2 mei 2024, 15:20:11

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Gerda,

Geef je dinsdag mijn albinootje heel veel knuffeltjes en  :-* :-*

En neem je je toverstokje mee om boven de eitjes van Ayla en Tiamo een wens te doen??

Jij weet wel wat je moet wensen.  ;) (allereerst natuurlijk dat ze allemaal gezond zijn)

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy Gerda
Neem je wel niet al je vrije dagen op?
We hebben ook nog wat nodig voor onze retraite.
En tussendoor mag je hier ook
Want jij bent veel sneller als ik ,als ik het zo bekijk.
Groetjes Riny :D

Lin

wat schattig die badderfotos! maken ze ook lieve geluidjes? Tiamo gaat dan helemaal tekeer als Ayla zich baddert.

ik heb nu fotos in mijn dagboek staan van mijn twee bezoekjes afgelopen weekend. Ik vind hetw eer een eer dat er een eitje mij kant opkomt. Oh ja heb jij misschien fotorol doosjes over?  ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Hoi Lin,

Fotorolletjes  :o :o :o
Ik was al bijna vergeten wat dat zijn.
Maar misschien heb ik nog wel een busje liggen. Je bedoelt gewoon zo'n zwart plastic busje met dekseltje?? Ik zal wel even zoeken!!

G

Lin

Of kan je die ook kopen bij een fotozaak? Ik wil nl de eierdopjes bewaren maar heb geen luchtdicht doosje.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

• SH0RTY •

Lieve Gerda!

Jeeeeej een eitje!
Ik ben heeeel erg benieuwd wat er uit dat eitje zal kruipen!

Ik had je al een IM gestuurd dat ons Bobje saampjes met Lady ook al een eitje heeft!
Sinds gisteren! Ik was toevallig op bezoek bij ze toen Lady ineens kwijt was en Bob door de opening van het blok een mooi liedje naar binnen floot. Toen ik de 1e keer in het blok keek was er nog niets, maar na een half uurtje boswandeling, keek ik weer en daar zat een wiegende lady een eitje te beschermen in het blok!

Ik ben erg benieuwd of ik zo vroeg al oma mag worden :D
Want Bob en Lady kezen wat af, maar het is maar de vraag of dat ooit goed is gegaan.. (achterstevoren akties enzo..)  :-X

Ik had anders nog wel van die iniminie bekertjes voor eischaaltjes..

Veel plezier bij Lin!

Liefs,
Roxanne



Kirsten

Hoi Gerda,

Wat een heerlijke kroelfoto's vind ik weer hier.
Wat is liefde toch mooi :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Grisha en Nezumi zitten met z'n tweetjes op 1 eitje  :)
Nou ja, Nezumi zit op het eitje en Grisha zit er naast. Ze spelen pitbull als ik het klepje van het blok optil. Maar het is alleen maar dreigen, er zijn schijnaanvallen en veel geblaas, maar ik kan beiden zo opzij schuiven. Ze kijken dan allebei zo lief omhoog!!
Ze spelen het spel heel goed en een vreemde zou echt bang van ze worden (en waarschijnlijk zal er dan ook wel gehakt worden  :D)

Ik vond de foto waar Nezumi naar de badderende Grisha keek erg mooi van kleur, en Nezumi zat zo doddig te kijken. Daarom nog maar even een uitsnede. Het is grappig, het lijkt net of hij helemaal uitgesneden is en op de achtergrond geplakt, maar hij is niet bewerkt. Eindelijk toch met flits een mooie volle kleur!!



Leuk Roxanne dat je misschien ook wel oma'tje wordt. Hopelijk hebben ze goed gemikt, want zoals jij het beschrijft lijkt er meer in haar oor terecht gekomen te zijn dan ...  :-X :-X
Zo lief als ze opeens gaan zingen, net of ze voor het 'jarige eitje' zingen!!

Hoi Kirsten,
Het is zo geweldig om te zien hoe ze met elkaar omgaan. Daar had ik Grisha ook voor genomen, om een echt maatje voor Nezumi te zijn en dat is gelukkig ook uitgekomen.
Grisha komt nog regelmatig naar me toe voor een kroeltje, maar verder dring ik niet aan en laat ze met z'n tweetjes lekker hun gaan gaan!!

Liefs, Gerda

• SH0RTY •




Tara

Hoi Gerda,

wat een mooie foto!
Ik ben benieuwd naar het nestje van Nezumi en Grisha :D

Ik zal het volgen ;)
Mijn best doen toch ;)


Gerda


moonwitch (diana)

Hoi Gerda

Al reageer ik niert vaak toch bekijk ik je dagboek en net als riny al zei, wat een mooie scherpe foto. Ook dat je hem zo mooi scherp heb weten te houden hier.
Ook het kopje van je valkje is heel lief.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Gerda

In het groot is hij nog mooier, Diana. Je moet altijd aan kwaliteit inboeten met verkleinen.
Bedankt voor het compliment. Ik kan met mijn nieuwe kamera beter mijn flits reguleren, waardoor ik niet zulke 'harde' foto's krijg. Deze foto was genomen met slecht licht. Dus ik was heel blij dat het was gelukt op deze manier!!

Als je op deze link klikt, zie je de foto op iets groter formaat!!

http://photobucket.com/albums/b36/Gerda_Tw/?action=view&current=NezumiLarge.jpg

Groetjes, Gerda
(en nu ga ik echt naar bed!!!  :D)

Rianne

Lieve foto, hij kijkt zo vertederend! :) Ik zal je van de week ook wel tegenkomen denk ik ;D