28 april 2024, 21:04:41

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

7 augustus 2005, 11:16:16 #465 Last Edit: 7 augustus 2005, 11:20:14 by Gerda
Vandaag hebben Grisha en haar mannen gedoucht. Ronald stond onder de douche en vernevelde ze met de plantenspuit. Maar omdat hij al onder de douche stond was het erg 'mistig' en mijn lens besloeg.

Dus hier een paar "valkjes in de mist"







Deze zijn wat helderder:







Zo meteen nog wat foto's van Grisha en Nezumi

Groetjes Gerda

Gerda

7 augustus 2005, 11:24:32 #466 Last Edit: 7 augustus 2005, 21:24:19 by Gerda
Hier Grisha na het douchen onder de fohn.


Lekker de warme lucht langs haar veren laten stromen


Wat doe je daar boven??


Lekker koppie!!


Nezumi onder de fohn


Nog eentje om het af te leren

Zo, dat was weer een hele serie. Genoeg voor het hele weekend , want vanaf het begin van de middag ben ik lekker op visite!!

Groetjes Gerda

Ankie

Hoi Gerda

Wat een prachtige foto's! ;D ;D. Ik heb ze van je achtertuin ook bekeken ,errug mooi gemaakt hoor !
Ben regelmatig in Artis geweest want dat is vanaf hier makkelijk met het openbaar vervoer te bereiken ,maar ik vond de katachtige er altijd zo zielig bij zitten. Is dat inmiddels veranderd,want daar waren ze wel over bezig ?
Ik ben er nu al een poos niet meer geweest.

Groet van Ankie

Marije

Wat een heerlijke foto's! Ik zie dat het bij jou ook een heel waterballet wordt, als ze badderen zit er meestal meer water op de muur dan in het bad... :P Worden ze bij jou ook altijd zo heerlijk flufferig na het douchen? Grisha ziet er echt zooo opeetbaar uit...geef d'r maar een heeele dikke zoen van me! :-* (Ook Nezumi en Spikey hoor!!!...dat zijn ook zulke stoere binken! :-*)
Liefs,
Marije, P&S

Christine

Wat een heerlijke mist foto's ze zijn erg mooi

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Roosje

Mooie foto's wer, zo te zien genieten ze er goed van! Ik vind je handtekening ook leuk in elkaar gezet, heel mooi.

Petra en Cheeky

Ha Gerda!

Allereerst complimenten voor je ontzettend strakke, mooie nieuwe handtekening!

Daarna komen je valkjes in de mist foto's! Juist heel bijzonder zo! De andere foto's zijn ook om op te (vr)eten! Grisha kan trots zijn op de boys en omgekeerd!

Groetjes,
Petra

Agnes

Mooie foto's :-* :-* :-*

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

gonnie

Hoi

Prachtige foto`s zijn dat weer moet nog effen je verhaal/dagboek bij lezen , dat morgen weer.
Groetjes Gonnie




Gerda

7 augustus 2005, 21:59:33 #474 Last Edit: 7 augustus 2005, 22:09:45 by Gerda
Dank jullie wel voor alle complimenten  :) :)
Ik heb er veel plezier in de laatste tijd!! Het kost wel ontzettend veel tijd, maar het is zo leuk om te doen. Vooral als er zulke mooie modellen rondlopen eh... vliegen.

Ankie, ze zijn nog steeds bezig met de voorbereidingen van de roofdieren ruimte. Ze hebben wel van enkele hokken 1 hok gemaakt, zodat ze iets meer ruimte hebben.

Marije, ja wat zijn natte valkjes lekker he?? Als regen op een zomerdag, grote druppels op hete stoeptegels, zo ruiken ze. Fris en zoetig!!! Om op te eten  :-X :-X :P

Petra, ik ben zelf redelijk tevreden met mijn nieuwe handtekening. Het is een clash van stijlen, maar door de kaders toch weer wat strakker gemaakt. Ik houd zelf ook van strak. Jullie handtekening is prachtig vind ik. Simpel, duidelijk en esthetisch. Het is echt tijdrovend, ik ben er wel twee uur mee bezig geweest denk ik.

De rest ook bedankt voor de reacties, en Gonnie tot gauw dan!! Want ik heb hier heel wat te lezen en te bekijken staan. Zelfs mijn eerste filmpje online staan!!!!
http://www.putfile.com/media.php?n=DSCN6076

Groetjes Gerda

Christine

Wat een mooi filmpje jaja het doet me denken aan Flutty die in het begin nog geen vrouwtje had dan begon hij ook altijd te fluiten in een spiegel maar nu liever geen spiegel in de kooi of hij verschiet volgens mij van fien  :D omdat die er anders uit ziet dan haar :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

ha die Gerda

Leuk hoor dat filmpie ... hier ook zo je blijft filmen ..........en vooral weg gooien  ;D
En wat een geluid zeg ...zijn dan hier maar en paar dooddoeners ,maar wie weet komt het nog een keer zover dat ik er gek van wordt ;)

Groetjes Aad


Gerda

8 augustus 2005, 10:31:57 #477 Last Edit: 8 augustus 2005, 11:38:04 by Gerda
Hoi Aad,

Het ergste is dat hij het ook leuk vind om het recht in mijn oor te doen. De eerste minuten daarna hoor je dan alleen een zoemtoon :-\
Speel dit maar een paar keer voor Luuk. Als het een ventje is zal ie het misschien overnemen. Hoewel je misschien iets meer melodieus prefereert ;D ;D

Groetjes Gerda

gonnie

Hoi
Ja er valt veel te bekijken hier bij jou Gerda , schitterend heel gave foto`s die je zo in een brochure tegen komt , zoals al iemand opmerkte,
en de foto`s van ibiza prachtig ,stuur jij nooit foto`s op , mijn vriendin doet dat regelmatig en er heeft al 2 maal een foto van haar in een brochure gestaan .
Jullie hebben een konijn die wij ook hebben bij jullie heet het Cita bij ons heet ze Snuffie, en ons tweede konijn laten we deze week castereren , dan kunnen ze gezellig bij elkaar in een kooi .
Wanneer ga je weer naar Ibiza , ben er nog nooit gweest , lijkt me verukkelijk aan de foto`s te zien.
Groetjes Gonnie




Rianne

Leuke foto's weer Gerda! Wat is Tinco's zusje toch mooi!