29 april 2024, 00:36:27

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

En filmpje nummer 3



Liefs, Gerda



Anja

Hoi Gerda,

Wat mooi om te zien. Maar ook een beetje eng vind ik. De vleugels tegen de tralies............en zo onstabiel nog. Kreeg er gewoon kippevel van.

Maar aldoende leert men ;) ;) ;) ;)

Groetjes Anja

Monky

Ik wordt een beetje saai, want ik blijf in herhaling vallen...

Schitterende foto's...  :D :D :D
Schitterende jongen...  :D :D :D
Heerlijke filmpjes...  :D :D :D

Groetjes,
Monky

♥Debby♥

ohhhhhhh gerda.. wat genieten... ik blijf het zo bijzonder vinden... het is zo keihard gegaan. ik zie nog die stekeltjes.. en moet je nu eens zien.. 3 SCHITTERENDE valkjes... allemaal zo zichzelf...

ik vind het echt geweldig om van begin tot eind te volgen.. super!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sally

hallo Gerda,
Ben hier weer een tijdje niet geweest, en wat zie ik toch allemaal.
Ze kunnen al vliegen en zitten al in de grote kooi?
Amaai wat groeien ze toch snel he!
Het zijn allemaal prachtige foto's en hele leuke filmpjes.
Wat zijn het toch schatjes.
Wanneer weet je precies of het popjes of mannentje zijn?
Spannend is dit. zeker voor Karin.
Ik zal mee duimen voor je Karin :)
1 mannentje en 2 vrouwtjes, Of 3 vrouwtjes. Daarvoor moeten we duimen he? :)

groetjes Sally

Peggy

Je verwent ons echt gerda met al die mooie foto's en fimpjes.  daar blijf ik bij  ;D
Het is echt wel snel gegaan bij jou.  Hier zijn ze nog erg klein en dan vliegen ze ineens het doek van je spiegel af  ;)

Het wachten is dus op de uitslag van gendika.  Hopelijk zijn het of 3 popjes of een manneke met 2 popjes.
Ik duim ook voor je Karin !
Volgens mij kan jij wel goed nieuws gebruiken.Heb nog niet de kans gehad om je boekje te lezen maar heb wel al het één en ander gehoord van Anja.

Gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Lin

Gerda je houdt ons weer prima op de hoogte met prachtig foto en filmmateriaal, is elke keer weer genieten van de achterkleinkids.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sanna

Aaaaahhh.... wat heerlijk zo op de vroege morgen, zulke lieve plaatjes en filmpjes :-*. Wat worden ze al weer groot Gerda, wat een heerlijk grut. Wou dat ik ze zelf ook weer had *zucht* ::) ;D ;D. Je zult ze wel missen straks... of niet? ;)

Groetjes, Sanna

Kaatje

Hoi Gerda,

Wat heerlijk om even bij te hebben gelezen  :D Ik heb werkelijk mijn ogen uitgekeken bij het zien van al die lieve en leuke stoere filmpjes !! De valkjes doen het echt super en ik ben echt trots op die kleine rakkertjes van je  :D

De middelste is echt heel ondeugend om te zien en de jongste is ontzettend stoer zeg om al als eerste zijn of haar vleugeltjes uit te slaan  :D

Goh wat gaat het ineens hard hè ... zo moeten de eitjes nog gelegd worden en dan zijn ze net geringd en nu vliegen ze al vrolijk door de kamer ... wat is de natuur toch ontzettend mooi zeg !!

In één woord prachtige filmpjes en prachtige foto's .... Ik heb er met volle teugen van genoten, werkelijk !!!

Liefs  :-* Karin

Gerda

Iedereen bedankt voor de reacties en Karin, het gaat zeker hard. Ik wil ze nog graag een beetje klein houden, want het gaat bijna te snel!

Vandaag alleen wat foto's gemaakt van de drie in de kooi met pa en ma er boven op.
Allemaal poetsen!!








Vandaag hoorde ik het nieuws dat het broertje van Grisha, Tinco van Rianne, dood is!
Linda heeft Tinco als jonkie vele keren er nog net doorgehaald en het is een sterke, grote mooie albino man geworden! Maar nu is hij er niet meer!
Het was Rianne haar eerste valkje!

Liefs, Gerda





Mara

Hoi Gerda

Geweldige prachtige mooie foto's en filmpjes. Echt prachtig!

mara

Caroline

Ik ben ook zo verschrikkelijk geschrokken over het nieuws van Tinco.  :'( :'(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Gerda

Ik had nog niet alles goed gelezen.... :-[ ow wat erg van Tinco van Rianne...

Mara

Anja

Hoi Gerda,

Wat een mooie foto's weer.

En voor poetsen hebben ze een dikke 10

Groetjes Anja

Kaatje

Citaat van: Gerda op  3 december 2007, 19:15:27




Vandaag hoorde ik het nieuws dat het broertje van Grisha, Tinco van Rianne, dood is!
Linda heeft Tinco als jonkie vele keren er nog net doorgehaald en het is een sterke, grote mooie albino man geworden! Maar nu is hij er niet meer!
Het was Rianne haar eerste valkje!

Liefs, Gerda



Hoi Gerda,

wat een super gezicht dat alle drie de kleintjes inclusief mama Grisha en papa Nezumi zo heerlijk druk bezig zijn met poetsen  :D

Ik kan het me heel goed voorstellen hoor dat je ze nog even klein wilt houden, wat zijn de weken toch snel omgevlogen met nu al echt de nadruk op het echte vliegen !!

Wat een ontzettend verdrietig bericht, ... ik heb het vanmiddag van het eerste valkje gelezen en nu lees ik het van Tinco ... Echt heel erg  :(

Liefs Karin