29 april 2024, 01:09:49

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

• SH0RTY •

Lieve Gerda, en Gerda-fans,

Ik gooi hier het verhaal uit mijn boekje ook wel even neer!

[color=CC33FF]

Zaterdag ochtend zou ik Gerda van het station halen, maar ik heb een slechte relatie met de stadsbussen van Zwolle.
Alsof Peter het voorspeld had, zei hij vrijdagavond nog; Als je de bus mist, dan moet je maar bellen..
(Vrijdagavond toen ik bij hun was heb ik nog even een zacht kusje aan Delano gegeven van jou, Riny! Op zijn neusje!)

Dus.. Peter gebeld en samen Gerda opgehaald van station. Gerda had de hele Albert Heijn meegnomen voor mij.
Ik heb nog nooit zoveel eten in 1 keer in huis gehad.
ALLEMAAL LEKKELS!

Thuisgekomen heeft ze kennis gemaakt met de Clique en heb ik mijn kado aan haar maar meteen gegeven.
Zo staat ie al bij haar thuis:


Daarna dus de AH maar uitgepakt  :o Ik kan het eerste half jaar weer overleven ;D
Na uitgebreid tussen de clique te hebben gestaan gingen we maar naar de vogelbeurs.
Wij hadden een soort schatkaart van Peter bij ons, dus de IJsselhallen waren snel gevonden :P

Eerst maar snel doorwandelen naar de hamburgers, en toen nog even een ijsje. Dat waren zeg maar wel de hoogte punten. De beurs viel ons best tegen. Het was een enorme rookhol en we hebben veel zieke vogeltjes gezien. Schurft bij grasjes vooral en een albino die tussen 5 andere lag dood te gaan. Na ons trosgierst, sepia en eivoer inkopen zijn we maar snel gevlucht.

Omdat we eigenlijk (lees: ik) heel erg benauwd was geworden van het rookhol, gingen we maar met de bus weer naar huis. Gelukkig kwam er nu wel ooit een bus, dus lekker warm naar huis.
Thuisgekomen lekker een kopje thee en eivoercocktail gebouwd voor de valkjes en toen naar Peter, Lique en Delano.

Toen Peter en ik naar Mr. Wok gingen om ons maaltijd te halen, kreeg Gerda Delano op schoot en Lique heeft toen wat plaatjes geschoten, waaronder deze:




Toen hebben we heeeeeeeeerlijk gegeten. Ik had er gewoon buikpijn van! Chinezen kunnen dat erg goed, dat wokken!

Na een ontzettend leuke avond, weer naar huis gewandeld.
Toen nog even lekker bijkomen en bijpraten, toen een dikke knuffel en Gerda in de hondenmand (ik heb een groot rond bed) en ik op de bank.
's Ochtends gewekt door de valkjes en na het douchen was ik Gerda kwijt, maar die had besloten boom te zijn in de vogelkamer. Al de 7 valkjes die het prachtig vinden om op je te zitten, zaten ook op haar en vooral haar kapsel vonden ze erg interessant!
Ik had toen nog geen toestel bij me, dus weinig foto's gemaakt. Maar ze heeft heerlijk geknuffeld met Khayal en Platina. Platina zat op een gegeven moment in een zakje van haar trui. Vond ze wel best denk ik..  ::)

Knuffelen met Khayal;


Lemon ziet dit nestje wel zitten :P


Met de Clique (de bangeriken van de Clique, zaten op de andere kooi)


Na een relaxed ochtendje en heerlijk choco-ontbijt, (gesponsord door de melk van Peter en Lique)  :-X, zijn we op de bus gestapt (nadat we de 1e gemist hadden.. censuur-bus)
We hebben toen heel charmant op het bankje bij de bushalte gezeten met de handdoek van Gerda onder onze kont. Waarom maken ze bushokbankjes van metaal, weet je hoe koud dat is!?

