21 mei 2024, 00:57:21

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Sanna

Bwaaaaaaaagh!!! :-X Die laatste had nou weer niet gehoeven Gerda :D ;D

bobbie

Schitterende foto's en wat een superpapa zeg. Prachtig om te zien.

Ik heb 2 jonkies die ontzettend veel op Sissi lijken, ook bont opaline cinnamon popjes.

Het zijn trouwens alledrie prachtige valkjes die je hebt.

Ik kom snel weer foto's kijken.

Groetjes, Nel :)

margreet

Hallo Gerda,

Ben ik een dagje te bruiloften, heel gezellig :D, vandaag iets minder  ;D, word ik gelijk bij de 1e foto  van gisteren op proef gesteld. Daar trap ik mooi niet in hoor. Ben veels te blij met haar. Het is trouwens een vlotte dame met haar net 4 weken.
Bij mij gaat het ook goed met de jonkies, ze gaan al lekker meepeuzelen met de ouders, wat ze lekker vinden is zo'n snoepstaafjes voor parkietjes. Daar zitten ze echt al volop van te knabbelen. Maar wat gaat het nu hard he!,
Wat zielig voor Grisha, maar ze wordt goed opgevangen en voor je het weet vliegt ze weer.

groetjes Margreet

Gerda


Hoi Margreet,

Ik heb het al verbeterd!!
Ik zat er meer op te letten om de 'tweeling' uit elkaar te houden  ;D
Sissi is gemakkelijk te herkennen gelukkig!!

Hoewel ze als derde in het nest is geboren met een moeilijke start, is het echt al een mooi en lief popje aan het worden!!
En best vlot hoor!!
Maar ook lekker makkelijk, terwijl de anderen al proberen aan wat van het mengsel van eivoer/eibrood/parkietjeszaad te eten, gilt zij, zo gauw Nezumi in haar vizier komt, om eten!!
Maar vanmiddag begon ze ook wat te pikken in een van de vele bakjes die ik in de kooi heb hangen. Het lijkt wel een kerstboom!!

Ze houdt echt veel van kroelen, vooral liggend in mijn nek!!
Nu ligt ze lekker tegen Lizzy aan te slapen!! Dulce slaapt al op de hoogste stok met haar koppie op haar rug!

Ik ben benieuwd hoe Sissie Jazzy straks vindt!! Ik vind het een knappe knul hoor!!!

Gelukkig slaapt Grisha op dit moment ook weer op 1 pootje!!
Ik leg haar maar een beetje in de watten!! Ze heeft echt reuze pech, maar misschien is deze verplichte rust ook wel even prettig na zo'n eerste nestje (en al enkele keren broeden op neppers).
Maar ik heb echt met haar te doen, want ze vergeet soms dat ze niet kan vliegen en stort dan neer!!
Maar ze heeft al geleerd Nezumi te roepen als ze ziet dat de kleintjes hulp nodiig hebben. Nezumi luistert goed en dan gaat Grisha weer ontspannen zitten!!

Het is echt knap hoe die twee dat doen!! Zelfs nu het anders gaat dan anders.
Ik ben trots op het tweetal!!

Liefs, Gerda


Ivy

Citaat van: Gerda op 19 augustus 2006, 23:34:25

Maar ze heeft al geleerd Nezumi te roepen als ze ziet dat de kleintjes hulp nodiig hebben. Nezumi luistert goed en dan gaat Grisha weer ontspannen zitten!!

Het is echt knap hoe die twee dat doen!! Zelfs nu het anders gaat dan anders.
Ik ben trots op het tweetal!!



Dat is inderdaad heel knap. Lijkt me heel leuk om ze zo bezig te zien. Is wel jammer dat Grisha geen rondje meer zal vliegen met haar meisjes, voordat het weer kan zullen ze waarschijnlijk al naar hun nieuwe huisjes toe.
Jouw valkjes doen het goed hoor, mijne zijn een beetje lui ;D
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

febvisje



Gerda


De kleintjes zijn er vandaag twee keer een uur uitgeweest in de slaapkamer. Vooral de oudste twee landen al precies waar ze willen!! Ze maken een mooi bochtje en kunnen zelfs al een beetje in de lucht hangen en beslissen wat ze moeten doen!!

Terug in de kooi ging Nezumi ze meteen weer voeren.

Hier kunnen jullie dat meemaken, klik op het filmboard



Liefs, Gerda




marilyn

hoikes gerda

prachtig filmpje  :D altijd vetederend om te zien hoe goed de ouders voor hun kleintjes zorgen hé  ;)

groetjes marilyn

febvisje

Zo lief dat Nezumi voor de kleintjes zorgd. En hij doet het niet slecht ook.  :D


Christine

Prachtig filmpje!!
Nezumi doet echt zijn best voor zijn kleintjes!

Groetjes
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Agnes

Hoi Gerda,

Wat een lief filmpje!

Het valt me steeds weer op dat Nezumi zo mooi donker van kleur is.
Paco heeft een veel valere kleur grijs, en ik vind dat donkere zo mooi :P
Maar misschien na nog een paar keer ruien........

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Caroline

Wat een lieve papa, wat sneu toch dat Grisha de laatste weken niet samen met haar dochters kan door brengen.  :-\

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

es

Hoi Gerda,

Wat een geweldig leuk filmpje, echt super hé de omgang  met zijn kleintjes. :-*
Dora hangt ook soms nog in de lucht, hihih vind ik een grappig gezicht echt zo van tja waar zal ik eens landen  ???

margreet

hallo Gerda,

Leuk dat filmpje, wat mij opvalt is dat als mensen handvoeding geven ze er knoeiboel van maken, maar dat valkjes dat keurig doen, geen spettertje te vinden.
Heb bij het 1e koppel het broedblok eruit gehaald, 4 valkjes waren er al uit, 1 jong zat er nog in, dat zit nu in een bakje op de grond, hij wordt keurig gevoerd hoor.
Maar de ouders waren al weer bezig met wipwappen. Gek he!! nu het blok weg is heb ik ze het niet meer zien doen.
Vanaf dinsdag ga ik de oudsten apart zetten, kijken hoe ze het doen.
groetjes Margreet