie




Groetjes Bianca


Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

angelina

Hoi Bianca.

Hmm moeilijke keus hoor ze zien er allebei zo sweet uit. :-*
Zou bijna in staat zijn geen keuze te maken en ze allebei te nemen maar geloof niet dat dat uitkomt met de ruimte. :-\
Weet het nog ff niet maar ik ga goed naar de pictures staren en dan kom ik er vast wel uit. ( of niet en dan ben ik genoodzaakt ze allebei te nemen hahaha). :P
Je hoort nog van me .

Groetjes, Angelique ;)

Love birdies

angelina



Hoi Hoi,

Hier ff een laatste update over Zazoutjes nieuwe ondervinding vandaag.
Heb kattegras gekweekt voor hem. Las daar leuke stukjes over dat ze ermee konden spelen en het lekker konden slopen dus ik naar de winkel en kattegras gehaald. Dat moest ik allees wel zelf op laten komen dus duurde het nog 3 dagen voordat mijn nieuwsgierigheid beloond werd. Vandaag vond ik het lang genoeg en toen ik vanmiddag lekker de tijd had heb ik die bak bovenop zijn kooi gezet. Nou dat was natuurlijk reuze eng dus rennen voor je leven hahahaha.
Hij bleef aan de zijkant van zijn kooi hangen en toen ik met een sprietje zijn richting uitkwam werd hij toch wel nieuwsgierig. Heb maar heel even dat sprietje voor gehouden en toen teruggedaan bij de rest. Zijn nieuwsgierigheid was te groot en meneer ging op onderzoek uit. En weer iets gevonden wat hij leuk vind. Echt eten doet hij idd niet wel lekker het hele sprietje doot zijn snavel laten gaan en dan afbijten die handel. Er nog heel even aan knabbelen en dan links laten liggen en de volgende spriet onderhanden nemen.
Een ware bezigheid dat kattegras. En leuk om naar te kijken hoe druk hij is. Zo druk zoals hij de afgelopen 3 dagen was is hij in al die tijd nog niet geweest. Hij begint te ontdooien.
Nou dat was het weer.

Groetjes, Angelique ;)

Love birdies

Gerda

Hoi Angelina,

Wat gaat het goed met Zazou he? Geweldig leuk.
Dat kattegras is hier ook favoriet, inderdaad alleen om te slopen.
En wat leuk al een nieuw vriendje voor Zazou.
Ik vind het jong van Romeo en Julia iets lekker brutaals hebben, door die kuif zo naar voren. Het jong van Wizzie en Woppie vind ik er erg lief  en knuffelig uitzien. Met een heel intelligente blik in de ogen.

Maar dat is alleen maar het gevoel, afgaande op een foto. Lijkt me moeilijk kiezen.

Groetjes Gerda

Bianca

ja angelique nu moet je helemaal snel langs komen dan wordt het mischien iets makkelijker voor je om te kiezen aan de hand van karakter!

HIHIHIHIHI, ik hoor wel van je!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Bianca

Hey Angelique,
Daar ben ik WEER, hihihihihi.
Ik denk eigenlijk dat je het beste het jongte kleintje van wizzie en woppiekunt kiezen, vanmorgen merkte ik weer dat deze veel rustiger en kroeleriger wordt.
De jongen van romeo en julia zijn ook schattig daar niet van maar jij hebt al zo'n drukteschoppertje dat het me beter lijkt als je die andere neemt!
neem maar van mij aan het is echt een kroelkontje uit het meest rustige nest!

Heb ik voor je gekozen, hoop niet dat je dat erg vind.... ;)

Ik zal dit berichtje ook even mailen naar je!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

angelina

Hoi Bianca,

Ik heb je al een mailtje terug gestuurd dat ik het helemaal oke vind dat het ukkie van wizzie en woppie naar mij komt.
Kan ik mijn speurtocht vervolgen naar een  kooi.

Oproepje aan iedereen die dit leest!!!!!
Ben op zoek naar een grote kooi. Dacht er eentje te hebben maar die mensen hebben hem toch verkocht terwijl er afspraken gemaakt waren. Balen natuurlijk. Mocht er iemand een kooi hebben staan groot genoeg voor 2 valkjes en niet te ver uit de buurt wonen dan hoor ik het graag want het 2e valkje is in aantocht.

Groetjes Angelique.

Abu en Zazou

Love birdies

angelina

Hoi hoi.

