29 april 2024, 00:14:57

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

es

Hoi Gerda.
Wat een onwijs mooie en leuke foto's zeg heb zitten genieten, ze zijn ook zo mooi helder  :-*, dat krijg ik echt niet voor elkaar.
Leuk huisje heb je zeg en gelukkig maar voor jou dat er een lift in zit, phoe moet er niet aan denken om zo te slepen met de boodschappen, ik zou ze dan lekker laten bezorgen hihihihhi
Gr.Es

Bij ons geen vlokje sneeuw hoor  :-\ jammer maar je weet niet wat nog is kan nog komen ;)

Mariska

Hoi Gerda,

Wat een leuke foto's en wat een mooi uitzicht vanuit je huis :D
Waar kijk jij dan op ???
Het lijkt wel een park maar kan het niet voor de geest halen.

Ik hoop voor je dat je nieuwe camera er heeeel snel is ;)
En dat je er heel veel plezier van hebt!!

En Jan is dus weg en het word een vrouwenonderelkaarweekendje ;D ;D ;D
Wat heerlijk voor jullie ;)
We verwachten natuurlijk wel uitgebreid verslag met foto's, maar niet van Riny hoor :D ;)

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

~Natas~

Hai Gerda,

Wauw zeg wat een schitterende foto's heb je weer geplaatst zeg.
Heerlijk dat Grisha het badderen zo lekker vind, hoezo een statige dame  ;D
Hopelijk heb je een beetje fijne kerstdagen gehad, en heb je je een beetje vermaakt.
Wauw zeg das lekker mooi wit, hier is bijna niks gevallen hoor,
Het was alleen verschrikkelijk koud BRRRRRR vandaag.
Oh ja ken je al overweg met je nieuwe camera ;)

Valkengroetjes,

Joepie & Jesse

• SH0RTY •

Lieve Gerda,

Whoeeehoeeee foto's!
Ik geniet altijd zo van je foto's, ze zijn weer prachtig.
Ik krijg helemaal Gerda-heimwee als ik je buurtje zie :P

:-*
Liefs,
Roxanne



Caroline

Hoi Gerda,

Leuke foto's van de geboorte stad van mijn vader.  ;)

En jouw woonplaats natuurlijk.

Liefs van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lin

Hey Gerda,

Ik moest natuurlijk weer even bijlezen hier. Was al een week niet geweest!  :o Maar heerlijke fotos weer.nu je zo mooie camera hebt, worden ze dan nog mooier. Of kan dat niet? En ja net zoals de meeste is mijn favoriet natuurlijk ook grisha in bad. Wat ziet ze er mooi uit! Echt heel glad, heel mooi. De moeder ziet er iets minder uit helaas. die is nu zo druk aan het broeden. Ik neem vanmiddag de fotos van mijn eerste nest, grisha en fladder van Paul mee. die ga ik dan mooi boven de kooien hangen.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lin

Citaat van: Caroline op 28 december 2005, 12:08:25
En van je tweede nest??  ??? ::) :P


Heb ik niet.. :'( Moet ik zelf maar even wat uitprinten.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

• SH0RTY •

Lieve Gerda,

Dankje voor je kerstkaart!
Ik kreeg hem vandaag in de bus..!

Had je die van mij gekregen?

Liefs,
Roxanne



hippysuus

Hoi Gerda, ik snap nu wat je bedoeld met de badderfoto en de natte buik :D

Billy gaat ook nooit met de vleugels uit elkaar moeilijk zitten doen hoor..die loopt gewoon wat heen en weer in haar zwembadje tot ze nat genoeg is, ze combineert het meteen met drinken ;D ;D Van douchen houdt ze helemaal niet, daar is Ozzy weer dik fan van. Op de foto's zit hij wel in het badje maar dat is meestal alleen ff dippen en wegwezen.

Tommy moet van allebei helemaal niets hebben helaas dus ik ontzie haar zoveel mogelijk maar af en toe moet ze er toch aan geloven ;D

Ik ben heel benieuwd naar jouw resultaten en je bevindingen over de digitale spiegelreflex camera. Ik moet nog altijd een keer een nieuwe kopen, 5 jaar geleden was de mijne wel een topmodel (je kunt er ook mee scripten) maar inmiddels is deze wel flink verouderd. Hij vreet batterijen en de sluitertijd is nog heel traag...vaak zijn de valkjes al weer weg voor ik klik heb gehoord..sugt :-\ dus ik fotografeer vaak niks ::)

Als ik weer een nieuwe koop moet het ook een topmodel zijn waar ik lekker lang mee vooruit kan en ik heb ook zitten denken of een digitale spiegelreflex iets zou zijn dus ik lees het graag terug hier :D

Groetjes,
Suus

Gerda

Morgen nog een dagje werken en dan vier dagen vrij!!!!!
Dan ga ik iedereen beantwoorden en de dagboeken weer langs.
Ik hoop dat Riny snel weer virusvrij en onder ons is, want ik mis haar wel hoor!!!

En dan nu:

tada tadaaaaaaaaaaaaaa

Mijn nieuwe kamera is er!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus ik ga weer even spelen!!!!!!

G

Ankie

Hoi Gerda

Leuke foto's van je valkjes en je grasje !
Onze grasjes worden steeds tammer sinds ze samen met Zazou en Nala door de kamer vliegen en ze staan nu ook naast elkaar en af en toe gaat er een van de grasjes even op bezoek bij de valkjes ,Zazou vindt het maar niks en is dan gelijk de kooi uit  ;D.
Grappig die foto's van de Plantage Middenlaan...is redelijk bekent terrein voor mij ! Maar leuk om het eens in de sneeuw te zien ,want normaal zie ik het alleen in de zomer  :D.

Ben heel benieuwd hoe je nieuwe camera bevalt !!!

Groet van Ankie

• SH0RTY •

[color=9966FF]JEEEEEEEEJ!!![/b][/color][/size]

Een nieuwe cameraaaa!!
Whoehoeeeee, ik ben heel blij voor je!
Want het is ook zoooo'n stoere!
(ook vervelend hè, dat multi-klinkeren van mij)

Ik ben zooo benieuwd naar je nieuwe-camera-foto's!

SNEL SNEL SNEL MORGEN VOORBIJ!!

Liefs,
Roxanne :-*




Roosje

Joepie! Een nieuwe camera! En dan nog een paar daagjes vrij, dat is wel weer even lekker voor je. En uiteraard kan je dan heel veel foto's voor ons maken met je nieuwe camera :D

♪ Marlies

Hoi Gerda, ;D

Jij en je man ook een hele fijne jaarwisseling toe gewenst. ;D



Groetjes en veel plezier met je nieuwe speeltje,( we zien de resultaten wel verschijnen)
Marlies ;D