28 april 2024, 22:54:23

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Hallo allemaal,

Mert de valkjes gaat het goed, ze vliegen al redelijk en de oudste twee pikken al wat zaadjes. Al gaat het pellen nog langzaam!!

Sissi probeert het na te doen, maar is nog niet zo bedreven. ze duwt de zaadjes met haar snavel vooruit, maar zo krijgt ze niet echt wat binnen.

Maar papa Nezumi blijft haar volstoppen!!

De foto's van vandaag!!

Nezumi samen met zijn drie dochters!!



Lizzy aan het spelen


Lekker kluiven op een stokje!


Dulce houdt van badderen


Net als haar mama alleen de buik nat maken!


Ze bleef maar badderen!! Maar ze was wel weer helemaal droog toen ze in de kooi ging


Familie valk!


Sissi speelt met zaadjes


Sissi en Dulce


Lizzy is fotogeniek


Liefs, Gerda

marilyn

hoikes gerda

het wachten op jouw foto's is de moeite meer dan waard ,ze zijn weer prachtig  ;D en het badderen idd grisha maakt ook alleen haar buikje nat hé  :P

groetjes marilyn

margreet

hallo Gerda,

Ze zijn weer mooi hoor, de foto's van je 3 pareltjes.
Kan me nog niet goed voorstellen dat Sissy hier straks rondvliegt. Het is allemaal nog zo onwerkelijk omdat ze nu nog echt bij jouw horen. Gek he!!

groetjes Margreet

Gerda


Hoi Marilyn,

Bedankt voor de complimenten. En ja het is echt net haar moeder!!


Hoi Margreet,

Sissi zal snel genoeg gewend zijn bij je denk ik. Ze zit net zoveel bij Ronald om een kroeltje te bedelen als bij mij.
Ze kan al goed opstappen. Zelfs al een paar keer achter elkaar!! Maar het leukst vindt ze het om tegen mijn nek aan te kruipen!!
Het is een schatje!! Maar af en toe een klein driftkopje als iets haar niet lukt!!
Maar dat was ze al toen ik haar uit het ei hielp. Ze trapte toen ook al driftig de schaal weg en was meteen actief!!

Ik ben benieuwd hoe je haar in het echt vindt en hoe Jazzy op haar reageert!!

Liefs, Gerda

margreet

Hallo Gerda,

Even de discussie gelezen over "koppelen", ga me er maar niet inmengen. Maar!!!,  de 2 vrouwtjes van mijn koppeltjes zijn duidelijk de dominantes t.o.v. de mannetjes, toeval misschien?.
Dus als Sissy een bijdehandje is heeft ze een heel lief mannetje aan Jazzy. Want dat is (nog) een goedzakje.
En als dat lukt heb ik 3 tevreden koppeltjes.
We gaan ervoor.

groetjes Margreet

febvisje

Wow wat zijn ze mooi, jouw meiden. Sissy steekt er wel helemaal uit met haar gele kuif. Zijn Lizzy en Dulce eigenlijk ook zo'n kroelkoppen?


Sanna

Och Gerda, wat zijn je kleintjes toch ontzettend mooi :-*. Het zal wel stil worden als straks het kleine grut de deur uit is... ;)

Liefs, Sanna

es

 :-* super mooie foto's.
agh dat koppie van Lizzy, echt een poepie.
Ze zijn allemaal heel mooi.

Rianne

Hoi Gerda,

ik had al een tijdje niet gereageerd kom ik nu achter... :-[
Je foto's zijn weer prachtig, ik had niet anders verwacht. ;) Je modelletjes mogen er natuurlijk ook wezen, stiekem ben ik wat verliefd op je bontje. :D

♪ Marlies

Hoi Gerda, ;D

Ook ik heb al een tijdje niet gereageerd, maar wel steeds je verhaaltjes gelezen. ::)

Het zijn pracht valkjes geworden. En dat voor een eerste keer. :P

Het zal straks inderdaad wel een stuk rustiger zijn met drie van die druktemakers minder. :-\

Groetjes Marlies ;)

bobbie

Hoi Gerda,

Ik heb even Herman naar de computer geroepen om de foto's van jouw jonkies te laten zien. Hij vindt ze ook erg mooi.

Ze staan er schitterend op Gerda. Ik moest zo lachen dat die ene met haar buik te water ging. :D

Ik heb ook 3 poppen als jonkies. Het bonte valkje is namelijk ook cinnamon zag ik vandaag, dus ook een popje.

Geniet nog even van ze Gerda, voor je het weet sta je ze uit te zwaaien.

Groetjes, Nel :)

Rianne


caro

Hoi Gerda,


Wat een mooie valkjes zijn het geworden. Maar dat kan ook niet anders met zo'n mooi moeder. (vader ook hoor)Leuke foto's.

Het gaat snel he, ze zijn zo groot. Jammer genoeg.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Gerda

Vandaag weer foto's!!

Helaas was het al een beetje donker, dus met flitslicht. Maar toch nog een aanrdig beeld van hoe ze er nu uit zien!!!

De drie op tafel




And now, live from the US of A: the Falcon sisters!!!!!




De drie dames op de kast




Onhandige zitplaats (links Lizzy, rechts Dulce)








Lizzy










Lizzy zingt




Mooie Dulce




Sissi, het kleine knuffeltje








En niet alleen Sissi is een knuffeltje hoor, de andere twee kunnen er ook wat van!!


Liefs, Gerda

Riny

Hoy Gerda
Mooie foto's ,ik kan niet anders zeggen.
Maar weer geen bloemetjes  :o :o
Groetjes Riny