Toen op station een bakkie friet gehaald en toen in de trein naar Amsterdam. In Amsterdam met de tram en ik bedacht me dat het overal dood is, behalve in Amsterdam, op zondag dan. WAT EEN DRUKTEEEEEEEE!!
Toen we bij Gerda thuis aankwamen, al onze moed verzameld om 321793232 trappen op te gaan naar boven. De lift was kapoet  ;D
Bijna tussen etage 3 en 4 een picknic gehouden.

Binnen, met Ronald bijgepraat, vogeltjes gegroet, toen lekker zitten met onze Cola en uit het raam gekeken naar alle vogels daar.. Duifjes, koolmeesjes, bonte spechtjes, meeuwen, kraaien en natuurlijk de halsband parkieten..


Vliegende Grisha (ik zie net dat je in Gerda's dagboek ook nog foto's kan zien, die ik deze zondag heb gemaakt) ;


Nezumi in de opening van het blok :)


Grisha, op Riny creatie, voor het raam :)


Toen kwam Grisha lekker gezellig op mijn hoofd zitten en van de reflexie van het kastdeurtje heb ik een foto gemaakt..


Toen ik en Gerda hadden besloten een film te gaan kijken ( ERG LEUK! Gerda, vermeld je titel hier nog even? Het was iets met, eat.. men.. women..? ofzo? Klinkt een beetje horror, dus dat zal het wel niet zijn! ;D ) gingen Grisha en Nezumi zo schattig doen, daar moesten foto's van gemaakt worden!

Grisha geniet ontzettend van al het gekroel van haar partner Nezumi :-*


Ook nog even voor het blok  :-*


Toen even heel beheersd en vooral heeeeeeeel stilletjes, kezen voor de spiegel..  ::)


En nadat Nezumi even tijd voor zichzelf nodig had na het kezen, weer naar Grisha om haar hartstochtelijk te knuffelen :)


:-*


Toen waren de foto's op, want waar de grasjes op staan doen de grasjes geen goed.  :-X
Jammer genoeg, want ze zijn zoooooo skattig!
Ook Spike staat niet op de foto, die had het veel te druk met Ronald. Als Ronald met ons praatte, werd hij zo jaloers! Dat was super schattig!

Na de film zijn we naar de Turk gegaan. Samen met Ronald. Het was heerlijk, gezellig, geweldig, alles wat ik van een avondje Amsterdam verwachtte. Heerlijk gegeten, Kus Basi (?) Schapenvlees met rijst en allemaal lekkers! Wijntje en een prachtige sfeer..!
Als toetje, ijs met slagroom en baklava.. Heerlijk heerlijk heeeeeerlijk!

Ik kon er de hele nacht nog wel zitten met deze lieve mensen.

Helaas, moest ik uiteindelijk weer terug naar huis.
Ronald bracht ons naar de tram en Gerda mij weer naar de trein.

Ik had een boek mee om te lezen in de trein, maar ik heb eigenlijk gewoon zitten nagenieten in de trein. Het was een ongelovelijk gezellig weekend, Gerda, ontzettend bedankt, maar ook Ronald en natuurlijk Lique en Peter!
Alles voor jullie gezelligheid en gastvrijheid!

[/color]

Het spijt me van het lange verhaal, maar het kon niet anders! :P

Liefs,
Roxanne







Caroline

Hoi Gerda en Roxanne natuurlijk ook,

Jullie hebben een heerlijk weekend gehad dat straalt er vanaf.
Je hebt een fantastisch kado gekregen, Gerda, echt erg mooi en jullie hebben mooie foto's gemaakt.
Uiteraard werd er weer gekeest voor de spiegel, ben benieuwd waar dit keer de eitjes liggen, in de kast of in het blok.

Liefs Caroline

PS. was het derde eitje van de eerste ronde ook niks meer geworden??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Citaat van: Gerda op 20 februari 2006, 15:14:07


Grisha bij het blok


HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


Is daar iemand??!!??!!??!!??!!


