stormy en azarro dood van essie virus!!

Gestart door Anita1, 4 mei 2005, 22:49:09

« vorige - volgende »

Anita1

4 mei 2005, 22:49:09 Last Edit: 8 mei 2005, 14:15:41 by Anita1
 :'( :'( hier wil ik even mededelen, dat stormy van essie is overleden heel plotseling vanavond.
ik ben met essie op msn,en essie kan het zelf niet opbrengen, om dit stukje hier te plaatsen nu.
daarom doe ik dit voor haar,namens essie.
stormy was een prachtvalk.een witmasker.hij heeft maar 1 jaar oud mogen worden.
hij is ergens tegen aan gevlogen,waardoor hij een hersenbloeding acuut heeft gekregen,
ze vertelde me dat hij langzaam helemaal stijf werdt.
en uiteindelijk is hij dood gegegaan.
stormy was het 2e valkje van essie.het 1e valkje is pearl.dat is het popje van stormy.
stormy was heel erg tam,en ze had hem altijd los in de woonkamer samen met pearl
vanavond was essie even weg.10 minuten maar,en toen is hij dus ergens tegen aan gevlogen.
gelukkig was essie thuis toen stormy overleed.
samen hebben we gehuild,op de webcam.
ze is een zeer dierbaar iemand verloren.
ik heb dit hier bewust bij spoed gezet,omdat ik vind,dat ik hoop dat ze veel steun van jullie krijgt.
stormy,je was werelds!!
lieve essie.ik wil je heel veel sterkte wensen.meer hoef ik nu niet te zeggen.dag kanjerr van me.je knuff vriendin anita!
:-* :-* :-*

Tara

Hoi Essie,

ik hoorde het al :(. Ik vind dit echt ontzettend erg voor je, het zit je echt niet mee he :(.

Ik hoop echt dat het weldra ook bij jou voorbij is,
Stormy heeft in elk geval het beste leventje bij jou gehad, hij zou het bij niemand beter gehad hebben, dat is zo..

Veel sterkte lieve Esther, we denken hier aan je..

Groetjes, Tara

boezempje

hai


nou anita keii fijn dat je het voor me neer hebt gezet want gisteren avond kon ik dat niet,
stormy was mijn alles  :'( :'( :'( :'( :'( :'(echt mijn alles was mijn 2e valkje de eerste was micky en die is ook voor zijn 1 dood gegaan en nu stormy  :'( :'( :'( :'(echt ben er hellemaal kapot van mijn knuffel is er niet meer en dat zo onverwachts,
gisteren avond wilden ik ze in de kooi doen en ik miste stormy nog en pearl zijn vrouwtje zat op de kooi alleen en normaal zijn de 2 altijdt samen :'(dus ik ga rond kijken en zit hij dus op de keuken kast in een hoekje ik wilden hem pakken en hij was al hellemaal stijf hiij leefden nog wel maar je zou zeggen van niet,ik ben me kapot geschroken,ik heb een dekentje gepakt en hem erin gezet ik voelden al dat hij het niet meer haalden :'( :'(ik ben met stormy in bed gaan liggen omdat hij koud aan voelden al en hij viel ook steets om,toen moest ik plassen en is mijn zoontje erbij gaan liggen en die kwam nog geen min later naar beneden toe gerend van mamma ik denk dat stormy dood is, :o :'( :'(
hij gaf een piep mamma en nu zit hij stil.
ik ben heel vlug naar boven gerend en daar zat ie dan tussen 2 kussen oogjes dicht en dood dus :'( :'( :'( :'(
oohhh voel me zwaar :censuur nu waarom stormy waarom???

heel verdrietigen essie :'( :'( :'(

Riny

Hoy Essie
Ik vind het echt heel erg voor je wat er is gebeurd.
Arme jij en arme Pearl ,die zal ook wel van slag zijn nu haar vriendje er niet meer is.
Hopelijk kunnen jullie steun bij elkaar vinden.
Veel sterkte gewenst van Riny :'( :'( :'(

Suzanne

Jeetje meis, wat vreselijk voor je! Ik vind het echt heel naar voor je.

Veel sterkte.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Coco en Chantal

Hoi Essie

Wat vind ik dit vreselijk zeg voor je. :'(
Heel veel sterkte met het verlies van je knuffeltje stormy.

Liefs Chantal
Groetjes Chantal en de valkjes


gonnie

5 mei 2005, 10:52:13 #6 Last Edit: 5 mei 2005, 11:48:44 by gonnie
Hoi Essie

Wat vreselijk, wanneer houd het nu eens op , ik weet eigenlijk niets te zeggen , ik vind het erg afschuwlijk voor jullie.
hèèl vèèl sterkte.
Gonnie




Marianne

Hoi Esther,

Heel veel sterkte meid!

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

marianca.

Hallo essie,


Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte met dit grote verlies :'( :'(



liefs,

marianca

Rick

Hoi Essie,

Ik wil je heel veel sterkte toewensen. Hier zijn geen woorden voor.

Groeten,

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

Gerda

Lieve Essie,

Heel veel sterkte. Wat een verdriet. Ik hoop dat je over een tijdje toch met plezier aan Stormy kan terugdenken, want een kamaraadje vergeet je niet.
Gelukkig weten wij op het forum wat een valkje voor ons betekent: een vriend, en niet maar gewoon een vogel.
Daarom is het verdriet ook zo intens.

Nogmaals veel sterkte,
Liefs Gerda

boezempje

hai

dank je allemaal dit doet ff heel goed. :'( :'(
maar ik kan momenteel aanlleen maar huillen huillen :'(
mijn ogen zijn zo dik en doen pijn,ik mis hem enorm
stormy en ik hadden een jojo relatie zeg maar hij zat eigelijk als een soort jojo aan me vast waar ik was was stormy ook en dat doet pijn echt pijn waarom verdomme stormy,
en als je dan pearl ook nog ziet zitten krijg je hart pijn dat mopje mist haar mannetje pppfffff :'( :'( :'(

essie

Mandy

Wat ontzettend triest, wat een pech, verdorie Es wat naar, ontzettend veel sterkte met dit verlies.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

~Natas~

Hoi Essie,

:'(  :'(  :'(
1 jaar is veel te jong voor een mooi valkje.
:'(  :'(  :'(

Toen ik jou verhaal las zat ik mee te janken achter mijn pc hoor.
Het is zo erg als dit gebeurt.
Ik kan alleen maar zeggen, HEEL veel sterkte met het verlies van je dierbare valkje.

Natas

aletta@wanadoo.nl

HOI ESSIE
wat erg voor je
heel veel sterkte van deze kant.

GR SANDRA :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(