17 mei 2024, 00:53:10

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi allemaal,

Met mijn lichamelijke ongemakken ging het vandaag ietsje beter.  Vanmiddag een half broodje met ham en een kopje bouillon en een banaan. Maar dat zette niet echt zoden aan de dijk. DUs ik ben best moe.Vanavond weer iets gegeten. Eigenlijk terwijl ik dit schrijf   :-X :-X
Bordje lichtverteerbare pasta!!

En dan de diensten.......................

Ja, die moeten natuurlijk wel gedraaid worden. Mijn collega was zo slim om de kerst al vol te plannen en er 'niet te zijn'. Mijn baas heeft van 28 december tot 4 januari dienst, dus die neemt dan de ondersteuning erbij.

Mijn collega begint met twee dagen 19 tot 21 december en dan ben ik van 21 december tot 28 december de pineut  :-\

Ik had een extra vrije dag overgespaard om na kerst op te nemen en die stond al vast, omdat maandag al mijn vrije dag is vervalt deze als er een feestdag op valt  :-\ Dus ik had op de 27ste een vakantiedag gepland. Maar mijn dienst begint om 5 uur 's avonds, ook op een vakantiedag. Dus ik heb een aanvraag gedaan om die dag te verzetten naar 3 januari!!
Ik hoop dat ik morgen al hoor of het goed is. Want ik ben niet al te blij met deze uitslag!!!!

Maar goed, even slikken, Ronald ook, en maar hopen dat er niet veel gebeld wordt.

Ik verlaat deze story en ga later weer met de neverendingstoryfoto verder!!!

Never ending sto-oryyyyyy nanananananana

G

bobbie

Hahahaha, die Gerda,

je eindigt leuk in het stukje hierboven, ik hoor je hier helemaal neuriën.

Je hebt wel de rotste dagen dienst, dan is het net van start en barst het dus van de vragen. Of misschien heeft je collega de pech op 19 tot 21 december. Hopelijk wordt zij dan overspoeld, kan ze lekker bijkomen tijdens haar volgeplande-niet-aanwezige-kerstdagen.
En als ze het die dagen ook allemaal nog eens goed uitlegt aan iedereen, kan jij lekker van je Kerst genieten. Ik help het je hopen. ;)

Ik moest ontzettend lachen om wat je in mijn dagboek had gezet over de vliegfoto. Cloacashot. :D :D :D

Groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Arme Gerda... dus vanaf volgende week woensdag de pineut... nou ja, positief bekeken ben je in ieder geval met de jaarwisseling vrij!

Ik moest ook wel lachen om je laatste zinnetje... het is inderdaad wel een "never ending story" achtergrond en voorgrond geworden zo.....! Leidt het een beetje af?!

Enne... mijn god: wat is een cloacashot?! Ik ga snel bij Nel gluren.... althans... :-X haar dagboek!!!! :D

Liefs,
Peet

Gerda


Petra en Cheeky

Hihihi... Chara kan wel wat versterking gebruiken.....
Wie biedt?....

Caroline



Hoi Gerda,

Ik wilde even komen laten zien dat ik mijn nieuwe handtekening foto in gebruik heb genomen.

Nogmaals bedankt!!

Liefs Caroline  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Petra en Cheeky

OK dan: voor versterking is gezorgd...

Gerda



Chara heeft de slang getemd en gaat de draak te lijf!!!!
Chara rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Roosje

Hihi hij gaat goed hoor. Valt me nog mee dat er mensen zijn die neverending story kennen, ik ken hem al van heel jongs af aan, hij is zo mooi! Grafisch niet echt meer bij de tijd, maar ach, dat neem ik op de koop toe. Heb hem een tijdje geleden op dvd gekocht :D

Gerda

Citaat van: Roosje op 13 december 2005, 21:59:24
Hihi hij gaat goed hoor. Valt me nog mee dat er mensen zijn die neverending story kennen, ik ken hem al van heel jongs af aan, hij is zo mooi! Grafisch niet echt meer bij de tijd, maar ach, dat neem ik op de koop toe. Heb hem een tijdje geleden op dvd gekocht :D


Ik heb hem ook op DVD. Nog steeds geweldig. Vooral als hij weg probeert te lopen bij Falcor en dat die zijn oog opent en zegt: leaving so soon? Geweldig!!! En het paard Ajax dat verdrinkt, maar later weer leeft!! Echt een sprookje!!
En dat Bastian opeens zijn naam hoort roepen vanuit het boek!!!

Dus ik vind het wel aardig  :P

Verplichte kost voor oma's en kleinkinderen!!!!

Groetjes G

angelina

Hoi Gerda,

Ik kom even aanwaaien om je te zeggen dat ik smoorverliefd ben op je nieuwe handtekening/kerstkaart.
Helemaal te gek.

Greetz, Angelique

Love birdies

Riny

Hoy Gerda
Ik ga duimen voor jou dat je vrije dag verzet kan worden.
En als het hele forum nu eens met me mee duimt moet het toch bijna lukken.
Ja en je handtekening mooier is er niet.
Liefs Riny :-*

Riny

Hoy Gerda
Ik heb Nel beloofd dat ik eens ernstig met je zou spreken.
Cloacashot hoe verzin je het!!
Maar jij verzint maar hoor,ik ben blij dat het weer beter met je gaat.
Liefs Riny :-*

bobbie

Riny,

Niet zo streng voor onze Gerda. Ik vind het een geweldige uitvinding:

cloaca-shot ;D ;D ;D

Mooi woord voor de Van Dale  ;D ;D ;D

groetjes, Nel ;D

Riny

Hoy Nel en Gerda
Ik weet bijna zeker als ik dit woord gebruik met scrabbel dat ik van mijn mannen commentaar krijg en geen extra punten. ;D ;D ;D
Groetjes Riny