28 april 2024, 22:55:54

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Diana, ze groeien zeker hard.

De oudste was vandaag 99 gram, de middelste 93 gram en de jongste 94 gram. Mooie gewichten. Als ze over een kleine twee weken gaan vliegen, dan vallen ze wel weer iets af!

Nezumi heeft de oudste in haar kuifje gebeten.  >:( Maar ik kan er gewoon overheen aaien, dus het doet haar gelukkig niet veel. :)

De foto's zijn aan het uploaden, ze komen er met een ogenblikje aan!


De kleintjes willen de groeten doen aan de vaste fans Debby, Anja, Caroline, Petra, Anke, Mara, Sanna en natuurlijk aan Karin!!
Als de kleintjes iemand vergeten zijn, moet je het ze maar niet kwalijk nemen, want ze mogen maar een kwartiertje per dag achter de pc!

Tot straks, Gerda

Sanna



Dan hoop ik dat ze al een beetje blind kunnen typen, want anders hebben ze aan dat kwartiertje veeeeel te weinig tijd  ;D ;D

Anja

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Alledrie een dikke knuffel van mij. Dat hebben jullie wel verdiend.

En Gerda voor jou een superdikke knuffel. Ook jij hebt dat verdiend.

Groetjes Anja

Gerda

Citaat van: Sanna op 20 november 2007, 19:14:34


Dan hoop ik dat ze al een beetje blind kunnen typen, want anders hebben ze aan dat kwartiertje veeeeel te weinig tijd  ;D ;D


Hoi Sanna,

Nou ze mogen nog niets schrijven hoor. Anders gaan ze Grisha nadoen, die sprong net op mijn toetsenbord toen ik net op verzenden wilde klikken. Hele bericht weg  ::) :o


Citaat van: Anja op 20 november 2007, 19:20:28
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Alledrie een dikke knuffel van mij. Dat hebben jullie wel verdiend.

En Gerda voor jou een superdikke knuffel. Ook jij hebt dat verdiend.

Groetjes Anja
Hoi Anja,

Dank je wel, ook namens de drie doerakjes!!



Dus nu tweede poging voor de foto's!!

De jongste






De middelste








De oudste





Liefs, Gerda

Anja

Hoi Gerda,

Prachtig weer.

Bij de oudste de veertjes al. Prachtig hoor. Ik kan er zo van genieten van dat kleine grut.

Groetjes Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Gerda,

Wat zijn ze prachtig en wat is de oudste ontzettend mooi !!! Onvoorstelbaar om al veertjes te zien en dat na net een krappe 2 en een halve week ! De middelste en de jongste zijn ook echte foto modellen, jeetje wat geeft dit een heerlijk gevoel !!

Steeds als ik de donsjes zie dan krijg ik vlinders in mijn buik en ben ik helemaal verliefd !!! Wat een heerlijke snuitjes zijn het alledrie toch  :D

Heel veel knuffels voor alledrie de kleintjes  :D

Liefs  :-* Karin

♥Debby♥

WAUW!! al Veertjes!!!

en wat een kleur verschil tussen de oudste en de middelste.. maar wat geweldig mooi zijn ze toch alle 3!!! Grisha en Nezumi kunnen er wat van hoor.. breng ze mijn complimenten maar over..

't is was weer genieten gerda.. bedankt! +



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Hoi Gerda,

Het zijn wederom prachtige foto's.
Wat gaat dat in een keer hard zeg.
Super mooi om het te zien.

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Gerda

Wat mooie foto's weer.  :-* Het zijn schatjes, echt Leuk he, als er een valkje op je toetsenbord springt.  ;) Vooral als je een heel bericht getypt hebt.  ;D

Mara

Gerda

Hallo allemaal,

Vandaag van ieder twee foto's en een groepsportretje.

Hier de drie in het mandje. Zo zitten ze altijd naast me in het mandje als ik het blok aan verschonen ben.




De oudste (100 gram)






De middelste (96 gram)






De jongste (102 gram!!!)






Dat was het weer voor vandaag. Ik ga zo nog heel even met ze knuffelen en dan duik ik vroeg mijn bed in!

Groetjes, Gerda

Anke

Hoi Gerda,
Gisteren was ik even niet op het forum dus vandaag voor mij een dubbele dosis foto's :)
Ze krijgen zelfs al veertjes!!
Wat zijn het toch een fotomodelltjes :-*
Knuffel ze maar lekker en geniet maar van een lange nacht slapen!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Gerda,

Ik kom net online en ik zie gelijk de lieverdjes, wat zijn ze toch enorm knap en mooi en lief en .... en ... ik raak er gewoon niet over uitgepraat !!

Hele mooie gewichten zeg, poehhh Grisha en Nezumi zijn er maar heel erg druk mee en ik hoop dat ze toch ook nog wat voer voor hunzelf houden !

Ik heb met volle teugen genoten van de prachtige foto's !!

Dank je wel weer, ik kan er uren naar kijken  :D

Liefs Karin

Mara


*Yvon

Hoi hoi

Oooooohw,wat worden ze moooooooiiiiiiiiii  !!  :-* :-*
De oudste dat gaat wel een heel mooie worden.
Lekker veel parels en lichte kleur cinnamon,waardoor ze nog lichter lijkt.  :-* :-*
Kan je al een de middelste zien of het een cinnamonnetje wordt ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >