17 mei 2024, 14:42:16

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Rianne

Ow, dat is niet zo leuk! Hoe kan dat zomaar? Ik hoop dat het gauw weer genezen is! :)

Riny

Hallo Gerda
               

Dat is niet leuk Gerda maar ik ben blij voor je dat het thuis gebeurd is en niet op Ibiza.
Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent.
We denken aan je.
Groetjes Riny :-* :-* :-*

Lin

Hey Gerda,

Wat een prachtige fotos! echt genieten daar. Het is gewoon teveel fotos om in te plakken denk ik. Gelukkig dat je mijn sms heb gehad. Ik heb de jouwe trouwens niet terug ontvangen, maar dat maakt niet uit. Verder ook  een mooie foto van grisha, had je deze foto niet al eerder geplaatst? Zoveel schoonheid ik raak helemaal in de war! :-)

en nu lees ik het nieuws over de dikke darm ontsteking. Jeetje ik hoop niet dat het al te zer doet en snel weer overgaat, sterkte!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marije

Wauwie...wat een mooie foto van grisha zeg! Lekker ding! ;D :-* En pffff...en acute dikke darm ontsteking? Da;s heftig! En zo onverwacht!...Heel veel sterkte en beterschap! :-*
Groetjes,
Marije
P.s. Volgens mij heeft Snowtje gewoon bruine oogjes...maar nu 'schijnt de zon niet dus zien ze er voor mij gewoon zwart uit...zal 's even in m'n dagboek naar zonnige foto's zoeken!

Christine

Rust maar lekker uit! Veel beterschap!!! :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Wat lees ik nu: ziek? Gelukkig niet op Ibiza, maar hier... maar desalniettemin erg vervelend, dus:



Groetjes,
Peet

Ivy

Onze hoofdfotograaf is ziek - paniek in de tent!
Ik wens je van harte beterschap!
Groetjes, Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Kirsten

Hoi Gerda,

Een acuute dikke darmontsteking lijkt me niet niets,. beterschap en hopelijk tot gauw.
Ik vond de foto van Grisha prachtig,. heb je er zelf ooit over nagedacht om een eigen parkietenkalender te maken?

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

♪ Marlies

Balen Gerda,
Ik hoop dat je snel weer bent opgeknapt.  :-\

Beterschap ;D
Marlies

Gerda

Zo, ter afleiding maar even weer op het forum.
Ja Riny, ik ben ook blij dat me dit niet in Ibiza is overkomen.

Vandaag was ik weer op de EH. Ik heb blijkbaar ook nog een ontsteking van de urinewegen (maar dan een hoge, maar de nieren toe) en zit aan de AB.
Vandaag na onderzoek, bloedafname en urine onderzoek weer naar huis. Moet in ieder geval een week rust houden. Even vloeibaar dieet en wat licht verteerbaar.
Ik voel me gewoon een wrakje op dit moment, maar het zal snel wel weer opknappen. Vooral na alle beterschapswensen hier.

Grisha komt regelmatig op het bed zitten en likt dan mijn gezicht, heel lief!!!

Groetjes Gerda

Ankie

Hoi Gerda

Een valkje die je gezicht aflikt...ik dacht dat alleen honden dat deden :D. Lijkt me een mooi gezicht!
Verveled voor je hoor en ik wens je heel veel sterkte en van Harte Beterschap !

Groet van Ankie

Joyce28

Beterschap hoor Gerda,dat klinkt allemaal niet fijn zeg :-\
Nou in iedergeval hou je er geen nat gezicht aan over,als je een tongetje op je wang krijgt ;D

Petra en Cheeky

Wat lief van Grisha, dat ze zo met je meeleeft dat ze je gezicht likt! Nat zul je er gelukkig niet van worden, dus da's mooi meegenomen! Doet ze dat als enige?

Bij ons wordt het beperkt tot kusjes geven en snavelen.... maar likken lijkt me ook erg lief....! Nogmaals BETERSCHAP he!

Liefs,
Peet

Rianne

Ahhh lieve Grisha! :) Fijn dat ze je zo gezelschap houdt. Ik hoop dat je gauw opknapt Gerda want het klinkt vrij ernstig allemaal.

Riny

Hoy Gerda
Wat lief van Grisha ,ze leeft echt met je mee zo te horen.
Ik hoop dat jij je snel weer wat beter voelt.
Groetjes Riny :D :D :D