29 maart 2024, 02:14:58

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda


Grisha en Nezumi blijven doorgaan met wipwappen en leggen (ja Grisha dan  :P) tot er eens jonkies uit de eieren komen. Helaas voor ze heb ik vandaag het eerste eitje van de derde ronde vervangen door een neppert!!
Maandag wordt Grisha 1 jaar, en dan is ze 'meerderjarig', dan mag ze van mij in het volgend binnenbroedseizoen een nestje met Nezumi!!
Het Americaanse blok is weer tot alle tevredenheid ingenomen. Ze hebben op hun zoektoch door het hele huis niets beters gevonden (of werden er niet toegelaten  ;))

Groetjes, Gerda


Agnes

Citaat van: Gerda op  7 april 2006, 13:02:29

Grisha en Nezumi blijven doorgaan met wipwappen en leggen (ja Grisha dan :P) tot er eens jonkies uit de eieren komen.

Groetjes, Gerda




Hoi Gerda,

Ik heb er hier ook zo een ;)
Pucky is aan de 4e ronde begonnen.
Het is dat Paco niet meehelpt, anders ging ik op zoek naar een adoptie-eitje ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Lin

7 april 2006, 13:52:55 #2522 Last Edit: 7 april 2006, 14:17:11 by Gerda
Oh jeetje nou dat leggen heeft ze misschien wel van moeders. Jammer dat ik je dit keer niet kan helpen. Misschien ooit er eens weer als er teveel eitjes zijn dan onder Kaioy en Kashira als die goede ouders blijken te zijn.

Is maandag Grisha al 1 jaar??


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Hey Gerda,

waarom laat je het haar niet proberen? Zo te lezen zijn ze het niet met je eens om een jaar te moeten wachten ;D

Lin

Gerda wil eerst meer ervaring opdoen bij riny heb ik begrepen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy Gerda
Eigenlijk geef ik Rianne wel een beetje gelijk.
Mijn allereerste handopfokje (vanaf dag 1) werd vader daags voor zijn eerste verjaardag.
Als je Grisha en Nezumi nu de kans geeft,is Grisha zo wie zo al bijna 13 maanden voor ze geboren worden.
Maar tegelijkertijd bedenk ik me,dat het heel gevaarlijk is wat ik hier zit te typen.
Want komt zo onze vakantie niet in groot gevaar?
Liefs Riny :D

Lin

ik had het er ook al met gerda over. Ik zelf had het al gedaan. Maar ja als je een paar dagen kan meelopen bij een grote kwekerij en ervaring opdoen met handopfok dan kan je natuurlijk beter daarop wachten.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

het is natuurlijk ook niet zeker, of ze zullen stoppen na een nestje. Nezumi is natuurlijk al een hele tijd vrijgezel geweest ;D

Mariska

Hoi Gerda,

Gefeliciteerd met weer een ei ;D

Persoonlijk had ik ze ook laten gaan ;)
Maar die keus is natuurlijk aan jou.

Als je nog steeds kunt wachten vind ik dat wel heel knap hoor.
Ik zou dat echt niet kunnen ::) ;D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gerda

Ik heb wel even met de gedachte gespeeld, maar ik ben half mei ook nog een heel lang weekend in Frankrijk. En als ik mijn eerste nestje meemaak, wil ik wel alles meemaken.
En bovendien niet Ronald met de hele zorg opzadelen.

Dus dat is mijn beweegreden om het nu nog niet te doen.
En een vierde ronde vind ik te vermoeiend voor Grisha!!

En ja, ze hoeven het ook niet met alles eens te zijn  ;)
Het is goed als er wat te wensen overblijft!! :D

Groetjes, Gerda

Riny

7 april 2006, 15:05:26 #2530 Last Edit: 7 april 2006, 15:18:13 by Riny
Goed gesproken,wij krijgen ook niet altijd onze zin.
Dan kan ik rustig verder gaan met plannen maken.
Liefs Riny :-*

Gerda

Ik kreeg van Lin een schattig filmpje van het tweetal tussen de ooms en tantes!!

Ayla walst wel een beetje over de kleintjes heen, zielig!!!
Klik maar op de foto!!




Groetjes, Gerda

Gerda

De arme Spikey moet het wel steeds bezuren als hij maar in het zicht van Nezumi komt!! Gelukkig zit hij altijd bij Ronald en zitten de lovebirds het grootste deel van de dag in de voorkamer.
Maar Ronald is even een paar uurtjes weg en ik had Spikey op mijn schouder achter de pc in de voorkamer. N&G zaten beiden in het blok. Maar opeens stak Nezumi zijn koppie uit het blok en vloog gillend op hem af en joeg hem weg.

Hij lijkt steeds feller te worden!!
Maar gelukkig krijgen ze allebei op hun manier aandacht en kunnen we ze een beetje uit elkaar houden.
Als ze om en om broeden, en Nezumi is er uit en Grisha zit in het blok, dan is Nezumi vrij rustig. Hij zit dan ook af en toe in de slaap/werkkamer bij Ronald, Spikey en de grasjes. Dan is hij rustig!!
Maar als Spikey hier de kamer binnenkomt  :-\
En die laat zich ook gewoon wegjagen door het kleine driftige ventje!!

Dus ik ga nu Spikey even wat aandacht geven!!  :)

Groetjes, Gerda

Riny

Hoy Gerda
Je mag hier ook nog scheidsrechter komen spelen.
Onze Hay en Jet hebben een ei.
Nu mogen de zwanen niet meer aan die kant van de vijver komen.
Het is gewoon zielig,ik denk dat ik Jan maar vraag om H&J te verplaatsen.
Gaan die stommerikken ook nog 1 meter van het zwanennest af zitten.
Zo krijgen we nooit jonge zwaantjes.
Groetjes Riny :D

Gerda

Och die H en J, ik heb wel een zwak voor ze hoor!!

Maar om de kans op zwanenjonkies te verstoren, dat gaat te ver!!

Liefs, Gerda