De kooi is gevonden en die ga ik vrijdag ophalen. :)
Ben helemaal happy want ik maakte me toch wel een klein beetje zorgen. Het begon er haast op te lijken dat iedereen ineens opzoek was naar een grote kooi. :-[
Of er werden prijzen voor gevraagd waar ik een nieuwe voor in de winkel kon kopen. Heb zo'n 2 weken geleden maar een oproepje op marktplaats gezet met een foto van een kooi waar ik naar opzoek was. Vandaag stond er een mailtje in mijn inbox. En toen ik ging bellen bleek bij stom toeval dat het ook nog eens de zwager van mijn neef is. Vrijdag ga ik hem halen. Er zit nu nog een valkje in maar die gaat dan naar de nieuwe eigenaar. De kooi is groter dan verwacht dus mocht ik ooit nog bedenken er nog een valkje bij te nemen dan kan die erbij zonder problemen. Al met al is alles nog op zijn pootjes terrecht gekomen. Zazou is denk vannacht behoorlijk geschrokken van de onweer want die is de hele dag zo tam als een lammetje geweest. ( helaas niet tam genoeg om hem over te halen op mijn hand te gaan zitten). :-\
Nou ja je kan niet alles hebben in een dag.

Groetjes, Angelique ;)

Love birdies

Gerda

Hoi Angelina,

Wat grappig dat je het jong neemt waarvan ik op de foto dacht dat het lief en knuffelig zou zijn, en het volgens Bianca ook is. Leuk dat je het toch kan zien op een foto!!!

Mooi dat je al een kooi krijgt vrijdag. Dan ben je er helemaal klaar voor. Wel de kooi goed schoonmaken hoor!! (De moeilijke hoekjes echt ontsmetten met Dettol ofzo.) Wat als er al een valkje ingezeten heeft, weet je maar nooit ;) Beter teveel gepoetst dan achteraf verdriet!!!

Heb je al een naam voor je nieuwe valkje?

Groetjes Gerda

angelina

Hoi Gerda.

Ja de naam heb ik al gekozen. Ik blijf in de Disney sferen.
Het word Abu ( naar het aapje uit Aladin). Vond het wel lekker klinken Zazou en Abu( aboe).

Heb vandaag ontsmettings middel in de dierenwinkel gehaald dus die kooi wordt van boven tot onder en weer terug helemaal uitgesopt. Want idd ik steek er nu liever een beetje meer tijd in dan dat ik straks met de gebakken peren zit.

Nu is het wachten op de dag ik die kleine Abu lekker mee naar huis kan nemen. Maar eerst nog een keertje op kraamvisite. :-*

Groetjes, Angelique ;)

Love birdies

Bianca

ja laten we het daar eens over hebben............ ;)
Morgen 20.00uur?
whahahahahahahahaha

Groetjes Bianca


Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

angelina

Hahahahaha.

Hmmm beetje moeilijk morgenavond. :(
Moet met het konijntje naar de dierenarts. Als ik daarna met openbaar vervoer naar jou moet komen gaat me dat nooit lukken om 20:00 uur bij je te zijn. :-\

Komt het Zondag overdag jou uit? :)

Groetjes, Angelique ;)

Love birdies

Bianca

Normaal zou dat geen punt zijn maar ik ga zaterdag naar SENSATION  in de arena en dat duurt tot 7.00 uur
's ochtends dus overdag is een probleem maar zou je dan om 20.00uur kunnen komen?
dan ben ik denk ik wel wakker............hihihihihihihiihihihi

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Gerda

Bedenk goed voor je gaat hoor Angelina,

Toen ik Grisha ging bezoeken, moest Paul me bij de deur foullieren. Ik wilde haar eigenlijk meteen meenemen.
Ja als je ze eenmaal in handen hebt gehad....*zucht*

Nee hoor, gewoon lekker gaan. Heerlijk om je kleintje in levende lijve te zien!!!

(Maar er schuilt wel waarheid in mijn betoog!!!)

Groetjes Gerda en veel plezier bij Bianca!

bobbie

Hoi Angelique,

Tjonge, wat een ontwikkelingen betreffende Zazou. En nog een nieuwe valk ook en wat voor één  :-* ! Wat een lieverdje om te zien zeg.

Leuk dat het zo goed gaat met Zazou, ook heel leuk hoe je er over schrijft. Je hebt een leuke stijl van schrijven, leest lekker  ;).

Ik blijf het volgen Angelique, er bestaat natuurlijk een grote kans dat ze ooit bij me logeren dus wil ik er van alles over lezen ;D

Groetjes, Nel :)