28 april 2024, 22:59:56

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Rob

Poe hee...Emoe's in je achtertuin....dan heb je zeker wel een broedblok zo groot als mijn woonkamer nodig  ;D ;D (Red: woonkamer is 6x4 meter)


Met grinnikende groet

Rob

Gerda

Citaat van: Rob op 15 mei 2006, 19:35:50
Poe hee...Emoe's in je achtertuin....dan heb je zeker wel een broedblok zo groot als mijn woonkamer nodig  ;D ;D (Red: woonkamer is 6x4 meter)


Met grinnikende groet

Rob



Hoi Rob,

Ik bof echt met zo'n achtertuin.
Alle dieren die er wonen komen met verzorger erbij!!!
Dus ik hoef alleen maar te lopen en te genieten. (En en jaarlijkse bijdrage te storten  ;D)!!

Zo'n achtertuin wil iedereen wel, denk ik!!

En gelukkig hoeft de emoe geen broedhok!! Die leggen in de open lucht!! Maar wel mega eieren!!



Als je daar een omelet van maakt, kun je er met 8 mensen ruim van eten!!!
(PS eieren zijn in de steek gelaten door Henk. Bij de emoe legt het vrouwtje de eieren en peert hem dan. De man moet het werk verder afmaken. Henk deed dat twee jaar geleden heel goed, maar vertikt het nu!! Mannen emancipatie!!!!!)

Groetjes, Gerda

• SH0RTY •

Lieve G,

Henk = stom! ER MOETEN BABY EMOES KOMEN!
Die zien er lief uit:

(soms) :P

Maaaaaaaar.. Yani zit nu al een tijd in m'n nek te knarsen, af en toe even kriebelen door mn kapsel. Moest maar even subtiel foto's maken ;)




Af en toe zegt ie: Prr?

:-*
Heerlijk zo'n skeetie in je nek!

Liefs,
Roxanne



Gerda

Lieve Roxje,

Wat is Yani een schatje!! Wel jammer dat straks de pareltjes weg gaan, maar hij geeft het straks wel door aan zijn kindjes!!
En je kunt er nu nog even van genieten, voordat je een Nezumi-look-a-like in je bezit hebt  :D

Liefs, G

Sanna

 ??? Ik dacht dat je niet wist welk geslacht Yani had??

Gerda

Citaat van: Sanna op 16 mei 2006, 16:09:11
??? Ik dacht dat je niet wist welk geslacht Yani had??


Hoi Sanna,

Officieel weten we het nog niet, maar hij is constant aan het fluiten en leert snel (volgens Roxanne), dus dan lijkt het wel een ventje te zijn!!
Maar goed, de tijd zal het leren  :D  Ik ga nu in ieder geval uit van een ventje.
Jammer van de parels, maar Roxanne heeft nog geen wildkleur mannetje, dus blijft ie uniek!!

Liefs, Gerda

Sanna

O ja, dan zal het hoogstwaarschijnlijk wel een jochie zijn. En je weet het, wat je niet ziet kan Yani nog wel doorgeven ;).

Lin

Wat gaaf die close up van die emoe! Wat doe je eigenlijk met de fotos? Brand je die allemaal of laat je die allemaal afdrukken? En Yani ik denk ook dat het een ventje is.  Inderdaad jammer van de parels.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Hoi Lin,

Ik brand elke maand een backup van de nieuwe foto's!! Daarnaast bewaar ik ze in mappen op datum op de pc en op mijn fotoviewer van Epson.
Ik zet de leukste op photobucket en kan dan de link geven aan mensen die er belangstelling voor hebben.
(En gebruik photobucket linken om de foto's  hier te plaatsen.)

Ik print er af en toe wel eens eentje uit.

Ja die Yani!! Maar dan wordt he een kleine Nezuni. Ook leuk!!

Groetjes, Gerda

hippysuus

Hoi Gerda,

Het is een mooi americaantje he? Volgens mij heb jij ook een geparelde lutino? Ik ben erg benieuwd hoe de kleine eruit gaat zien als ze helemaal in de veren zit en ik verheug me er geweldig op om hem/haar straks heel lang bij me te hebben en elke dag van te genieten.

Ik vind het ook super om naar Riny te gaan, ik wil al heel lang maar ben een onzettende ezel als het erom gaat om nieuwe mensen te leren kennen...niet altijd handig met mijn werk ::) maar ik vind dat de dagen ervoor en de eerste 5 minuten altijd zo eng dat ik liefst ter plekke op de maan zou zitten :-[

Zal ook wel nooit over gaan  ;D

Groetjes,
Suus

Gerda

Hoi Suus,

Nee, ik heb geen geparelde lutino. Een tijdje geleden kwam er wel eentje in mijn dagboek buurten, maar dat is mooie Nina van Sanna  ;D ;D
Ik heb twee wildkleurtjes en een 'Grisha' = witmasker gepareld!! En twee ondeugende grasjes!!!

Joh, je moet helemaal niet nerveus zijn om naar Riny te gaan!! Geniet maar lekker!!!

Liefs, Gerda

hippysuus

Ja, gevonden...ze stond een paar pagina's terug :D goh, dat ik ook zo'n mooi valkje heb straks :-*

En je Grisha is nog steeds verschrikkelijk mooi...het is inderdaad inmiddels een begrip geworden, een "Grisha" hebben ;D

Mariska

Citaat van: hippysuus op 17 mei 2006, 20:07:06

Ik vind het ook super om naar Riny te gaan, ik wil al heel lang maar ben een onzettende ezel als het erom gaat om nieuwe mensen te leren kennen...niet altijd handig met mijn werk ::) maar ik vind dat de dagen ervoor en de eerste 5 minuten altijd zo eng dat ik liefst ter plekke op de maan zou zitten :-[

Zal ook wel nooit over gaan ;D

Groetjes,
Suus



Heel herkenbaar en nog vervelend ook.
Ook al zijn het mensen die ik heel graag wil ontmoeten.
Die eerste 5 minuten op de maan willen zitten vind ik een grappige omschrijving ;D
Die hou ik erin.


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Citaat van: hippysuus op 17 mei 2006, 20:07:06

maar ik vind dat de dagen ervoor en de eerste 5 minuten altijd zo eng dat ik liefst ter plekke op de maan zou zitten :-[


Hoy Suus
Daar heb ik een prachtige oplossing voor.

Ik ken een cafe en weet je hoe die heet?
''De volle maan'' gaan we daar toch zitten ;D ;D
Groetjes Riny :D.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.