6 mei 2025, 01:32:02

Gaat heel goed

Gestart door diddle, 29 april 2005, 18:01:38

« vorige - volgende »

diddle

29 april 2005, 18:01:38 Last Edit: 29 april 2005, 18:03:13 by Louise en Joepie
Joepie zijn ontstokenoogjes gaan heel goed vooruit.
Het is een echte knuffelkont, als ik zeg joepie vrijen dan ga ik met mijn vinger kriebelen in zijn nek en dan kruipt die helemaal dicht bij mij, en dat is gezellig en dan hoor je hem een beetje piepen zo van dat is wel erg fijn en gezellig.
Het is zon lief beestje nu ga ik maandag met mijn gezin voor 4 dagen weg ik heb goeden oppas voor hem maar ga hem wel vreselijk missen het gaat zo goed ik praat veel tegen hem, en heb hem nu 2 weken in huis, zon lief tam beest van 11 weken oud bijna en dan al zo lief voor iedereen ook voor de kinderen. Dat heb ik te danken aan een zeer goeden fokker die ik iedereen zou aanraden ::)

~Natas~

Hoi Louise en Joepie,

Gelukkig dat het weer beter gaat met z'n ontstoken oogjes.
En dat Joepie zo'n lekkere knuffelkontje is ligt zeker aan de naam.
Mijn vogel heet namelijk ook "Joepie" en is ook zo lekkere kroelkont.
Waar heb je Joepie vandaan dan?

Veel plezier met je korte vakantie met je gezin, en geef Joepie maar een kroel namens ons  :-*

Groetjes,

Natasja[/b]

aletta@wanadoo.nl

HOI LOUISE
wat fijn dat het zo goed gaat met je joepie,als je zo veel met je vogel bezig ben worden ze heel lief,ik zelf heb ook een jonge valk van zeven maanden,daar ben ik ook heel veel mee bezig en die is ook super lief,hij geef kusjes en als hij gekroelt wil worden gaat hij tegen mijn hoofd tikken,hij fluit al heel veel melodietjes en zegt zijn eigen naam en zegt kiki kusje en als de poezen in de buurt komen zegt hij zelfs ooh ooh poesje.
heel veel plezier met je schatje joepie.

GROETJES SANDRA ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

diddle

HOi,

Ja gaaf he.

natsja ik heb mijn valkje bij fokker wim roskam vandaan in moordrecht.