20 mei 2025, 00:46:51

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Rianne,

Ayana betekent prachtige bloem. Dus ook nog een mooie betekenis!!

Ik zal binnenkort nog meer raadplaatjes neerzetten.

Groetjes Gerda

Christine

ik vind het toch wel een prachtige stekelvarken echt mooi maar jij maakt nu ook wel prachtige foto's

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hai Gerda,

Haha geweldig gedaan dat met die foto van dat stekelvarken.
Was een goede raadsel.
Gerda wanneer heb je nou vakantie, want ik moet as donderdag alweer beginnen hoor  :'(
Oh wat gaan die vakantie's toch weer snel  >:(

Groetjes en kroeltjes aan Spikey, Nezumi, Grisha en de grasjes van Joepie

Gerda

Hoi Natas,

Ja vakanties gaan veel te snel!! :-\
Ik heb vakantie vanaf 23 september tot 14 oktober. Dus over iets minder dan 3 weken. Ik heb er nu al zin in, want op het werk is het erg druk, en ik ben blij als ik dat even achter me kan laten!!!

Maar Natas, je hebt de laatste dagen gelukkig nog wel mooi weer gehad. Misschien geeft dat wat extra energie ;)

Groetjes Gerda

bobbie

Hoi Gerda,

Met de gedachte in mijn hoofd om te vragen wanneer je nou vakantie hebt en naar Mallorca gaat, dook ik in je dagboek.

Nu zie ik dat de vraag al is gesteld en beantwoord :D.
Alleen welke week ga je precies naar ver-weg-nistan?

Groetjes, Nel :)

Gerda

Hoi Nel,

Ik ga op 25 september naar het buureiland van Mallorca. Ibiza!! Heerlijk, twee weken lang!!!
Ik heb er ontzettend veel zin in!!! Ik ben er al een keertje of 6 geweest en het is er echt fantastisch.
Ik kom 12 oktober weer terug!!! Dus dan even een pauze in mijn valken en Artis foto's  :-\
Maar als ik weer terug ben.....

Groetjes Gerda

Riny

hoy Gerda
Ik weet zeker dat ik je zal missen,jou mooie foto's ook hoor.
Waar blijven je valkjes en je grasjes??
We zullen zorgen dat we een verlanglijstje van dierenfoto's klaar hebben liggen 13 oktober.
Groetjes Riny :D :D :D

Gerda

Hoi Riny,

Ronald blijft thuis en past op de vogels. Hij kan het niet over zijn hart verkrijgen om weg te gaan.
Ik ga met een collega, lekkere meidenvakantie dus!!!
Strand, lekker eten, shoppen en natuurlijk cultuur. En dit alles wordt natuurlijk benaderd met een fototoestel!!
Ik moet nog 11 dagen werken (al aan het aftellen!). :D :D
Ben al aan het nadenken wat er allemaal mee moet. Voorpret is ook al een belangrijk deel van de vakantie :D :D

Ik zal de komende twee weekenden nog veel foto's maken van mijn valkjes en grasjes. Als het mooi weer is doe ik nog een rondje Artis. Met al die jonge dieren is het zo heerlijk om daar rond te wandelen.

En Riny, leg het verlanglijstje maar klaar!!

Groetjes Gerda

~Natas~

Hai Gerda,

Zo dan 2 weken  :o
Moet ik je zo lang missen, jeetje zeg  :'(
Maar ja voor je het weet ben je weer terug.
Ach ja het hoort erbij he, ff lekker ontspannen en relaxen.
Ga je nog leuke dingen doen?

Groetjes,

Natas

Ivy

Hoi Gerda.
Ik hoop dat je je kamera klaar zal hebben om op Ibiza ook van die mooie foto's maken. (of iig poep foto's, dat wordt moeilijker raden he, als je geen dier in de buurt ziet die het gedaan heeft... :P)
Maarre... heb je geen leuke smulfoto voor de fotowedstrijd hier?
Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

gonnie

Hoi Gerda
wat is het bij jou toch altijd een gezellige boel alsof je op de koffie bent bij je.
Mooie foto`s en een heel leuk raadsel . ga vooral zo door.
Groetjes Gonnie

bobbie

Hoi gerda,

Alles goed daar? Ook met de vogels?  Nog 2 dagen werken geloof ik he, dan ben je voorlopig vrij.

Plaats je nog foto's van je valken en grasjes (je man mag er ook bij hoor, anders is het zo zielig voor hem  ;))

groetjes, Nel :)

Gerda

Hoi Nel,

Bij jou gaat de tijd sneller dan bij mij. Ik moet nog 2,5 weken werken (10 werkdagen). deze week nog twee dagen, dan volgende week 5 en daarna alleen di-wo-do. Vanaf de 23ste vrij!!!!
De komende twee weekenden zal ik weer wat foto's maken!!  :D
En nog een foto opzoeken voor de fotowedstrijd (ik heb nog een paar dagen, want de sluiting is 10 september!!).
In oktober kan ik niet mee doen, want dan ben ik op vakantie  :D (Ok leuk)  ;D

Groetjes Gerda

Rianne

Christine

ja gerda gewoon terug komen voor één dagje voor die wedstrijd mee te doen?? ;) :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**