stormy en azarro dood van essie virus!!

Gestart door Anita1, 4 mei 2005, 22:49:09

« vorige - volgende »

Astrid

Hoi Essie,

Was je kwijt, maar je bent verplaatst.

Ik wilde weten hoe het nu met je was.

Groetjes,
Astrid

Lin

Hey

zoals Marianca ook schrijft hoe gaat het met je familie en kom je een beetje aan jezelf toe? Wat erg triest dat Azarro ook overleden is. Sterkte Es. en wel een beetje voor jezelf zorgen he. Want straks ben jij ook ziek.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

boezempje

hai

eerst wil ik iedereen bedanken die er voor me was,
het lijkt erop dat we het hebben gehadt
pearl lijkt te gaan opknappen haar ontlasting is weer goed en ze wipt goed met kuifje dus ik denk dat ze er wel boven op gaat komen maar roep nog niet te hard,
ze moet wel weer aankomen ze is veel afgevallen maar ze heeft tog vanaf het begin gewoon goed ge eten gelukkig.
pearl doet nog wel veel slapen maar ik denk dat ook de ab het doet,
dus we wachten nog rustig af.
ik heb er hellaas 2 mopjes voor af moeten geven die ik nooit meer terug krijg :'(
maar ik hoop dat kuifje en pearl heel oud mogen worden hier.\\

essie

Gerda

Dat is gelukkig een positief bericht.
Ik hoop voor je dat alle ellende nu voorbij is. Je hebt je portie nu wel gehad!!!

Groetjes Gerda

En geniet van je valkjes he!!!!

Lin

He es,

fijn dat je er weer bent. een beetje uitgerust? Wat fijn dat Pearl al goede reacties vertoont. en ik hoop ook dat het met de andere valkjes super blijft gaan.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marianca

Hallo meissie,


Geweldig nieuws dat het met Pearl en Kuifje weer beter gaat en ze naar alle waarschijnlijkheid weer snel helemaal beter zullen zijn.
Dat jij je 2 mopjes daarvoor hebt moeten afstaan is heel pijnlijk en zwaar maar ook dat zal de tijd nodig hebben om te slijten..vergeten zal je ze nooit.

Lieffie,ben heel blij voor jou en je gezin en geniet van al die lieverds die jou zo hard nodig hebben met je engelen geduld en vooral onvoorwaardelijk liefde voor je valkjes :-* :-*

liefs
marianca

boezempje


Mandy

Hoi Esther,

Ik hoop ook dat de ergste ellende nu achter de rug is en Pearl binnenkort weer helemaal is opgeknapt. ;)
Is met Noa ook alles goed?
Met de bonte valkjes hier gaat het goed hoor, hopelijk kan 1 ervan je binnenkort weer wat vreugde geven. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

boezempje

hai mandy

ja pearl gaat het keii goed mee gelukkig.
ik denk dat ze heel sterk is geweest
en noa heeft nergens last van die staat op mijn slaapkamer erg fijn :-\vooral s'morgens hahahahahah maar daar is alles prima mee gelukkig
en de rest op zolder ook,
ik hoop dat het zo mag blijven en dat het voorbij is.


gr essie

eer

heel veel sterkte toegewenst. groetjes erika