29 april 2024, 03:46:43

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Rianne

Wow, je katten staan er weer mooi op Gerda, echt prachtig!!! :)

Gerda

Citaat van: Riny op  3 januari 2006, 17:17:52


Hoy Gerda
heb jij jou beloofde ring liever zo of 2 onder elkaar?
Groetjes Riny :-*


Hoi Riny,

Het liefst zoals op de foto. Dan kan ik hem ook in de kooi hangen.
Heel lief dat je hem alvast voor me wilt maken!!!! Ik kan ook nog wat van dat dunne spul van de boom afslopen en op de bodem gooien. Dan hebben ze uren knaagplezier!!

Liefs, Gerda

~Natas~

Hai Gerda,

Wauw zeg wat een mooie foto zeg.
Das er echt 1tje om in te lijsten als poster.
echt geweldig man  :-*
Dit moest ik ff kwijt

Natas

Gerda

Citaat van: ~Natas~ op  3 januari 2006, 21:50:08
Hai Gerda,

Wauw zeg wat een mooie foto zeg.
Das er echt 1tje om in te lijsten als poster.
echt geweldig man  :-*
Dit moest ik ff kwijt

Natas


:D :D
Dank je!!!

G

Gerda

Hallo lieve forumvrienden,

Misschien hebben jullie gemerkt dat ik iets minder op het forum was. Had nameljik weer buikpijn, vandaag een doktersbezoek en ja, weer een fikse blaasontsteking. Dus even weer een kuurtje AB. Ik ben heel blij dat het nu gebeurt en niet over anderhalve week!!!!

Dus misschien ben ik er iets minder de komende dagen, want paracetamol helpt niet voldoende om de pijn tegen te gaan.
Gelukkig maar een kort weekje werken (3 dagen wo-do-vrij), het weekend dienst, maar ik hoop dat ze me een beetje met rust laten. Dan moet het wel weer over zijn.

Dus het weekend ben ik er weer en tussendoor wat minder!!

Liefs, Gerda

Riny

                   
               
Hoy Gerda
Wat vervelend voor je.
Maar als je niet kunt over 1,5 week doen we het over zo snel als maar mogelijk is.
Mag ik vragen hoe groot jij graag de diameter hebt van de ringen ?
Ik weet nl niet wat jij voor een kooi hebt.
Ik was eigenlijk van plan om je ringen morgen te maken want ik heb de takken al thuis.
Liefs Riny :-*

Gerda

3 januari 2006, 22:19:36 #1671 Last Edit: 3 januari 2006, 22:25:54 by Gerda
Hoi Riny,

Ik ben vast over een weekje weer de oude hoor!!!!

De ringen mogen een diameter hebben van 15 tot 20 cm ongeveer!!


O ja, nog een vraagje. Nezumi is sinds een paar dagen erg terretoriaal. Niet tegenover ons, maar wel tegenover Spikey. Ze zitten normaal voor de nacht met zijn drietjes bij elkaar. Maar Nezumi bleef achter Spikey aanjagen.
Nu heb ik nog een kooi over en heb deze van zolder gehaald en snel even ingericht. Omdat deze kooi kleiner is, zit Spikey in die kooi.
Deze kooi staat tegen de slaapkooi van de andere twee aan.

Heb ik hier goed aan gedaan denken jullie??

We zitten er best wel mee!!! Vooral Ronald, want Spikey is zijn maatje!!!

Groetjes, Gerda

Riny

Hoy Gerda
Zou je dan niet beter het valkje wat het vervelende gedrag vertoond apart zetten.
Die verdiend eigenlijk meer ''straf''.
Anders zou ik eens even aan zien hoe Spikey zich er zelf bij voelt,maakt die een zielige indruk?
En morgenavond zijn je ringen klaar.
Groetjes Riny :-*

Gerda

Hoi RIny,

Spikey zit heel rustig op zijn gemak. Dit is hun oude kooi.
Ik wil Nezumi en Grisha bij elkaar laten, anders gaan de klimmen en naar elkaar roepen. En de kooien verschillen best van maat.
Spikey lijkt best ontspannen nu. Hij heeft wat extra voer en trosgierst gekregen, zodat hij het niet als straf ziet. Hij ging meteen ziten eten en zi nu op een hoge stok een beetje te knarsen (gelukkig!!)

Doe maar rustig aan met de ringen hoor!!!

Liefs, Gerda

(PS, ik weet al wat ik voor je mee ga nemen  :D :D)

Riny

Citaat van: Gerda op  3 januari 2006, 22:35:27

(PS, ik weet al wat ik voor je mee ga nemen :D :D)


Hoy Gerda
Ben jij niet bang als jij wat voor me meebrengt dat ik de chauffeur binnen laat en jou buiten laat staan??
Groetjes Riny ;D ;D ;D ;D

Gerda

Nee hoor,

Want je wilt dat ik foto's maak en je vindt me te gezellig om buiten te laten staan!!!!
En dan begin ik gewoon met fotograferen van de 'buitenboel'  :D

En bovendien, het is maar een kleinigheid!!!

Liefs, Gerda

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Hoi Gerda,

wat vreemd dat je valkjes zich nu anders gaan gedragen tegenover elkaar. Ik hoop wel dat het weer over gaat want leuk is het natuurlijk niet.

Blaasontsteking is erg vervelend, heb het zelf ook gehad. Hoop dat het gauw weer over gaat! Neem een lekker bakkie thee en doe rustig aan ;)

bobbie

Hoi Gerda,

Ik vind het gedrag van Nezumi helemaal niet raar en je heb precies goed gehandeld. Je hebt bereikt wat je wilde: Nezumi is voor Grisha gevallen. Dit is echt hormonaal gedrag, ik herken het (niet van Herman hoor ::) :P).

Ik denk dat Spikey zich ook lekkerder voelt zo. Lekker ouderwets in zijn eigen huisje, apart. Zo'n typetje lijkt het me als ik terug denk aan alles wat ik over hem heb gelezen.

Ik kan er naast zitten maar dan hoor je dat vanzelf wel van anderen.

Balen dat je weer blaasontsteking hebt joh :-\. Je hebt het de afgelopen tijd ook veel te druk gehad, met stress. Dan loopt volgens mij je weerstand flink terug.

Probeer lekker rustig aan te doen, je hebt in ieder geval een leuk vooruitzicht: logeerpartijtje bij Riny.

Het beste met je.

Nel :)

• SH0RTY •

Hallo lieve Gerda,

Nezumi is gewoon heeeeeeel erg verliefd op Grisha denk ik,
net zoals Nel ook al denkt.
Hij wil Grisha helemaal voor zichzelf. Is hij ook jaloers als jij Grisha  knuffelt, bijvoorbeeld?

Ik hoop ook voor Spikey dat het snel over is. En voor Ronald natuurlijk! ;)

En wat vervelend weer zeg, blaasontsteking.. Oef, ik weet nog hoe dat is en dat is echt geen pretje! Ik krijg er al een moeilijk gezicht van als ik er aan denk!

Ik wens je heel veel beterschap toe, word maar helemaal beter voor je Riny-dag!

Liefs,
Roxanne