29 april 2024, 01:00:27

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Hoera!!! dat wordt vast een mooi Debbeltje... hahahaha...

Succes met je klusjes!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerda

Vandaag wat bundeltjes van Mara haar wilgentakjes opgehangen.
En ja hoor , Grisha ging er meteen op af.











Een succes dus!!
Nog bedankt Eugenie!

Groetjes, Gerda

♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Gerda

Graag gedaan hoor. Ben blij dat ik je een plezier kon doen. Jij ook bedankt. Heb nog geen tijd gehad om dvd te kijken, maar dat komt nog wel in orde.  ;)

Leuke foto's trouwens. Er zaten wat verse takken in en wat 'oudere' takken. Die mafkezen in mijn voliere vinden dunne takjes niets aan...dus die had ik ook nog.

Dank je wel Gerda en het was heel gezellig om je te leren kennen. Maar eerlijk gezegd, ik had me je iets anders voorgesteld. Je bent heel erg gezellig en het was echt heel erg gezellig!!!

mara

Gerda

Citaat van: Mara op 22 oktober 2007, 13:34:22
Dank je wel Gerda en het was heel gezellig om je te leren kennen. Maar eerlijk gezegd, ik had me je iets anders voorgesteld. Je bent heel erg gezellig en het was echt heel erg gezellig!!!

mara


Denkt iedereen nou echt, net als Anja dacht, dat ik zo'n strenge moderator ben, een soort schooljuf met een knotje   :-\ :'(

;D ;D ;D
Groetjes, Gerda


Mara

Hoi Gerda

Haha...niet met een knotje in elk geval. Ik kan het niet beschrijven maar je was totaal anders maar wel supergezellig. Supergezellig.

mara

Sanna


Monky

Citaat van: Sanna op 22 oktober 2007, 13:49:16
WAT!! Geen knotje??! ???
;D ;D ;D


Ik probeer me dat steeds voor te stellen... schiet steeds spontaan in de lach  ;D ;D ;D

Anja

Citaat van: Gerda op 22 oktober 2007, 13:43:36
Citaat van: Mara op 22 oktober 2007, 13:34:22
Dank je wel Gerda en het was heel gezellig om je te leren kennen. Maar eerlijk gezegd, ik had me je iets anders voorgesteld. Je bent heel erg gezellig en het was echt heel erg gezellig!!!

mara


Denkt iedereen nou echt, net als Anja dacht, dat ik zo'n strenge moderator ben, een soort schooljuf met een knotje   :-\ :'(

;D ;D ;D
Groetjes, Gerda



nou 1 ding had ik dan toch goed............het schooljuf brilletje ;D ;D ;D ;D
Je bent een supergezellige vrouw hoor en ik zal nooit meer denken dat je een strenge schooljuf bent ;D ;D
Zou je toch wel eens willen zien met een knotje.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Gerda,
Het was erg leuk om je te leren kennen, met of zonder knotje ;D
Ik ben heel benieuwd naar je foto's!!
Oh enneh... hartelijk gefeliciteerd met DRIE bevruchte eitjes!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Gerda,

Ik heb net Karin gesproken en ik moest je bedanken. Alleen weet ik niet meer waarvoor.
Volgens mij was het voor de 3 bevruchte eitjes.
Ik ga super hard duimen dat uit het 2de eitje een popje wordt geboren.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Op het knotje zullen we denk ik heel lang moeten wachten.
Dat gaat haar nu echt niet lukken.  ;D
Maarrrrr,over een paar weekjes kunnen we wel hopelijk naar haar leuke,lieve donsjes kijken.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♥Debby♥

Nou dan zal ik maar niet zeggen dat ik dat kleine fotootje links in het begin niet zo goed had bekeken en dacht dat jij dat was... Whoehahahahaha....

ach ja.. die bril staat zo mooi op mijn kast..  ::)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Citaat van: Debbeltje op 23 oktober 2007, 00:13:44
Nou dan zal ik maar niet zeggen dat ik dat kleine fotootje links in het begin niet zo goed had bekeken en dacht dat jij dat was... Whoehahahahaha....

ach ja.. die bril staat zo mooi op mijn kast..  ::)


Je bent niet de enige :-\ :-\ :-\ Vandaar ook dat strenge.

Groetjes Anja