29 april 2024, 05:04:25

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Gerda,
Oh wat zijn die kleintjes toch lieffffff
Veel plezier in Londen!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Citaat van: Mara op  4 november 2007, 13:14:15
Hoi GErda

Om de een of andere reden heb ik de foto's gemist...Erg...erg....Maar supermooi!!!

Mara


Hey Mara,

Hoe kan je hier nu overheen gekeken hebben !? Volgens mij stond je bril niet goed op je neus  ;)

Groetjes Karin  :D :D

Rianne

Mooie foto's, helemaal van Nezumi! :D Veel plezier in Londen!
Oh, hoe is het met Spikey?

Marianne

Hoi Gerda,

Gefeliciteerd met die 3 heerlijke donsjes.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Gerda

Citaat van: Debbeltje op  4 november 2007, 11:29:59
Wat mooi zeg dat masker.. heel duidelijk te zien ook... en hoelang duurt het dan voor dat wegtrekt???

als ik teveel vragen stel moet je het maar zeggen hoor... :D



Hoi Debby,

Je mag van mij vragen zoveel je wilt  ;)

Alleen heb ik deze keer niet echt een antwoord. Hij krijgt het wel vaker, ook als hij aan een nestje wil beginnen.
En om een sprookje uit de wereld te helpen dat dit zou komen door het eten van wortel (kleuring door de caroteen), Nezumi heeft al weken geen wortel gegeten!!

Hoe lang het blijft? Soms is het er een paar weken, en soms wat langer of korter.

Het lijkt soms ook de ene dag wat feller dan de andere dag. Maar hij is een mooi sproetenkoppie!!

Liefs, Gerda



*Manon*

Hoi Gerda,

Wat een mooie foto's en wat een schatjes zijn ze met z'n drietjes zeg...
En Nezumi is inderdaad een echte sproetenkop met zijn vlekjes! Super mooie foto van hem aan het eten...

Veel plezier in Londen, geniet er maar heerlijk van, maar dat zal je vast lukken  ;D

Groetjes Manon

*Yvon

Hoi hoi

Ooooohw,wat een lief stel frummeltjes.  :-* :-*
Was het maar weer voorjaar.  :-\
Ik wil ook weer van die lieve kleine donzige frummels.  ;D
Maar ja,ik kom voorlopig hier wel genieten.  ;)
En Nezumi vol met broedse-sproetjes.  ;D
Bij onze Sjakie zie ik nog steeds wat van die vlekjes zitten.
Het kan dus idd heel lang blijven zitten.

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Gerda,

Wat een schattig hoopje pluis zeg.... Echt schattig  :-*

Dat ze groot en gezond mogen worden.

Groetjes,
Monky


Gerda

5 november 2007, 13:34:45 #3804 Last Edit: 5 november 2007, 13:41:45 by Gerda
Hoi allemaal,

Vandaag even het blok verschoond, en dat ging niet zonder kleerscheuren. Grisha zat in het blok en haar jonkies kon ik er zonder al teveel tegenstand van haar kant uithalen. Ik zette ze in een mandje, lekker op een warme handdoek.
Grisha was ondertussen op mijn schouder gaan zitten.
Toen deed ik mijn hand in het blok, om de vieze bovenlaag in het blok weg te hallen en nieuwe houtvezels neer te leggen.
Grisha sprong op het deurtje van de kooi, vloog de kooi binnen, meteen het blok in en hing in mijn pink (aan de zijkant van mijn nagel). En ze liet niet los. Ik moest haar hangend aan mijn pink uit het blok tillen en echt losschudden. Gevolg een beduuste Grisha die op de rand van het mandje met ook al beduuste jonkies landde en een gestage bloedstroom uit mijn pink. Nou ja stroom, in ieder geval druppel na druppel.

Nadat Grisha even haar koppie geschud had, vloog ze weer het blok in. Snel 1 foto van de jonkies gemaakt en toen wilde ik ze meteen terug zetten. Maar eerst moest Grisha uit het blok. Want ik was bang dat ze in haar drift perongeluk in een jonkie zou happen als ik ze terug zou zetten.

Dus even een handschoen  :o aan en Grisha uit het blok gepakt.
Ze was pissig.
Maar goed, de jonkies er weer in en Grisha er weer bijgelaten. Alles was weer OK.

Na vijf minuten kwam Nezumi uit de andere kamer terug en wisselde af. Grisha vloog meteen op mijn schouder om een kroeltje te halen. Ze was alles weer vergeten. Ze was nu mevrouw hyde, maar als ze op het nest zit is het mevrouw jeckyll.

Raar eigenlijk dat de tamste valkje zo fel zijn. Misschien omdat ze totaal niet bang voor ons zijn en daarom denken ze dat ze kunnen winnen.

Als Azul Grisha alleen maar aankijkt is ze weg!! Bang voor een grasje. Maar mijn hand, daar kan ze makkelijk van winnen  ;D ;D

Dus op dit moment 1 foto, en die zal ik jullie niet onthouden:



Klik hier voor grotere foto

De kroppies zijn nog niet zo vol, maar toen ik ze gisterenavond controleerde waren ze zo vol dat ze bijna omtuimelden  ;D

Iedereen bedankt voor de kraamvisite in mijn dagboek  ;)

Liefs, Gerda

Monky

Ondanks dat je het in haast hebt genomen, is het een hele mooie foto geworden... Het was de moeite waard  ;D

En sterkte met je pinky  ;D

Groetjes,
Monky

Caroline

 :o Hier ook hoor, bij de allerallertamste moet ik echt een leren handschoen aantrekken bij de nest controle.

Als Diégah op her nest zit kan ik inderdad ok beter wachten tot Amor het heeft over genomen, in haar drift zou ze zo haar jongen vertrappen.  :-\

Beterschap.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♥Debby♥

Jemig zeg.. dat zal een pijnlijke zaak geweest zijn.. Wat een oermoeder is die grisha..

Ik zag van de week filmpjes op youtube van Azul en Grisha.. hahaha.. moeilijk voor te stellen dat dit diezelfde grisha is! hahahaha...

Schitterende foto weer hoor! zo lief!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sanna

Hahaha, aggosss... arme Gerda ;D ;D Typisch hè, dat die lieverdjes zo veranderen? Ik merk het nu ook al bij Beau. Ik kan alles met dat beest doen, maar als hij opgefokt van de hormonen op m'n arm zit en ik beweeg per ongeluk een vinger hangt hij er al in hoor! :-X ;D. Dus mocht hij volgend jaar een nestje beginnen, dan zal ik ook wel handschoentjes moeten aanschaffen ;).

Heb je het bloeden al kunnen stoppen? ;D ;D ;D

Groetjes, Sanna

Anja

Hoi Gerda,

Mooie foto heb je toch nog genomen.
Ongelofelijk dat valkjes dan zo kunnen veranderen.

Groetjes Anja

Hoop dat het al wat beter gaat met je pink.