8 mei 2025, 22:14:46

pfffff in de rui

Gestart door Tessa, 6 mei 2005, 16:13:14

« vorige - volgende »

Tessa

Hallo Allemaal,

Mijn Speedy is in de rui  en echt sjaggereinig niet normaal ze heeft nog nooit iemand gebeten ofzo maar de laatste twee weken doet ze niet anders dan naar iedereen happen ze gaat helemaal met dr kop naar beneden zitten om gekroeld te worden maar zodra je met je vinger in de buurt komt begint ze te happen naar je maar het kan ook gebeuren dat ze heel gezellig bij je komt zitten en met je gaat zitten vrijen en dan ineens weer begint te krijzen en te happen, gebeurt dit vaker of herkennen jullie dit??

Met poetsen trekt ze ook veren uit kan dit kwaad je hoor haar dan echt een kleine kreet geven en loopt dan heel stom met een veer in dr bek van kijk mij nou eens mooi he en dan moet je hem komen aanpakken van dr.

Kan ik nog iets extra's aan Speedy geven qua eten ofzo ze krijgt al druivensuiker maar mssn is er nog iets dat ik aan dr kan geven.

Groetjes Tessa

Bianca

Je kunt bij de dierenwinkel zakjes kopen met ruihulp zaad.
Dit is eigelijk gewoon hennepzaad, ik weet niet of er extra toevoegsles bij in zitten.

ik herken dit gedrag van mijn Punky, die is ook altijd zo uit z'n humeur tijdens de rui.

succes ermee
Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.