28 april 2024, 22:16:10

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

zazoe

Hoi Gerda!

Wat leuk dat jullie een mini-meeting hebben gehad!

Het is vast erg gezellig geweest, Lin zal wel trots zijn op haar mooie 'kleindochter'! ;)

Dus Spikey is verliefd op Ronald én Rianne? :o 8)

Ik vind die foto van Nezumi trouwens prachtig, wat is hij mooi donker grijs!
Geef hem maar een knuffel van me, want ik wou het scherm al gaan knuffelen! 8)
Ze kijken altijd zo stoer als ze opstijgen. :)

Liefs, Sanne.

Nicole

Hallo Gerda!  :)

Daar ben ik weer! ;D
Wachten duurt inderdaad lang.
Ik heb al een valkje van Mandy.
Sinds 11 juni. Ze heet Kika.
Ze is mijn eerste en ze is echt zo lief. :-*
Maar omdat mijn vriend en ik allebei fulltime werken wil ik toch een vriendje voor haar erbij.
Dus als alles goed blijft gaan dan hebben we over 3 weken 2 valkjes!  :D
Kiko en Kika!  ;D

Nog bedankt voor je snelle reactie!


Dikke Kus Kiko & Kika!

Gerda


bobbie

Hoi Gerda,

Zohee, wat een geweldige achtertuin heb jij!

Mooie foto's heb je gemaakt. Als ik zo dichtbij een dierentuin woonde zou ik denk ook een jaarkaart nemen.

Ik kijk nu al uit naar de volgende fotosessie.

groetjes, Nel :)

zazoe

Hoi Gerda,

Heb net even in je achtertuin rondgekeken, het is er niet echt ruim he? 8)
Beetje balkon-formaat... ;)

Ik hou de boel hier in de gaten voor de mini overdekte dierentuin bij jou thuis! ;D

Liefs, Sanne.

Gerda

2 augustus 2005, 21:49:46 #440 Last Edit: 3 augustus 2005, 09:11:16 by Gerda
Hoi Sanne en Nel,

Het is heerlijk foto's maken daar. Een beetje oog er voor en je hoeft niet eens zo'n goede fotograaf te zijn. En dankbare objecten en fotomodellen genoeg!!

Waarschijnlijk ga ik maandag weer een paar uurtje (de rest van het weekend is al een beetje volgepland), dan zal ik weer wat foto's plaatsen.

In het weekend is eerst Grisha met haar boys weer aan de beurt om op de foto gezet te worden.

Vandaag was mijn eerste werkdag weer na de vakantie, wel weer even wennen hoor!!! Het luie leventje is voorbij!!
Gelukkig ga ik over twee maanden lekker twee weekjes naar Ibiza :D :D Ronald blijft thuis om op de valkjes te passen.

Groetjes Gerda

Kirsten

Hoi Gerda,

Ik heb weer heerlijk genoten in je dagboek,. Wat is Grisha toch een mop,.echt een popje en doet net alsof ze helemaal niet onder de indruk is van Nezumi,. Oh het zou erg leuk zijn als dat wat werd,.

Heerlijk dat jij zo'n achtertuin hebt,. Ik moet helaas iets verder hiervoor, maar geniet met mijn dochtertje wel regelmatig van verschillende kinderboerderijen. Heerlijk dieren kijken :D, Kan het wel uren volhouden en verveelt nooit.

Groetjes
Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Ik dacht eerst dat je het over je balkonnetje had ;D
Ik vind dierentuinen ook altijd leuk, het liefst zou ik er willen werken.

Lin

Hey,

Heelijk dat je 'straks' op vakantie gaat. Met wie ga je?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Hoi Lin,

Ik ga met Willie, mijn collega. Zij komt regelmatig als gast even lezen hier. Ze heeft twee konijnen, maar vindt alle valkenverhalen prachtig.

Ik heb weer een aantal 'achtertuin' foto's geplaatst:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php?topic=11887.msg157730#msg157730

Groetjes Gerda

Lin

Hey,

Leuk konijnen. Wat voor? Ik heb er namelijk ook twee  ;D. en je fotos heb ik al gezien. Mooi hoor zo scherp.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Ik heb je foto's net gezien ze zijn prachtig en wat heb jij geluk dat het dicht bij je achtertuin staat

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Ha Gerda!

Lekker vooruitzicht over twee maandjes naar Ibiza!  ;) ;D Klinkt wel heel erg goed! Ik moet zeggen dat ik er ook wel aan toe ben weer, lekker vrij zijn. Maar goed, eerst maar eens zien te voorkomen dat ik echt ziek word, want ik voel me zo rillerig en raar.

Wat een heerlijke achtertuin heb je toch?! Kun je ook gratis naar binnen, als je er bijna aan grenst?  ;) ;D

Knuffies van Cheeky & Chara voor Spikey, Nezumi en Grisha... enne..... we wachten met spanning op nieuwe foto's van je drietal!

Groetjes,
Petra


Gerda

Hoi Lin,

Willie heeft twee voedsters

Dit is Cita






En dit is Vosca





Deze foto's heb ik van ze genomen toen ik een weekendje met Willie en Karin in Holten was. De konijnen waren gezellig mee!!

Groetjes Gerda

Lin

Hey,

Leuk ook twee voedsters dus. ik zou nog graag een madagaskar NHD rammelaar willen. Maar helaas dat mag niet.

groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)