15 mei 2024, 08:01:34

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Citaat van: Sanna op 11 september 2006, 21:47:37

Maar voor wat betreft de 'fotocursus'... ik denk dat het ook aan jouw ligt hoor Gerda. De beesten vallen spontaan in superschattige houdingen voor jou. Zeg nou zelf, wie heeft er nou ooit zo een gier op de grond zien liggen in de dierentuin??

Als ik langskom zitten ze altijd ergens in een donker hoekje helemaal achter in hun kooi ;D.

Liefs, Sanna



Hoi Sanna,

Ik tref ze niet altijd in schattige posities aan hoor  ;D ;D



Dit is dezelfde gier en ik denk eigenlijk dat ze liever niet op de foto wilde  ;D

Toch gedaan  :-X

Liefs, Gerda

Sanna

Weet je trouwens dat ik ze van de zomer in het wild gezien heb? In Zuid-Frankrijk heb je een natuurgebied (de Verdon), dat is een kloof in een kalkplateau die uitgesleten is door een rivier. Het wordt ook wel de Grand Canyon in het klein genoemd. De omstandigheden zijn daar blijkbaar heel goed voor de gieren, want ze hebben een paar jaar geleden daar wat koppels uitgezet en ze doen het geweldig daar. Er loopt een wel langs die kloof over het kalkplateau en op een paar plekken gaat die flink hoog. En daar hebben er gewoon 3 vlak over me heen gevlogen een paar keer. Nou ja, gezweefd. Heb ik hele gave foto's van gemaakt, maar dan analoog. Ik zal ze binnenkort eens scannen. Het is echt heel bijzonder, ze zweven met een enorme snelheid, maar ze doen helemaal niets, het is alleen maar de thermiek. En dan zweeft dat zo stil over je heen, met die nek naar voren.... aaaaaaaaaah, geweldig!

Liefs, Sanna

Caroline

Prachtige foto's, wat een mooie jonkies heb je toch.

Lekker van genieten hoor die laatste dagen.

Gelukkig groeid Grisha haar veertjes weer mooi aan, jeetje wat ziet het er uit joh.  :-\

Dikke kus voor haar.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ineke

Die gier is heel mooi op de foto gezet. Weet niet welke ik boeiender vind, die op de grond of als ie staat. Goh, je hebt die dus met n ''ouwe'' 2 mp. camera genomen. Alles staat er 'veer'scherp op! Wat n snavel hebben die lijkeneters, he?!

caro

Hoi Gerda,

Wat een prachtige foto's weer. Vooral die knuffel foto.

Wat zijn het toch mooie valkjes. Bijna moet je er afscheid van nemen :'(. Geniet er nog maar even lekker van.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

marilyn

hoikes gerda

je foto's van je gier zowel die liggend als die staand zijn alletwee supermooi  :D
ik weet dat je heel mooie foto's kan trekken met een goedkoop toestel ook en voor ik een digitaal toestel had vroeg de familie mij zelfs om op feesten foto's te trekken (was ook met een goedkoop toestel hoor) maar sinds ik een digitaal toestel heb bak ik er niets meer van  :-\ nu ja er scheelt ook iets aan mijn toestel zelf denk ik  ::) hoe dan ook ik blijf maar van jou foto's genieten  ;)  :D  :P  8)

groetjes marilyn

Gerda


Vanavond zat de hele familie gezellig bij elkaar.

Af en toe een beetje ruzie




Maar over het algemeen heel gemoedelijk  ;)



Voor straks weltrusten!!
Gerda

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda


Hier nog een foto van de drie dames eerder op de dag



Het zijn echt prachtige valkjes geworden. Dat is bijna niet voor te stellen als ze net uit het ei zijn en er uit zien als aliens met een zonnebril op  ;D ;D

Liefs, Gerda




febvisje

Hele mooie aliens ;D en ze hebben ons verslaafd gemaakt...


• SH0RTY •

ALIENS JA! Het is mij ook een raadsel hoe dat ineens een valkje wordt! Jouw 3 poepjes zijn in iedergeval prachtig,
Sisi het Rainbowtje.. OMG, gewoon allemaal opeten!
(Je hebt dat vast al eens geprobeerd?)

RUIKEN JULLIE ER NOG MAAR GOED AAN VOORDAT HET WEEKEND BEGINT! :)

EN die gescande gierfoto's van Sanna wil ik graag eens zien!!
Dat overzweven lijkt me echt heel gaaf om mee te maken!

Liefs,
Roxanne



Ineke


Je kunt met recht n trotse oma zijn! Ik weet, dat geparelden geliefd zijn, maar ik ben er normaal niet ondersteboven van. Slechts n paar foto's ben ik tegengekomen waarbij ik de parels :o vond.  Jouw trio is echter zo mooi gedruppeld dat t wel n tekening lijkt. Ik begin er toch anders tegenaan te kijken en mooi te vinden :)

Sanna

Citaat van: • SH0RTY • op 13 september 2006, 11:08:17EN die gescande gierfoto's van Sanna wil ik graag eens zien!!
Dat overzweven lijkt me echt heel gaaf om mee te maken!


Speciaal voor Rox ;D.

Dit is de kloof waar ze in leven:



En hier komt de gier. Het gaat zoooo snel joh, en zo stil :o:







De foto's zijn gescand dus helaas niet zo mooi scherp. Maar als ik het met mijn digicamera had gedaan had ik ze niet zo dichtbij gekregen (en ook niet op tijd scherp kunnen stellen ws ;)).

Liefs, Sanna

Gerda


Hoi Sanna,

Mooie omgeving en mooi op de plaat gezet!!
In Artis vliegen ze ook af en toe over je heen! En dan lijkt het net of er even een zonsverduistering is, zo groot zijn ze!!


Zaterdag gaan Dulce en Sissi naar hun nieuwe huisje!!





Lizzy vertrekt zondag. Haar afscheidsplaatje komt nog!

Liefs, Gerda



Marianne

Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!