HAHHAHAHAHAHAHAHA ik heb erg zitten lachen om je commentaar bij deze foto's! ;D ;D

Mandy

Citaat van: Rianne op 20 februari 2006, 16:47:19
HAHHAHAHAHAHAHAHA ik heb erg zitten lachen om je commentaar bij deze foto's! ;D ;D

Hihi ik ook! ;D

De andere foto's zijn ook heel leuk en mooi! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

bobbie

Hoi Gerda,

Wat een schitterend kado heb je gekregen van Roxanne. Prachtig!!!!!!!! :o

En wat worden wij verwend met heerlijke foto's. Leuk leuk leuk, zo hebben wij ook een beetje een weekeindje uit. ;D

Groetjes, Nel :)

Riny

           

HEERLIJK GENIETEN[/color][/b]

Gerda

Och Riny,

Het is zo'n schattig jongetje!!

Liefs, G

Gerda

Ik stuur deze wel in voor de captiongame!!



G

Rianne

Citaat van: Gerda op 20 februari 2006, 19:49:50
Ik stuur deze wel in voor de captiongame!!



G


Ik weet al een leuke:

WIIILMAAAAAAAAA!!!!!

Sanna

Hai Gerda,

Wat een heerlijke foto's weer zeg!! Dat wordt wel weer wat, die Grisha en Nezumi ;), ik denk niet dat je lang hoeft te wachten op eitjes ::). Laat je ze nu wel zelf broeden?

Fijn dat jullie zo'n heerlijk weekend hebben gehad. Zo te horen heeft Rox ontzettend genoten, die tintelt nu nog na ;D ;D. Prachtig kado ook, dat is echt mooi in elkaar geknutseld :o. Ben er helemaal stil van...

Groetjes, Sanna

Kirsten

Hoi Gerda,

Wat een prachtige foto's vind ik weer in je dagboek,. wauw in één woord.
Jammer dat jullie de beurs vonden tegenvallen,. Ik en Bianca zijn heel vroeg gegaan en toen viel het rokershol eigenlijk nog wel erg mee,. Jullie hebben gelijk het zou verboden moeten worden. Ik rook zelf niet en ook bij mij in huis mag niet gerookt worden,. Ik heb een dochtertje en teveel dieren ervoor.

Roxanne je kado is prachtig,. ik denk dat Gerda er supertrots op is, en terecht!.
Jullie hebben ook heerlijk genoten bij Lique en Peter en hun droomventje
Kortom een top weekend als ik het zo lees

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

gonnie

Hoi gerda
Dat is lang geleden dat ik hier was , wat een prachtige foto`s weer geweldig ik heb erg genoten van het verhaal en de foto`s , jammer dat de beurs tegen viel , de laatste keer dat ik naar een beurs ging viel me ook al op dat er zoveel zieke lijkende vogels bij zitten , en ook veel vogels te koop die er niet mooi bij zitten.
Groetjes Gonnie




es

:-* :-* :-* super foto's Gerda,
Heb echt zitten lachen met het commentaar bij de foto's, zeker met die ene waar je bij had geschreven haaaaaaalllllooooo schitterend gewoon.
Groetjes Esther

Carin

Hoi Gerda,

even bijgelezen in je dagboek.. Wat een schitterend schilderij heb je gekregen.. Ik vind Yesil er zo mooi opstaan, net een fotomodel!

Hattem is echt een leuk stadje.. Welke vogelbeurs ben je geweest?

Groetjes Carin

Gerda

Citaat van: Caroline op 20 februari 2006, 16:14:02
Hoi Gerda en Roxanne natuurlijk ook,

Jullie hebben een heerlijk weekend gehad dat straalt er vanaf.
Je hebt een fantastisch kado gekregen, Gerda, echt erg mooi en jullie hebben mooie foto's gemaakt.
Uiteraard werd er weer gekeest voor de spiegel, ben benieuwd waar dit keer de eitjes liggen, in de kast of in het blok.

Liefs Caroline

PS. was het derde eitje van de eerste ronde ook niks meer geworden??


Hoi Caroline,

Ze hebben van mij een blok gekregen. Het is nu een kwartslag gedraaid, zodat ze er vanuit de kooi in kunnen. En dat zijn ze nog een beetje aan het verkennen!!!
Maar ik hoop dat ze eitjes dit keer in het blok legt.

Het derde eitje is helaas niets geworden.

Liefs, Gerda